loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 481 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (15)




روی هاجسون : "من نامید شدم که ریو را برای این بازی ها در اختیار نداریم اما به علت برنامه تمرینی و پزشکی از پیش تعیین شده وی امکان حضورش در این دو بازی فراهم نبود .
من خوشحالم که ریو امروز با من تماس گرفت و خوهان دیدار رو در رو شد . این خیلی خوب بود که به صورت حضوری در مورد روشی که باید بدنش را مدیریت کند صحبت کنیم . این در مورد این نیست که وی نمیتواند در فاصله کمتر از یک هفته دو بازی پشت سر هم انجام دهد چون وی میتواند و این را ثابت هم کرده است . او از این اردوی کناره گیری کرد چون برنامه تمرینی مخصوصش از پیش تعیین شده بود و امکان تغییر ان برای این دو بازی نبود .

من از تعهد وی به انگلیس تحت تاثیر قرار گرفتم و امیدوارم که در اردوهای اینده با هم کار بکنیم . "


ریو فردیناند : " برای من مهم بود که به صورت حضوری با روی صحبت کنم و بهش شرایط را توضیح دهم . نکته ای که من میخواستم کاملا شفاف سازی کنم این بود که تعهد و علاقه ام برای بازی برای تیم ملی مثل همیشه قوی است . من از اینکه نمیتوانم در دو بازی اینده تیم ملی به کشورم کمک کنم ناامید هستم ولی به روی گفتم که برای بازی های اینده در دسترس هستم و مشتاق همکاری با وی در اینده هستم . "


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/12/29 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

داداش قاسم علی ناراحت نشو.شکلک شوخی کردم.انصافا اگه میدونستم ناراحت میشی چیزی نمیگفتم.
پاسخ : اين چه شوخيه داداش گلم
آرزوي ديدن مرگ كسي بخ نظر شما شوخي محسوب ميشه

این نظر توسط amir007 در تاریخ 1391/12/29 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام به همه یونایتدی های گل اقا تو رو خدا امروز مواظب خودتون باشین اتفاقی براتون نیافته بعد سه چهارتا رئالی یه جا دیدین سه چهارتا نارنجک …. نه خطر داره گناه دارن خوب اهان چند تا منور بگیرید نشونه برید سمت سر و صورتشون فکر نکنم چیزیشون بشه ولی از ترس سکته می کننشکلک
عیدتون هم مبارک فکر کنم تا هفتم هشتم از دست من راحتیدشکلک
پاسخ : ميخواي بري مسافرت ؟
پاسخ : داش امیر سلامت باشی هر جا میری شکلک
من که به عمرم یه دونه سیگارت زدم منور و اینجور چیزا نمی دونم چیه ولی رئالی ببینم خفه ش می کنم می کشمش شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1391/12/29 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان پيشا پيش عيد رو بهت تبريك ميگم....دم فرديناند گرم عين يك مرد با غيرت و بدون حاشيه صحبت كرد الان هم به نفعه يونايتد شده
پاسخ : مرسی یوسین جان عید شما هم مبارک شکلک

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1391/12/29 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

تصمیمش کاملا درست بود
اگه میرفت احتمال زیاد مصدوم میشد
پاسخ : حقيقت رو گفتي داداش بهادر

این نظر توسط شروین در تاریخ 1391/12/29 و 11:16 دقیقه ارسال شده است

تو این کناره گیریش درسته بحث بی مهری نیست ولی من کلا میگم که تو انگلیس در شان ریو باهاش در بعضی موارد برخورد نکردن.
پاسخ : تو انگليس برا يكي ارزش قائلن كه براي ريو باشن وين روني رو اهميت نميدن با اينكه بهترين بازيكن انگليسه

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/12/29 و 2:08 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشى ميگم آقا عكسارو كه گرد ميكنى برو يه گوشش بشين مثلا درس خونمون تويى

--------------------------------------------------------
سلام همگى راى گيريه اصلا يه نظرسنجى كيا موافقن آق قاسم رنگه خوشگل صورتيشو عوض كنهشکلکشکلک
پاسخ : عليكم السلام شکلک
من كه يه گوشه نشين نيستم! من دوست دارم لنگم رو دراز كنم وسط اتاق :دي
رنگ قاسم علي هم خوبه شکلک
با يك رأي موافق و بدون رأي مخالف تصويب شد :دي
پاسخ : سلام همه داداشاي گل من امروز 4شنبه سوريه تا شب خونه نيستم شکلک
يللي تللي نه ها :دي كار داريم تا شب امروز پست نميذارم فردا ايشالا
پاسخ : من كه با رنگ خودم موافقم همتون مخالف باشين من بايد اين رنگ رو نگه دارم از رنگ بنفش خوشم اومده

این نظر توسط بابک در تاریخ 1391/12/28 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

انشاا... همیشه خوش خبر باشی.شکلک
مثلا خبر مرگ بنیتز رو خودت بذاری داداش.شکلک
پاسخ : داداش گلم هيچوقت به فكر مرگ كسي نباش حتي دشمنت شکلک

این نظر توسط amir007 در تاریخ 1391/12/28 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بابا اخه چرا؟؟!!
خود ریو که دوست داشت یه بار دیگه تو تیم ملی بازی کنه پس چی شد؟؟!!!
انگلیس هم اخه دفاع نداره که !!!
کیهیل و داوسون که مصدوم شدن پس کی رو میخواهد بزاره؟؟!!!
پاسخ : اشكال نداره داداش من مصدوم ميشد براي ما دردسر ايجاد ميكرد

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/12/28 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

دقيقا سرالكس نذاشته به نظر من خوبم كردهشکلک هاجسون بيشعور...
ولي اميدوارم سه شيرها موفق باشنشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/28 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

عالی شد.مرسی ریوی عزیز.شکلکشکلکشکلک
با اینکه توی تیمهای ملی فقط طرفدار **انگلستانم**،اما باشگاه برام اهمیت دیگه ای داره.
پاسخ : بازيكنان انگليسي هم مثل شما هستن فقط تيم باشگاهي براشون اهميت داره


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 820
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 820
  • بازدید ماه : 42,295
  • بازدید سال : 213,489
  • بازدید کلی : 3,838,654
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30