loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
xaniar74 بازدید : 726 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (14)
 

برایان رابسون می گوید که توانایی فن خال در بیرون کردن نام های بزرگ از منچستریونایتد، او را به یاد سر الکس فرگوسن می اندازد.

 

 تصمیمات لوییز فن خال در خارج کردن نام های بزرگی همچون رادامل فالکائو، رابین فن پرسی و ویکتوروالدز از لیست بازیکنان منچستریونایتد مورد بحث و مناقشه قرار گرفته است. در دوران حضور سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد، این مربی اسکاتلندی نیز به دفعات چنین تصمیماتی را گرفت و بازیکنان بزرگی همچون یاپ استام، رود فن نیستلروی، روی کین و دیوید بکهام را به دلیل عدم داشتن انضباط یا تعهد لازم از تیم اخراج کرد، چیزی که گاهاً مورد انتقاد شدید رسانه ها قرار می گرفت.

اکنون برایان رابسون -–کاپیتان سابق منچستریونایتد - در مصاحبه با Sky Sports اظهار داشته است که لوییز فن خال از لحاظ قاطعیت در برخورد با ستارگان و نام های بزرگ در تیمش، او را به یاد سر الکس فرگوسن می اندازد. رابسون در این باره اظهار کرد:

 

"فن خال از این بابت به سر الکس فرگوسن شباهت زیادی دارد. فن خال در دوران مربیگری اش بسیار موفق بوده است. او در چند تصمیم اخیرش کمی قاطع و بی رحم بوده است و این کاری است که مربیان خوب انجام می دهند. در برخی مقاطع، مربیان باید تصمیمات بزرگی را بگیرند و در آن هنگام افرادی کنار گذاشته می شوند و مربی باید اوضاع را به آن نحوی که مناسب می بیند تغییر دهد. و این کاریست که فن خال در حال انجام آن است، این بخشی از کار اوست. شما باید در مقاطعی بی رحمانه تصمیم بگیرید. در مورد والدز، مربی او را مناسب خود نمی دید، بنابراین او را کنار گذاشت."

رابسون همچنین از بین خرید های جدید منچستریونایتد، باستین شواین اشتایگر را بیش از دیگر بازیکنان می پسندد. او درباره اولین بازیکن آلمانی تاریخ منچستریونایتد گفت:

"من همواره او را ستوده ام. او کیفیت باور نکردنی ای دارد. او در فصل آینده می تواند تاثیر بزرگی را برای منچستریونایتد داشته باشد. من واقعاً نگرش او به فوتبال را دوست دارم. در فینال جام جهانی، یک بازیکن تکل بسیار بدی را روی پای او زد، اما او از جایش بلند شد. یک دقیقه بعد، بازیکن دیگری به صورت او ضربه زد. او در حال خون ریزی بود، اما خود را روی زمین نینداخته بود. او از جایش بلند شد، مورد درمان قرار گرفت و به بازی ادامه داد. او یکی از این بازیکنانی نیست که خود را روی زمین می اندازند و به خود می پیچند. او از نظر من، یک شخصیت واقعا خوب است و دیدن او در تیم مایه خوشحالیست."

منبع:طرفداری

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1394/04/30 و 15:58 دقیقه ارسال شده است

ایول امیر، رتبت فوق العادست!
ببین امیر رو انتخاب رشتت خیلی حساس باش به کوچیک ترین چیزا توجه کن، از آشناهات سوال بپرس و... چون واقعا مسیر زندگیت رو مشخص می کنه و جای برگشت هم نداره!

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 13:07 دقیقه ارسال شده است


داداش امیر این رتبت خیلی خوبه،
میتونی از نرم افزاری که خود سایت سنجش گذاشته استفاده کنی و بفهمی که چه رشته هایی و چه دانشگاه هایی رو میاری،
رتبه ی 2000 شاید برای آوردن رشته های صنعتی شریف یکم زیاد باشه، ولی دانشگاه های امیر کبیر و تهران و خواجه نصیر، شهید بهشتی از دانشگاههای خیلی خوب کشورن و نیازی به تعریف ندارن، همه آرزوشونه تو یکی از این دانشگاهها باشن.
رتبه کل کشوریت 2000، یا رتبه ی منطقت؟
منطقه یک هستی؟
اینا رو باید در نظر بگیری،
برای انتخاب رشته باید علاقت رو در نظر بگیری، برو یه سرچ بکن تو رشته های مهندسی و با توجه به علاقت تصمیم بگیر، همچنین بازار کار رشتت رو هم در نظر بگیری!!!
این رشته ای که من میخونم، مهندسی مکانیک سیالات و کلا فرق میکنه با مکانیک خودرو، با توجه به اطلاعاتی که از این رشته دارم بهت میگم:
این رشته گسترده ترین رشته ی مهندسیه و حتی میشه گفت مشکل ترینش، از شیمی و فیزیک بگیر تا اصل کاری ریاضی تو این رشته از اولین ترم تا آخرین ترم همراهته، بعد فنیش از عمران و برق بیشتره، باید ذهن خلاقی داشته باشی، از لحاظ بازار کار هم از برق و عمران شرایطش بهتره، خیلیا شاید بگن بهت مکانیک سیالات بازار کارش خوب نیست اما اشتباه میکنن، هر جاییی که تو فکرشو کنی مهندس مکانیک سیالات میتونه بازار کار پیدا کنه،
خودم به خاطر اینکه علاقه ی چندان و صدالبته مشکل بودنش میخوام انصراف بدم البته من پایم علوم تجربیه بخاطر همین سخت بودنش واسه من بیشتره.
پاسخ : آقا زانیار
ببخشید
میشه ادرس دانلود نرم افزار رو بذارین

