loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
Xaniar بازدید : 590 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

 

اقدام منچستریونایتد برای جذب پپ گواردیولا

گرچه گفته می شود پپ احتمالاً با منچسترسیتی به توافق رسیده، ولی من یونایتد امیدوار است عظمت و تاریخ این باشگاه و البته کمک فرگوسن، بتواند باعث شود پپ نظرش را به سوی شیاطین سرخ تغییر دهد.

به گزارش وبسایت نود، علیرغم این که برخی خبرگزاری های معتبر هفته گذشته گزارش داده بودند که یونایتد کاملاً از فن خال حمایت می کند و این مربی هلندی از جایگاهی مستحکم برخودار است و حتی یونایتد در این تابستان به جذب پپ گوادریولا فکر نمی کند، ولی به نظر میرسد داستان دچار تغییر شده است.

پپ گواردیولا سرمربی فعلی بایرن مونیخ تا پایان فصل با مونیخی ها قرارداد دارد و هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته است، برخی منابع مدعی هستند او قطعاً از بایرن جدا می شود ولی هنوز مقصد وی مشخص نیست. چند منبع هم به این مطلب اشاره می کنند که پپ از حالا با منچسترسیتی به توافق رسیده و او در تابستان هدایت آبی های شهر منچستر را به عهده خواهد گرفت.

اما سران یونایتد که پیش از این خبر مذاکره با پپ را تکذیب کرده بودند و از علاقه خود برای ادامه همکاری با فن خال خبر داده بودند، به نظر میرسد تغییر موضع داده اند. وبسایت ESPN در گزارشی به این موضوع پرداخته که بعد از حذف یونایتد از لیگ قهرمانان و نتایج ضعیف در چند هفته اخیر در لیگ جزیره، شرایط دچار تغییر شده است. نتایج نامناسب، مدیران یونایتد را نگران کرده که شاید فن خال فرد مناسبی برای رساندن یونایتد به قله های موفقیت نباشد و گمانه زنی ها حکایت از آن دارد احتمالاً مربی هلندی در پایان سال دوم از قراردادش، این تیم را ترک خواهد کرد.

اگرچه گفته می شود که پپ شاید با من سیتی به توافق رسیده باشد ولی یونایتد امیدوار است رابطه خوب فرگوسن با پپ، و کمک سرمربی سابق شیاطین سرخ، باعث شود پپ تغییر داده و منچستریونایتد را که تیم بزرگتری نسبت به منچسترسیتی از لحاظ وجهه تاریخی و تجاری است، انتخاب کند.

 


 

 

انتقاد رافائل داسیلوا از فن خال

رافائل داسیلوا که در تابستان از منچستریونایتد جدا شد و به لیون پیوست درباره کار کردن با لوئیز فن خال گفته است:

" در فوتبال ثبات بسیار مهم است. هر چقدر بیشتر بازی کنید، احساس بهتری پیدا می کنید و وضعتی بدنی تان بهتر می شود. کار بازیکن زمانی که برای مدت طولانی بازی نکند سخت می شود.

زمانی که فن خال به باشگاه آمد خیلی زود متوجه شدم که در برنامه های او حایی ندارم. حقیقتا از بازی برای او خیلی لذت نبردم. دوست دارم از فوتبالم لذت ببرم و کارهای خودم را در زمین انجام بدهم. فصل پیش نمی توانستم این کارها را بکنم. در ۱۰ بازی که فصل گذشته انجام دادم فکر می کنم به جز بازی مقابل لسترسیتی عملکرد خوبی ارائه دادم.

نتایج از همه چیز مهم تر هستند پس اگر یونایتد قهرمان شود فکر می کنم هواداران از فن خال حمایت کنند اما فوتبال برای هواداران است و آن ها می خواهند فوتبال خوبی تماشا کنند."

 

منبع  :90tv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/09/22 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

سایت mj فول مچ یونایتد و بایرن 99 رو گذاشته، دیدنش خالی از لطف نیست...
بازیای الآن پشیزی نمیارزن فقط وقت تلف کردنه، برید اون بازی رو دانلود کنید و کیفشو ببرید،
من چون تاحالا بازی رو کامل ندیده بودم ابهاماتی داشتم درخصوصش و بعد از دیدن بازی کاملا برطرف شد و با اطمینان میگم اون فینال بدون هیچگونه شانسی برنده شدیم و کاملا بحق بودشکلک

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/09/22 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

درود میگم به همه دوستان ...
باز هم باختیم ... ونخال کم کم داره اعتبار کمی که باقی مونده رو از بین میبره .. تنها حرفشم اینکه مصدوم زیاد داشتم و ازین حرف ها ..
خوب یکی نیست بگه از اول فصل همین بودی ... حرف مسخرش این بود که باخت به پورتموث گفت درس بزرگی بود .. اخه مشنگ بعد دو سال داری میگی درس گرفتیم ... اونم بعد از کلی خرج ...
اخه باخت جلو تیمهایی مثل پورتموث و سوانسی و وولسبورگ و ایدهوون و از تیمهای چرند مگه درس گرفتن داره ..
این اواخرم گفته که دیگه نباید انتظار داشته باشین هر هفته ببریم .. این یعنی چی .. ما منچستریم منچستر یعنی هر هفته برد مگه ما اورتون و تاتنهامیم که انتظار نداشته باشیم ......دو حالت وجد داره .. پپ قابل اعتماد تر از انجلوتیه حالا کار به سبک مزخرفش ندارم ولی با این وضع تیم و نمیشه به گیگز داد ....
گزینه های دیگه که نمیشه .... کلا خیلی ها الان تو تیم هستن که در حد منچستر نیستن ....
پاسخ : سلام داداش سعید...
حقیقتا صدومیتها بدجوردیشب به تیم آسیب زد اما این مصدومیتهای فراوون قطعا دلیلی داره و بی ربط به تمرینهای سرمربی نیست!!!
مصاحبه های اخیرش بشدت روحیه ی برد تیم رو آورده پایین،
من فقط منتظر بازیه هفته ی بعد تو اولدترافورد و واکنش هوادارا هستم...
گزینه هایی که بدرد یونایتد بخورن خیلی کمه، والا کلا من گیج شدن درخصوص مربی، احساس میکنم هیچکدومشون بکار منچستر نمیان، شاید باید 10 ها سال صبر کنیم تا یه مربی با سبک خاص یونایتد متولد بشه... یا اینکه به کل سبک یونایتد بزارن کنار و یه مربی بیارن یه سبک جدید و بهتر از فنخال بکار ببره...
خقیقتا سبک یونایتد با 99% مربیا همخونی نداره!

این نظر توسط سلام در تاریخ 1394/09/22 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید.
تبادل لینک میکنید؟
به وبم بیایین و خبر بدین
ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 614
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 614
  • بازدید ماه : 42,089
  • بازدید سال : 213,283
  • بازدید کلی : 3,838,448
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30