loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 681 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (15)

آمار و سخنان بازی برابر استوک سیتی در لیگ برتر

منبع: thebusbybabe.com

 

The Busby Babe United Stoke City
شوت (درچهارچوب)    
تعداد پاسهای سالم    
درصد پاسهای سالم    
مالکیت توپ    
تکلهای صحیح و موفق    
قطع توپها    
خطا    
کرنر    
آفساید    

 
توسط حمید:


گل اول کریک - کلیک کنیذ

گل دوم فن پرسی - کلیک کنید

 

آمار بازیکنان منچستریونایتد

 

راهنما: ترجمۀ آمار به ترتیب اینگونه است

saves: واکنش برای نجات دروازه

Goal Conceded: تعداد گل دریافت شده

35/39 passing (90%) :  پاس صحیح/کل پاس (درصد پاس صحیح

1/1 long balls :  توپ بلند سالم/کل توپهای بلند ارسالی

 tackle,  interception :  تکل، قطع توپ

11 clearances (5 effective) : دفع توپ (دفع توپهای کامل و مؤثر

shot blocked, 0 fouls :  شوتهای بلاک شده سمت چهارچوب، خطا

successful dribble:  دریبل موفق

fouls won: تعداد خطای انجام شده روی بازیکن

crosses: سانتر

chance created: تعداد موقعیتهایی که توسط (پاسهای) بازیکن خلق شده

************

 

 

 

 

 

 سخنان پس از بازی

 

 

سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد (درگفتگو با ؟)

(درمورد شادی بعد گل رابین!) "او نزدیک بود من رو به کشتن بده! او فراموش کرده که من 71 سالمه! ولی خوب روی پنالتی خیلی خوب کار کرد. من با بازیکنا گفتم که ما هدفمون تمرکز روی تمامی 6 بازی آتی لیگ و پیروزی در تمامی اونها هستش."

رابین فن پرسی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با ؟ )

(در مورد گلزنی...) "این یک پیروزی بزرگ بود. گل من در برحه ای مهم از بازی به ثمر رسید ولی مسئلۀ مهم اینه که امروز پیروز شدیم و من اهمیت نداره برام که چه کسی گلزنی کرد. من می خواستم که شادی بعد گلم رو با بازیکنا و جشن بگیرم چون اونا (همیشه) اونجا (پشتیبان) برای من بودن." منبع

 رابین فن پرسی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports )

(شادی رابین از گلزنی...) "این یک نکتۀ مهم بازی بود. من باید گلش می کردم و شکر خدا وارد دروازه شد. و نهایتا بعد دو هفته یه نفس راحت کشیدم. من می  خواستم که این گل رو با همه جشن بگیرم، با بازیکنا، با کادر تیم، با تمام بازیکنای تیم حتی اونایی که روی نیمکت بودن چون اونا از روز اول در برابر من رفتارشون عالی بوده. حتی وقتی که اوضاع کمی سختتر شده بود، اونا هنوز از من حمایت میکردن و هرجا که می تونستن به من کمک می کردن. برای همین بود که من می خواستم (در شادی؟) به اونا ملحق بشم."

وین رونی | هافبک منچستر یونایتد - برترین مرد زمین (در گفتگو با Sky Sports)

(در مورد گلزنی رابین....) "به عنوان یک بازیکن، یک مهاجم و به عنوان یک گلزن، شما میدونید که هر بازیکنی در جهان چند بازی پشت سر هم ممکنه نتونه موفق به گلزنی بشه. رابین سرش رو انداخت پایین و سخت تلاش کرد و شکر خدا امروز به گلی که می خواست رسید. امیدوارم که این او رو راه بندازه چون در چند بازی آتی او بازیکنی حیاتی برای تیم محسوب میشه." منبع

 

سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با ?)

