loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
xaniar74 بازدید : 509 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (10)

 

وین رونی، مهاجم منچستریونایتد عنوان کرد که آماده است تا به تنها مهاجم این تیم تبدیل شود

 
 

 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 29 ساله فصل پیش عمدتا در پست هافبک بازی گرفته شد ولی توانست 12 گل برای تیمش به ثمر برساند.با جدایی فان پرسی و فالکائو، در حال حاضر فقط او و چیچاریتو مهاجمان با سابقه هستند و رونی عنوان کرد که آماده است مهاجم اول تیمش باشد.

او گفت:" مهاجم اول پستی است که فکر می‌کنم می‌توانم زیاد در آن گل بزنم.آماده ام که در این پست بازی کنم و سعی کنم برای تیمم گلزنی کنم. هیچ هدف شخصی در سر ندارم. تمام تلاشم را می‌کنم که آمادگی ام را به بیشترین حد برسانم. هیچگاه به دنبال اهداف شخصی نبوده ام. تنها می‌خواهم به تیم کمک کنم."

ورزش3

...............

دست ندادن با فن خال !!

 

وبسایت رسمی برنامه نود - لوئیز فن خال در دست دادن با گزارشگر تلویزیون باشگاه موفق نبود !

به گزارش وبسایت نود، روز گذشته فن خال که قرار بود با گزارشگر شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد مصاحبه کند، طی دو مرتبه سعی کرد با او دست بدهد، ولی گزارشگر متوجه نشد تا اینکه فن خال با جدیت توجه او را به خود معطوف کرد و البته بعد از آن گزارشگر خندید که حضور فن خال را متوجه نشده است !


90tv

..........

سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد حتی یک کلمه هم در مورد انتقال بازیکنان تیمش حرفی نخواهد زد.

به گزارش ورزش 11، تیم‌های منچستریونایتد و بارسلونا در دیداری دوستانه در آمریکا به مصاف هم خواهند رفت. لوییس فان‌خال که اکنون هدایت شیاطین سرخ را به دست دارد، پیشتر سرمربی بارسلونا نیز بوده است. او در کنفرانس خبری پیش از این بازی به هیچ وجه دوست نداشت به سوال‌هایی که در مورد نقل و انتقال‌های تیمش مطرح می‌شدند، پاسخ دهد. فان‌خال اما تاکید کرد بیشتر خبرهایی که در نشریه‌ها در مورد بازیکنان تیم او منتشر می‌شوند، درست نیستند.

-فان خال در مورد داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی تیمش که صحبت‌های زیادی در مورد انتقالش به رئال مادرید انجام شده است، اظهار داشت:

 

هر بازیکنی که در اردوی پیش فصل آسیب ببیند، رفتار مشابهی با سایرین نیز با او انجام می‌شود. باید صبر کرد و دید که شرایط او به چه ترتیب خواهد شد. به بازیکنانم زمان می‌دهم که با موفقیت آسیب‌دیدگی‌شان را پشت سر گذاشته و آمادگی لازم را برای حضوری دوباره در ترکیب تیم کسب کنند. به نظرم می‌توانیم روی داوید دخیا برای حضور در دیدار نخست فصل مقابل تاتنهام حساب کنیم زیرا او به اندازه‌ای آماده شده است که می‌تواند در رویارویی با بارسلونا نیز حضور داشته باشد.

-


-وقتی از فان‌خال در مورد بازیکنان آرژانتینی که تاکنون در اردوی یونایتدها غایب بودند، سوال پرسیده شد، فان‌خال در جواب اعلام کرد:


هر بازیکنی که در اردوی پیش فصل آسیب ببیند، رفتار مشابهی با سایرین نیز با او انجام می‌شود. باید صبر کرد و دید که شرایط او به چه ترتیب خواهد شد. به بازیکنانم زمان می‌دهم که با موفقیت آسیب‌دیدگی‌شان را پشت سر گذاشته و آمادگی لازم را برای حضوری دوباره در ترکیب تیم کسب کنند. به نظرم می‌توانیم روی داوید دخیا برای حضور در دیدار نخست فصل مقابل تاتنهام حساب کنیم زیرا او به اندازه‌ای آماده شده است که می‌تواند در رویارویی با بارسلونا نیز حضور داشته باشد.

