loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 758 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (5)

 

 

اخبار نقل و انتقالات سایت باشگاه

ماه نوامبر

این پست به تدریج تکمیل خواهد شد، برای دسترسی به این پست و آگاهی از آپدیت شدن این پست، منوی سمت چپ سایت با عنوان "اخبار انتقالات سایت باشگاه" را چک نمایید.


http://tvnewsroom.co.uk/wp-content/uploads/2012/01/BBC-and-Sky-Sports-Deadline-Day-Coverage-565x335.jpg

 

 

پنج شنبه

 

- روزنامۀ دیلی میل یک نام دیگه رو هم به مهلکۀ انتقالات اضافه کرده – بازیکن چلسی کونور هانت Conor Hunte. این جوان 16 ساله در ردۀ سنی بچه مدرسه ای های انگلیس بازی کرده است ولی گویا طبق گزارشات چشم یونایتد، سیتی و لیورپول را هم گرفته است در حالی که هنوز قراردادی حرفه ای در استمفورد بریج به امضا نرسانده است.

 

- طبق گزارش سان، مسوت اوزیل دوباره در رادار یونایتد قرار گرفته است. این مهندس طراح رئال مادرید، توسط روزنامه ای که او را جانشینی برای اسکولز (پس از ناکامی در جذب مودریچ و پیوستن به رئال به عنوان رقیبی برای همین اوزیل) خطاب کرده، 24 میلیون پوند قیمت گذاری شده است.

 

-پس از اینکه مشخص شده ماریو گوتزه در قراردادش یک بند آزادی به شرط پرداخت مبلغ سی میلیون پوند دارد، گویا باشگاههای آرسنال و یونایتد گوش به زنگ شده اند. دیلی میل فکر می کند که این هافبک 20 ساله می تواند در اولدترافورد مجددا با شینجی کاگاوا هم بازی شود.

 

- روزنامۀ اکسپرس فاش کرده است که یونایتد یکی از باشگاههایی است که جوردن لارس Jordan Larsson، بازیکن 15 سالۀ کنونی تیم هلزینبورگز را زیر نظر دارد. این نوجوان، پسر بازیکن پیشین یونایتد، هنریک لارسن است.

 

چهارشنبه:

 

- روزنامۀ میرور مدعی است که انخلو هنریکز می تواند یکی از اهداف باشگاه ویگان در ژانویه برای انتقال قرضی باشد. در حال حاضر این بازیکن شیلیایی در تیم ذخیره ها و زیر 21 سال یونایتد، در حال فراگیری و کارآموزی است.

 

- روزنامۀ سان مدعی است که سرا لکس به مدافع تیم سن اتین، کورت زوما Kurt Zouma علاقمند است. گزارش شده که این مدافع 18 ساله به اولدترافورد دعوت شده تا از یک بازی دیدن کند ولی گویا منچسترسیتی هم به او علاقمند است.

 

- طبق گزارش روزنامۀ استار، مدافع چپ جوان ساوتهمپتون، لوک شاو صحبتها پیرامون انتقالش به یونایتد، چلسی، سیتی و یا آرسنال را رد کرده است.


سه شنبه:

- مدیر برنامه های کوین استروتمن، چیل دکر، باز هم درباره آینده موکلش صحبت کرده است، این بار در گفتگو با رادیو انگلیسی تاکسپورت می گوید: "همۀ باشگاههای مطرح اروپایی کوین را می شناسند، ولی انتقال به انگلیس در تابستان آینده اولویت اول او محسوب می شود. بله، منچستریونایتد و باشگاههای بزرگ دیگر اروپایی با من برای او در تماس هستند."

- آنجلو اوگبونا Angelo Ogbonna، ملی پوش ایتالیایی تورینو دوباره به عنوان یکی از اهداف احتمالی عنوان شده. دیلی میل اذعان کرده که یونایتد در حال استعداد یابی این مدافع وسط قدرتی است.

