loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 979 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (26)

شما باید حدس بزنید پازل ذیل مربوط به عکس چند نفر است؟ و آن افراد چه کسانی هستند!؟؟

 

این پازل از عکس 3 نفر ایجاد شده!(حالا فقط 3 نفر رو حدس  بزنید)

 

 تو این پازل, از عکس فابرگاس استفاده نشده!

 شماره هایی بالای هر قطعه قرار داده شده که ارتباط بین هر کدام را نشان میده! شماره های مشترک یعنی مربوط به یک عکس هستند(والا موندم دیگه چطور راهنمایی کنم؟؟؟؟!!)

به عنوان آخرین راهنماییاوه: قطعه هایی که زیرش خط ـــ کشیده شده بزرگتر شدند!!

 

باشد تا درست حدس بزنیدنگران 

 

 

 

 این قطعات مربوط می شد به عکس هایی از 1-رونی 2 - اسمالینگ 3-رونالدوعینک

 

که در این میان فقط آقای omidgh پاسخ صحیح رو فرمودنداوه

 

چرااااااااااااااااااااا؟؟؟ چرا گفتین سخته؟؟ چرا؟؟ سوال

 

ممنووون بابت همراهیتون... به هر حال سعی میکنم آسونتر بشه بعد این!لبخند

 

موفق و موید باشین 

 

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/05/15 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک
چی شد؟؟؟!!!
آهـــــــــــــــااان! خودتون هم یادتون اومد دلی بود و واسه جایزه نبوده نه؟؟؟!!شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/05/15 و 3:14 دقیقه ارسال شده است

جدا درست گفتم ؟ شکلک اسمالینگو شانسی انداختم !
خیلی ممنون پس این پراید مارو لطف کنید بیزحمت شکلک
پاسخ : بلهشکلک... گاهی شانس با آدم یار میشه دیگه!
خواهش می کنم ....
هووووووووووووم؟؟؟؟شکلک شماااااااااا هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که میدونم شما دلی شرکت کردین و هدفتون جایزه نبوده؟شکلک شکلک شکلک
پاسخ : بله من هم میدونم.مدارکش هم موجوده.شکلک
پاسخ : هووف!( از همون شکلک ها که عرق پیشونیشو پاک میکنه) شکلک
خدارو شکر ! بلاخره یکی اومد به دادم برسه!
ممنووووون آقا بابک! خیر ببینی!
اگه جایی به شهادت من نیاز داشتین خبر بدینشکلک شکلک شکلک
پاسخ : انجام وظیفه بود.شکلک
انشاا... که مشکل پرایدی دیگه پیش نمیاد.ولی اگه پیش اومد حتما دعوت به همکاری میکنم.شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/05/13 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

اسمالینگ
یکیش اسمالینگه و دیگری هم
اون یکی هم رونی
بعدیش هم شاید پاول
ولی خیلی سخت بود شکلک
پاسخ : نه پاول نبود!
جدی انقد سخت بود؟؟

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/05/13 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

آخه مجبورین اینقدر سخت بذارید که تند تند راهنمایی کنید؟؟؟شکلک

پاسخ : آخه سخت نبود که! واقعا تعجب کردم!!شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/05/13 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

1- رونی
2- اسمالینگ !!!!!!!!
3- رونالدو
پاسخ : دقیـــــــــــــــــــــــــــقاشکلک

آفریـــــــــــــــنشکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/05/13 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

داداش من تو چی فکر می کنی واقعا ؟ فکر می کنی با گوش و دهن میشه 3 نفر رو پیدا کرد ؟:|

جدا یعنی چی اخه ؟شکلک)
پاسخ : نه خب!!
باور کنین قبلا یه نصف مو از هر عکس میذاشتم همه درست تشخیص میدادن!!
--------
حالا نمیدونم لازمه بگم یا نه؟!
ولی من زینب هستم! و همسرم علی هسش! واسه همین اسم خودمو گذاشتم زینب علی(شاید اون "داداش" ی که فرمودین از روی عادت باشه! ولی خب ! حالا توضیح هم دادم دیگه! هر جور راحتین!) شکلک

این نظر توسط M3hrdad در تاریخ 1392/05/13 و 12:12 دقیقه ارسال شده است

بابا من گفتم دیگه رابین اسمالینگ پاول
زود بگین دیگه 2 روزه تو کفم شکلک
پاسخ : خب وقتی باز راهنمایی میکنم یعنی تجدید نظر شود دیگه!!
خب اینم جواب!
فقط یکیش درست بود!!!شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/05/12 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

سخت نگیر تا کمک نکنی این یه شعاریه که همیشه تو زندگی باید بهش پایبند بودشکلک
جونز رو فقط میدونم بقیشو نمیتونم حدس بزنم باید بیشتر کمک کنینشکلک
پاسخ : ای بابا!
جونز هم نبودشکلک

این نظر توسط joker در تاریخ 1392/05/12 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

یکیش که فکر کنم گری نویل باشه.
شاید شماره 2 هم رونالدو باشه.
ولی خدایش من از 3 باید چی بفهمم شکلکشکلک
پاسخ : از 3 باید میفهمیدین که رونالدوئه!!!شکلک

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/05/12 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

سلام.
تصحيح ميشه؛ شماره ٢ كريس اسمالينگ هست شکلک
١ و٣ هم ماكدا و رونالدو
پاسخ : اون اسمالینگ که واسش از اینشکلک چشم ابرو ها اومدین درسته!
رونالدو هم درستهشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 434
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 434
  • بازدید ماه : 41,909
  • بازدید سال : 213,103
  • بازدید کلی : 3,838,268
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30