(در مورد اهمیت پیروزی...) "این بازی برای ما از نظر اینکه بعد شکست دوشنبه بود بازی مهمی بود و برای ما از نظر اینکه بتونیم دوباره برخیزیم و (همچنان) در محاسبات به حساب بیاییم، حیاتی بود. من فکر میکنم که همه امروز عالی کار کردن."


(در مورد تأثیر باد...) "من در شروع بازی هم گفتم که باد روی بازی تأثیر خواهد گذاشت و امروز بدترین روز ممکن برای اومدن به خونۀ استوک محسوب میشد. اونها همونطور که همه میدونیم تیمی غنی هستن و یک بازی سخت رو شاهد بودیم ولی باید از بازیکنا تقدیر کرد چون تمام روز رو جنگنده ظاهر شدن."

(در مورد گل فن پرسی....) "او نزدیک بود من رو بکشه! او فراموش کرده که من 71 سال سن دارم! من همیشه فکر میکنم که باید بعد گلها شادی کرد - بچه ها بلافاصله شادی کردن و همین بخش احساسی ماجرا بود. هوادارا با این شادی به وجد اومدن. البته که او یک پنالتی کاملا عالی بود در حالی که باد هم توپ رو دو سه بار از نقطۀ کرنر کنار زد! او دقیق توپ رو به گوشۀ دروازه فرستاد. اون پنالتی یک پنالتی کامل بود.بعد از یک پاس عالی از وین رونی، رابین خوب کار کرد و به خوبی برای ما یک پنالتی گرفت. او و باقی تیم این حس رو خواهند داشت که امروز کاری بزرگ انجام دادن، از نظر نمایش و انسجام و نظم دفاع تیمی برای گرفتن نتیجه کاملا راضی بودیم."

(امیدواری برای ماندن استوک در لیگ...) "من امیدوارم که استوک در لیگ بمونه. من فکر میکنم که اونها تیمی عالی با هوادارایی خارق العاده هستن و با یک سرمبی عالی. تونی پولیس عالیه، یکی از بهترین مربیهای مشغول کار. با کاری که تا به حال کرده، این جایگاه شایستۀ او و تیمش نیست. اونا باید بهتر کار میکردن ولی من امیدوارم که اونا در لیگ بمونن و من فکر میکنم که اونا امتیازات کافی برای موندن رو کسب خواهند کرد. اونا عزمی قوی داشتن و داشتن عزم قوی در این مقطع از فصل نکتۀ خوبی محسوب میشه. من واقعا امیدوارم که اونا سقوط نکنن."

(برنامۀ یونایتد برای بازیهای آتی....) "مسؤولیت تیم و انتظارات از منچستر یونایتد اینه که هر بازی رو پیروز بشه. من فکر نمی کنم که هیچ یک از هوادارا نظرشون متفاوت از این باشه. امروز شروع کار بود و ما 6 بازی دیگه (ّرای بردن) در پیش داریم. ادامه دادن و بردن بازی بعدی کاریه که ما می خواهیم انجامش بدیم." منبع

 

سرالکس فرگوسن | سرمربی منچستر یونایتد در گفتگو با MUTV و Sky Sports

(در مورد نمایش وین در خط هافبک...) "من فکر میکنم که او نمایشش درحشان بود. من فکر میکنم که او برای بازگشتن اعتماد به نفسش به پستی متفاوت نیاز داشت."

"کمی از او انتقاد می شد، که البته جدی نبود، ولی برخی تواناییهاش رو زیر سؤال می بردن. او بازیکنی خارق العاده ست و مأموریت ما اینه که اعتماد به نفس و فرم او رو به حالت قبل برگردونیم. به نظر من بازی امروز او در خط هافبک برای او خوب خواهد بود و البته که این ترفند برای ما جواب هم داد."

"ما چیچاریتو، رابین فن پرسی و وین رو در زمین داشتیم که روی هم 55گل برای ما زدن و این مد نظر من هست. یکی از اونا (بالاخره) برای شما گلزنی می کنه و همین برای من اهمیت داره(برای امیدواری به گرفتن نتیجه در بازی امروز)."