- روزنامۀ تلگراف اعتقاد دارد که سر الکس در یک نقل و انتقال زمستانی غیر منتظره، در تلاش است تا عادل تعرابت مهاجم پویای تیم QPR را به خدمت بگیرد. این یار پیشین اسپورز، در دیدار هفته قبل کوئینز در اولدترافورد نقشی کلیدی ایفا کرد و با نمایش خوبش، در مقطعی موجب ناامیدی هواداران یونایتد هم شده بود (زمان عقب افتادن).

یکشنبه:

- روزنامۀ اکسپرس عنوان کرده که یونایتد در ژانویه برای جذب لیتون بینز حرکت خواهد کرد. حتی عنوان شده که پاتریس اورا احتمال دارد که به عنوان بخشی از این قرارداد به اورتون منتقل شود و عنوان شده که مدافع چپ اورتون هم بی تمایل برای حضور در لیگ قهرمانان نیست.

- مدیر برنامه های کوین استروتمن، چیل دکر مدعی شده که هیچ تماس رسمی برای جذب موکلش با او صورت نگرفته است. همچنان شایعات ارتباط یونایتد با استروتمن ادامه دارد ولی دکر به Voetbal International می گوید: "تنها شش یا هفت باشگاه هستند که می توانند کوین را برای انتقال ترغیب کنند. چند باشگاه هستند که خواهان او هستند ولی هنوز هیچ نشانه ای از اینکه این باشگاهها در پنجرۀ زمستانی برای جذب او اقدام کنند وجود ندارد."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/09/08 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

ایول داش شهاب شکلک
پاسخ : ایول به خود داش حسام شکلک شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/08 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

قربان شما هنگامه جان شما لطف داري

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/09/08 و 9:30 دقیقه ارسال شده است

این آقای قاسم علی هم واسه ی خودش استاده ها
پاسخ : قاسم علی گله شکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/08 و 7:35 دقیقه ارسال شده است

استروتمن خوبه اما كمي از نظر بدني برابر بازيكن مقابلش كم مياره ولي از هر نظر بگي خوبه چه بازيسازي چه دفاع چه شوت زني هر چي بگي داره واقعا خوبه يه دوراني بحث خريد تيوته هم بود اين پسر هم دست كمي از بازيكن هاي بزرگ جهان نداره
ما به يه دفاع قدرتي احتياج داريم خيلي هم احتياج داريم
عادل هم فكر نكنم فرگوسن دنبالش بره من كه نيازي به خريد چنين بازيكن هايي نميبينم
من براي خريد بينز هم زياد مشتاق نيستم تو پست دفاع چپ به بازيكن احتياج داريم اما نه بازيكني مثل بينز خوب هست اما به ما نمبخوره هم قيمتش بالاست و هم سنش بازيكن خوبيه ولي بريم دنبال يه بازيكن 23 يا 24 ساله بهتره تا يه بازيكن 27 ساله
پاسخ : منم اصلا نیازی به تاعرابت نمی بینم... مخصوصا کیو پی آر یک تیم سلطنتیه و پولدارن و به این راحتی بازیکن نمی فروشن...
یه نکته من رو نگران کرده، ردنپ همیشه به محصولات آکادمی توجه ویژه داشته چه تو وستهام چه تو تاتنهام محصولات نابی از اکادمی تیمهاش بیرون داده... برای همین می ترسم به بازیکنای قرضی مثل فابیو ایمان نداشته باشه و فابیو عمرش تلف شه... کما اینکه دیروز به فابیو بازی نداد

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/08 و 7:24 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم شهاب
خيلي خيلي ازت ممنونم
خودم ميتونم معني كنم ولي مثل شما نيستم شما استاد مايي
پاسخ : این حرفا چیه داداش گل من تا هر جا که وقت بذاره مخصوصا روزهایی که مطلب نیست سعی می کنم حتما این ستون رو بذارم... استاد چیه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,223
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,223
  • بازدید ماه : 42,698
  • بازدید سال : 213,892
  • بازدید کلی : 3,839,057
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30