ممنون میشم

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1394/04/30 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

زانیار یعنی رتبه من خوبه ؟
به نظر خودم که افتضاحه !
ولی خب دیگه کاریه که شده ! گزینه ی سال بعد هم به هیچ وجه روی میز نیست !!!! شکلک
از انتخاب رشته هم که کلا هیچی سر در نمیارم شکلک من الان این وسط دقیقا به چه دردی میخورم ؟!شکلک
.................
زانیار الان این رشته ها که گفتی عمران و برق و معماری و ....... اینا کدومشون خوبه؟
بعد بگو ببینم چه دانشگاه هایی خوبه ؟! الان شهید بهشتی برای مهندسی دانشگاه خوبیه یا نه ؟!

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 11:53 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم داداش سعیدشکلک
امروز حال و هواش کنکوریه، داریم همگی به یه نتیجه قاطع میرسیم داداش امیر رو بفرستیم به چه رشته ایشکلک
.....
فنخال باید امسال نتیجه دلخواهمون رو بگیره، باید تو زمین مسابقه تیم فنخال با قاطعیت هرچه تمامتر رقیباشو کنار بزنهشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/30 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

دروووود .... جریان چیهشکلک؟ تیتر خبر ورزشی ... بحث کنکوریشکلکشکلک ونخال قاطعیت و تو زمین باید نشون به و دیگر هیچ... ممنون زانیار جانشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

من تو خونواده مشهور شدم به مارکوپولو، از هر رشته ای یکم سر در میارمشکلک انقدر اون شاخه و این شاخه کردم، تجربی و ریاضی و فنی شکلک
الآنم میخوام برم انسانی شکلک ولی خدایی الآن که یکم کوچولو به بلوغ عقلی رسیدمشکلک تازه فهمیدم من ساخته شدم واسه ی رشته ی انسانی، احتمالا امسال کنکور انسانی رو شرکت کنمشکلکشکلک مخصوصا که الان فنخال همشحرف از فلسفه و منطق میزنه من شوق و اشتیاقم بیشتر شده واسه انسانی شکلک
پاسخ : ////////////////شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

این مکانیک از سر ناچاریهشکلک تازه میخوام انصراف بدن، اصلا علاقه ای ندارمشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

اکثر رشته های ریاضی هدفشون رشته ی برق، تو تهران احتمال زیاد برق خواجه نصیر رو بیاری داداش امیر، رشته های کامپیوتر رو که از دم همه رو قبولی.
عمران خواجه نصیر هم که به قطع میاری، امیر کبیر و دانشگاه تهران هم مهندسی نفت و عمران و معماری و کامپیتر و مهندسی پزشکی و غیره با این رتبه میاری،
من خودم در کل رتبه های مورد نیاز برای تعیین رشته تو ریاضی رو خوب نمیشناسم اما اون وقتی که کنکوری بودم مشاورم دوستم بود و همه سوالی ازش میپرسیدمشکلک تنها شاگرد ناکامش هم خودم بودمشکلکشکلک
پاسخ : ///شکلکشکلک
پاسخ : شکلک شما که مکانیک می خونین

به این میگین ناکام؟؟؟؟؟شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

من که رشتم اول تجربی بود زیاد اطلاع دقیق از ریاضی ندارمشکلک
رشته های انتخابی برای تهران رو نمیدونم، اما دانشگاهای خوبی مثله تبریز رو قطعا میاری رشته ای مثله پتروشیمی، که پسرعمم با 2700 چند سال پیش آورد این رشته رو، رتبه ی شما که خیلی بهتره قطعا میتونید رشته های بهتری هم بیارید و حتی دانشگاههای بهتر.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/30 و 11:11 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالیهشکلکشکلکشکلک تبریییییییکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,059
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,059
  • بازدید ماه : 42,534
  • بازدید سال : 213,728
  • بازدید کلی : 3,838,893
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30