"من همچنین به نظرم اومد که یک دوره بازی کردن در هافبک میتونه به سود وین باشه."

(در پاسخ به اینکه آیا رونی باز در این ناحیه به کار گرفته میشود؟) "بله، احتمال این است که ما بازیکنایی که میتونن برامون گلزنسازی کنن رو در پستهای مختلف به کار بگیریم. ما امروز این رو با به کار گیری آنتونیو والنسیا در جناح راست و شینجی کاگاوایی که به نظر من خارق العاده بود، در جناح چپ تست کردیم، و این ترفند به ما آپشن های گلزنی (ژیادی) داد."
 
وین رونی مهاجم یونایتد در گفتگو با Sky Sports - در مورد بازی کردن در خط هافبک

"من چند بار در این فصل در اون پست بازی کردم و فقط باید تضمین میکردم که کنار مایکل کریک بازی کنم و موقع ارسال توپهای دوم، نزدیک به ریو و ویدا بمونم. و بعد از اون هر وقت فرصت به دست آوردم، توپ رو بردارم و به جلو حمله کنم. به نظر خودم همین کار رو پیاده کردم."

"هنگامی که به عنوان مهاجم بازی میکنید، همیشه باید به دنبال گلزنی باشید ولی گاهی هم باید برگردین و برای تیمتون تلاش کنید و بجنگید و به تیم کمک کنید توپ رو حفظ کنه و با تیم به جلو حمله کنید."

"آدم از برد لذت میبره. به نظرم نمایشمون خوب و منسجم بود و مادامی که در زمین فوتبال هستید، بردن بازیها همیشه لذت بخشه." منبع

وین رونی | مهاجم منچستر یونایتد در گفتگو با MUTV و Sky Sports

(در مورد بازی سخت برابر استوک....) "همیشه بازی در این ورزشگاه سخته و شرایط امروز آب و هوا هم واقعا وحشتناک بود. شاید بیشترین میزان بادی بود که من توش تا به حال بازی کرده بودم، باید با این کنار می اومدیم. منسجم کار میکردیم و نمایش خوبی رو ارائه میدادیم. ما همین کار رو کردیم و شکر خدا سه امتیاز کسب کردیم."


(در مورد پاسخ یونایتد بعد شکست در دربی...) "دربی واقعا وحشتناک بود. مهم نیست که چند امتیاز جلو بودیم، اون یک دربی بود و ما می خواستیم که برنده باشیم و از بدشانسی نتونستیم ببریم. از همین رو گام بعدی و بهترین کاری که از دستمون بر میومد این بود که نشون بدیم می تونیم به این رویداد جواب بدیم، به استوک بیایم و سه امتیاز برابر اونا رو کسب کنیم."

(در مورد بازیهای آتی...) "بازی سختی در روز چهارشنبه داریم. در خونۀ وست هام، و در شرایط کنونی حساسه. ما به اونجا میریم و تلاش خواهیم کرد سه امتیاز رو کسب کنیم. امیدوارم بتونیم این مأموریت رو انجام بدیم و بعدش به بازی بعدی فکر کنیم. ما در موقعیتی عالی هستیم و من مطمئنم که همگی بازیکنان و هواداران یونایتد از این موقعیت قبل از آغاز فصل استقبال می کردن! ما فقط باید تضمین کنیم که ادامه می دیم و خودمون رو به خط پایان می رسونیم." منبع

 

نمرات بازیکنان از سایت  Thebusbyway


 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/26 و 15:23 دقیقه ارسال شده است

دشمنت شرمنده.
البته این که من گفتم ما اشتباه تو رو نمیرسونه.به کارگیری نادرست من از این کلمه و تسلطت روی زبان فارسی رو میرسونه.شکلک
پاسخ : عجب چاپلوسی هستی تو دیگه شکلک
دنیا رو نوک انگشتت می چرخونی شکلک شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/26 و 9:27 دقیقه ارسال شده است

