loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 414 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

 

 به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، لوییز فن خال پس از بازی مقابل وولفسبورگ در لیگ قهرمانان و در حالی که تیمش باید در روز یکشنبه در استادیوم امارات به مصاف آرسنال برود، در یک کنفرانس خبری حضور یافت تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. مشروحی از صحبت های فن خال در این کنفرانس را مرور می کنیم:

در مورد بازی با آرسنال:

طبعاً از باخت آرسنال در برابر المپیاکوس خوشحالیم، اما  فکر می کنم آرسنال می تواند از فضای این باخت خارج شود. آن ها این امر را بارها نشان داده اند. شاید آرسنال از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی، بهترین تیم لیگ باشد، اما با این وجود آن ها پیروزی های زیادی را در این فصل کسب نکرده اند، بنابراین تیم آن ها باید عملکردهای خود را بهبود ببخشد و پیشرفت کند. 

در مورد آمادگی مایکل کریک برای حضور مقابل آرسنال:

کریک می تواند بازی کند و این به من قدرت انتخاب می دهد. خوشحالم که بیان کنم ما هیچ مصدومی را از بازی شب گذشته (مقابل وولفسبورگ) نداریم.

در مورد دادن یک روز استراحت به بازیکنان تیم در روز جمعه:

راه حل رفع خستگی تنها ریکاوری، ریکاوری و ریکاوری است. این امر، کار را برای آماده شدن مقابل آرسنال سخت کرده است. به عنوان یک سرمربی، دوست دارید که تیمتان را درون زمین آماده کنید و من نمی توانم این کار را انجام دهم، زیرا به سرزندگی بازیکنان نیاز دارم. این حالت موجب به وجود آمدن یک راه حل دیگر می شود، این که بازیکنان را تغییر دهم. باید ببینیم که نظر متخصص ارزیابی خستگی تیم چه خواهد بود. اکنون نمی توانم چیزی بگویم، زیرا این کنفرانس یک روز بعد از بازی با وولفسبورگ برگزار شده. فردا (جمعه)، آن ها استراحت خواهند کرد، زیرا در 2 هفته اخیر برای یک روز کامل استراحت نکرده اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روز شنبه چه چیزی را مشاهده می کنیم و سپس تصمیم گیری کنیم.

در مورد پیشرفت اسمالینگ تحت نظر او:

فکر می کنم وقتی بازیکنی کاری را انجام می دهد، تمام آن کار وابسته به خود او بوده است. من با توصیه ها، خواسته ها، جلسات تمرینی و نشان دادن تصاویری به بازیکن به او کمک می کنم، اما او باید گوش شنوایی داشته باشد و همچنین این نکات را در زمین پیاده کند. هر کاری که می کند را برای خودش انجام می دهد. تعریفات بزرگ شما باید برای کریس (اسمالینگ) باشد، نه برای من. یقیناً پیشرفت او بود که باعث شد کریس فرصت بازی کردن به عنوان بازیکن ثابت تیم را پیدا کند. همیشه همین گونه است. به عنوان بازیکن، شما به پیدا کردن جای خالی در پستتان نیاز دارید و وقتی که این پست را به دست می آورید، به کمی شانس هم نیاز دارید. این امر همواره در تیم های باشگاهی صادق است.

در مورد اشلی یانگ و اهمیتش برای تیم و سرمربی:

در وهله اول، او بازیکنیست که خود را وقف تیم است. بازیکنان زیادی از این دست وجود ندارند، اما او همیشه به تیم فکر می کند. اشلی می تواند در پست های زیادی بازی کند و این برای یک سرمربی بسیار عالیست که بازیکنش مایل به انجام این کار باشد. روز گذشته وی به عنوان دفاع راست وارد میدان شد. اعتقاد دارم که او چندان در آن پست بازی نکرده است. گل دوم ما با حرکت یانگ آغاز شد. بازی کردن او در آن منطقه در نیمه دوم بسیار مهم بود و من از او بسیار راضی هستم. او نقشش را می پذیرد و این مهم است.

 

 

منبع : طرفداری

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 490
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,168
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,168
  • بازدید ماه : 43,643
  • بازدید سال : 214,837
  • بازدید کلی : 3,840,002
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30