loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 701 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (3)
  • Manchester United manager Alex Ferguson (L) presents Cristiano Ronaldo with the FIFA World Player of the Year award before their English Premier League soccer match against Wigan Athletic in Manchester, northern England, January 14, 2009 (Reuters) کریستیانو رونالدو، در گفتگو با سایت فیفا، در پاسخ به مقایسه دو باشگاهش، یونایتد و رئال مادرید، قه عقدۀ روحی ده سالۀ رئال در بردن لیگ قهرمانان اشاره می کند و میگوید:

    "این دو باشگاه دو باشگاه برتر جهان هستند و به همین دلیل هم هست که همیشه موفقیت در این دو سخته. هرکدوم نکات مثبت و منفی خودشون رو دارند. من فکر میکنم که روی مادرید فشار بیشتری نسبت به یونایتد هست. من سه و نیم ساله که اینجا هستم و فکر میکنم که فشار بیشتره چون هرکسی تو باشگاه تمرکزش رو روی بردن دهمین جام قهرمانی اروپا معطوف کرده. این خودش مقدار قابل مقایسه ای اضطراب ایجاد می کنه، که می تونه تمام زمانها حس بشه."

    "هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست، ولی وقتی که ما در بهترین فرممون باشیم، تیم واقعا خوبی خواهیم بود. منچستر یونایتد لیگ انگلیس رو خیلی خوب شروع کرده و با اختلاف بالاتر از سایر رقبایش قرار گرفته، ولی هنوز هم اگر ما اونجور که توی تواناییمون هست بازی کنم، قادر به شکست اونها هستیم. برای این کار ما باید کنارهم باشیم و به عنوان یک تیم واحد بازی کنیم. درست مثل تعدادی از بازیهای قبلیمان" - منبع
    کریستیانو رونالدو همچنین در بخشی از مصاحبه اش با سایت فیفا اشاره کرده که فعلا تنها برنامه ش این است که تا سال 2015 در رئال بماند تا قراردادش با این باشگاه به اتمام برسد!!!

    "من می خواهم قراردادم با رئال را تمام کنم. من در این مورد کاملا مطمئنم. بعد از اون خوب من نمی دونم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."
    منبع

  • خبر کوتاه: شاید براتون جالب باشه که هواداران منچستر یونایتد در بازی دیروز برای سوارز شعار زیر را می خواندند:
    دندونای تو توی آفسایدن دندونای تو توی آفسایدن، لوییز سوارز، دندونات توی آفسایدن! - منبع
  • Macheda Willing To Be Patient For Manchester United Chance فدریکو ماکدا، عنوان کرد که انتظار ورود یکباره به ترکیب تیم را ندارد و برای یک انتقال قرضی دیگر از باشگاه کاملا آماده است:

    "من باید بجنبم و هر روز سخت تمرین کنم."

    "البته که جلوتر از من بازیکنای خیلی خیلی تاپی مثل رابین، وین، چیچا و ولبز حضور دارن."

    برای من سخته که به ترکیب اول برسم ولی باید برای خودم و برای آینده م سخت تمرین کنم. من هنوز خیلی جوانم."

    "من در انتقالات قرضی بدشانس بودم ولی فکر میکنم که به من خیلی کمک کردن. فکر میکنم که در کل به من کمک کردن که تجربه کسب کنم."

    "اگر باز هم قرضی به خارج باشگاه برم، مطمئنم که عملکرد خوبی خواهم داشت. من تا حالا دوبار از باشگاه خارج شدم و اگر دوباره این اتفاق بیفته، من در پی پیدا کردن زمان بازی بیشتر خواهم بود چون شاید قبلا دچار اشتباهاتی شدم ولی الآن کاملا درک میکنم. من از فرصتهایی که نصیبم میشه استفاده خواهم کرد." - منبع