سوء تفاهم شده.
من خودم اعتقاد دارم برگشتمون بعد از حادثه ی مونیخ از تمام جامهامون ارزش بیشتری داره.
منظورم آبروی خودم بود.آخه قبل از بازی ازشون تعریف کرده بودم.
یه فحشی میخواستم بدم بهشون.دیگه به همین بز اکتفا کردم.
پاسخ : سو تفاوت شد پس آخه من نگرفته بودم چی گفتی شکلک
شرممده

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/01/26 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

بابک جان،با این حرکت آبروی خودشونو بردن.اون حادثه برای ما یک حماسه شد.یکی از دلایل قهرمانیهامون اون حادثه ست و ما به اون بازیکنهایی که الان بینمون نیستن مدیونیم.اون حادثه باعث شد که ما امروز،پر هوادارترین تیم دنیا،رمانتیک ترین تیم دنیا،پر افتخار ترین تیم تو انگلیس باشیم و این منچستریونایتده که آبروی فوتبال انگلیسو نگه داشته و با دوتا حرکت هواداران بی شئور هیچ لطمه ای به افتخاراتمون
نمیخوره.تازه میگن تیمی که از هم پاشید امروزه پر افتخارترین تیم انگلستانه،اینو به خاطر بسپار بابک جان.
شکلک
پاسخ : این نظر تک تک کلاماتش انگار نظر خود منه شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/01/26 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

باور کن شهاب به تو حسودیم میشه....کلی کاربر اینجا تو رو از ته قلبشون دوست دارن و یکیش من...
پاسخ : یوسین جان بحث حسودی نیست باور کن این همدلی بین یونایتدی ها دو طرفه است کلا یونایتدی ها دو قلب هم دیگه جا دارن شکلک
من و تو هم نداره شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/01/26 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

شهاب عزیزم یه دنیا به خاطره زحماتت ممنون عزیزم...واقعا شهاب آقایی
پاسخ : داش یوسین کوچیکتم لطف داری داداش گل وظیفه ست شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/01/25 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

خداوکیلی رئیس یدونست ...
پاسخ : 100% شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/25 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

خاک تو سر هوادار استوک با اون حرکتش.مرتیکه ی بز آبرومون رو برد.
پاسخ : آبرومونو؟! کی آبروی ما رو برد؟! شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/25 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

ها چون آبي داره قشنگه؟شکلکشکلک
شياطين سرخيمشکلک
پاسخ : پـ نـ پـ !!! از لباس اولمون قشنگتره شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/01/25 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

((او نزدیک بود من رو به کشتن بده! او فراموش کرده که من 71 سالمه))
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
خیلی حال کردم.رییس هم معرکست هاااا.
همینو کم داشتیم که این بی شعورا بیان مسخره بازی کنن واسمون.حادثه مونیخو میگم،آخه شما که دیگه مال این حرفها نیستید.عوضیا
مرسی شهاب جان...خسته نباشید
پاسخ : خواهش میکنم حمید جان شکلک
همونو بگو من نمی دونم چرا هر کی داره از سقوط می سوزه، اول از همه یاد مونیخ میفته اینجوری می خواد عقده هاش رو خالی کنه شکلک
رییس هم آلی بود رابین آبلمبوش کرد شکلک

این نظر توسط HAMIDREZA در تاریخ 1392/01/25 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشی داش شهاب.
ون پرسی هنوز داره رشد میکنه؟شکلک
هفته دیگه باید دو زانو شه رئیس رو بغل کنهشکلک
پاسخ : سلامت باشی حمیدرضا جان شکلک
شکلک
آره پا نیست که نوردبونه! دو تا لنگ دراز شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 432
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 432
  • بازدید ماه : 41,907
  • بازدید سال : 213,101
  • بازدید کلی : 3,838,266
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30