  • خبر کوتاه: بازی امروز زیر 21 ساله های یونایتد (ذخیره های سابق) برابر وست هام که قرار بود در ماسلین برگذار شود، به دلیل بارش برف لغو شد. منبع
  • خبر کوتاه: اسپورتویتنس - امروز در رسانه ها اعلام شده که وگارد فورن، مدافع 24 سالۀ ملی پوش نروژی مولده، تیم اوله گونار سولسژر، دوره ای آزمایشی در لیورپول حضور پیدا خواهد کرد تا با این باشگاه قرارداد ببندد. البته اسپورتویتنس این حضور آزمایشی برای یک بازیکن ملی پوش 24 ساله رو که فصل قبل بهترین بازیکن لیگ نروژ شده رو کاملا عجیب خونده و چند حدس زده که یکیش اینه که شاید فورن خودش هوادار لیورپول باشه بخواد اونا بازیش رو ببینن و باهاش قرارداد ببندن که البته بعیده ریسکه پابلیک و عمومی کردن این خبر رو پذیرفته باشه چون اگه لیورپول او رو نپسنده.... و یکسری حدس دیگه که شاید لیورپول و مولده اهداف دیگه ای داشته باشن. ولی اخیرا اخبار مشابهی در مورد فورن و اورتون هم به گوش میرسید عینا با همین جزئیات که البته هیچ اتفاقی نیفتاد. منبع
  • Old Traffordاین هم عکس بسیار جالب با تکنولوژی پانورامیک که برند شورلت قرار بود در بازی لیورپول برابر یونایتد در اولدترافورد بندازه و خبرش رو همینجا اعلام کردیم. برای دیدن عکس بزرگ، روی عکس کلیک کنید و گزینۀ To View Only Continue Here رو انتخاب کنید و با زوم کردن روی عکس و رفتن به چپ و راست، تمامی هوادارا رو ببینید! هوادارها می تونن خودشون رو در این عکس پیدا کنن و تگ کنن و جاودانه بمونن! منبع
  • شرکت کونامی Konami قصد دارد در منچستر یونایتد، یک لیگ کوچک PES2013 با نام MUPES2113 راه اندازی کند و در آن بازیکنان تاپی مثل اورا، رافائل، دخیا، جانی اونز و ... با نماد باشگاه، فرد دِ رد (فرد سرخ) رقابت کنند. چهار نفر اول به رقابتهای فینال که اواخر سال برگزار خواهد شد، راه پیدا میکنند. منبع

 


  • تیتر خبر: اسپورتویتنس - این آخر هفته، در پرتغال دربی حساس کلاسیکو بین دو تیم پورتو و بنفیکا در صدر جدول برگذار میشد که روزنامۀ A Bloa اشاره کرده باشگاههای زیادی در این بازی نمایندگانی داشتند که در کنار سیل عظیمی از باشگاهها، به بارسلونا و منچستر یونایتد اشاره شده و اشاره شده که حتما یونایتد گایتان و گارای از بنفیکا رو مد نظر داشته چون جیمز رودریگز از پورتو در این بازی مصدوم بود و قرار نبود بازی کنه. گایتان در این بازی گلزنی هم کرد. منبع

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/10/27 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

سلام دمت گرم چقدر حال داد اين عكسه يه ساعت داشتم ميچرخيدم توش ولي حيف رئيس تو عكس پيدا نشد ولي واقعا كم مونده گريه كنم تا يكي منو ببره اولدترافوردشکلک چه چمني داره جون ميده بره گل كوچيكشکلک
پاسخ : سلام داش مرتضی شکلکشکلک
عکسش یه ایده زده به سرم مثل باگشت به قعلۀ ولفن اشتاین! یه بازی بسازیم گرافیکی مشتی بازگشت به اولدترافورد شکلک
بریم فرگی رو از دست گلیزرها نجات بدیم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/26 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

اینم مدل شیپور چی شکلک

دورودوودوو رودوودوقرمز
پاسخ : شیپورچی کیه تو پسر شجاع بود؟! شکلک
یا شیپورچی ورزشگاه؟! شکلک
مگ مگ خوب بود آبی بود خودش هم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/26 و 0:55 دقیقه ارسال شده است

شهاب ققط اومدم اعلام کنم

یوه یوه یوه خنده ی شدید قرمزبرنده میشه

شکلکشکلک
پاسخ : بله بله برنده میشه ولی توی خواب شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 41,494
  • بازدید سال : 212,688
  • بازدید کلی : 3,837,853
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30