 

-وقتی از فان‌خال در مورد بازیکنان آرژانتینی که تاکنون در اردوی یونایتدها غایب بودند، سوال پرسیده شد، فان‌خال در جواب اعلام کرد:

آنها شنبه (امروز) به اردوی تیم اضافه خواهند شد اما بدون شک به هیچ سوالی در مورد آینده آنها و شایعه‌هایی که در رسانه‌ها منتشر شده‌اند، پاسخی نخواهم داد.

 


-لوییس انریکه در دوران مربیگری فان‌خال در بارسلونا یکی از شاگردان او بود. انریکه اکنون روی نیمکت مربیگری بارسا می‌نشیند و با این تیم در فصل گذشته موفق به فتح سه‌گانه‌ای رویایی شد. فان‌خال در این مورد هم عنوان کرد:


خاطره‌های خیلی خوبی از او دارم. لوییس بازیکن من بود. زمانی که او در ترکیب تیمم به میدان می‌رفت، همیشه تلاش می‌کرد بهترین نمایش خود را ارائه کند. او درست مانند وین رونی بود. گل‌های زیادی برای تیم من به ثمر رساند. در ۱۰ پست مختلف به او بازی دادم و انریکه از پس همه آنها برآمد. از نظر شخصی او را خیلی دوست دارم.

 


-فان‌خال در ادامه به هیچ یک از سوال‌هایی که در مورد نقل و انتقال داوید دخیا، سرخیو راموس و پدرو رودریگس انجام شد، پاسخی نداد. او در این باره اظهار داشت:


به این دست سوال‌ها جوابی نمی‌دهم چون نمی‌توانم. البته دوست دارم که جواب بدهم اما فکر می‌کنم برای تیمی مانند منچستریونایتد، بازیکنان این تیم و مربی‌ای مانند من خوب نباشد. حتی اگر کلمه‌ای هم در مورد هر یک از بازیکنانی که در این پروسه حضور دارند، صحبت شود، خیلی زیاد است. نام بازیکنان بسیار خوبی در ارتباط با منچستریونایتد شنیده شده است اما تمام آنچه در نشریه‌ها می‌خوانید، صحت ندارد.


ورزش11

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/04 و 2:53 دقیقه ارسال شده است


سرالکس چند سال پیش گفت لینگارد تو سن 23 سالگی خودشو نشون میده واقعا با این بازیایی که لینگارد میکنه به این حرفش رسیدیم، سرالکس همیشه حدسش درست بوده و هستشکلک فکر کنم پاس گل هم لینگارد انداخت؟!
طرفدارای ما بیشتر بودن یا بارساشکلک گمونم تقریبا هم اندازه اومده بودن، از رنگ ورزشگاه هم نمیشد چیزی رو تشخیص داد چون صندلیا هم منچستری بودنشکلک
........
شرمنده داداش حمید، مجبوری هر کامنت رو تایید کنیشکلک خسته نباشی و شب بخیرشکلک
پاسخ : دشمنت شرمنده زانیارجانشکلک من شرمنده م که شمارو به زحمت انداختم...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/04 و 2:34 دقیقه ارسال شده است

فکر نکنم ثبت بشهشکلک
...
تبریک، احتمال بردمون زیاد بود، بارسلونا بدون مسی 60-70 درصد توانش کم میشه، امشبم روی حرکات و خباقیت فردی اینیستا و سوارز و راکیتیچ میتونستن موقعیت ایجاد کنن و در عمل خطر همیشگی محسوب نمیشدن، از اینکه یانوزای گل زد خیلی خوشحال شدم، امیدوارم تو مسیر پیشرفت قرار بگیرهشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/05/04 و 1:58 دقیقه ارسال شده است

گلهای بازیهای دوستانه تو تاریخ باشگاه و بازیکن زننده گل ثبت میشه عـــایــــا؟؟؟شکلک
اگر اینطور باشه که رونی 231 گله میشهشکلک باید حساب کنن دیگه،بلآخره با لباس باشگاه زده شکلک یا نه، فقط گلهای رسمی ثبت میشه... :|

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/04 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

این نیمه خوب بودیم، به جز 5-6 دقیقه ی اول و آخر بازی تقریبا ما برتر بودیم، دخیا خیلی رو فرمه خدایی، بلکم بمونهشکلک
شانس آوردیم دارمیان و ممفیس طوریشون نشد...
بلیند برلی دفاع وسط خیلی باهوش و مسلطه، حیف فقط قدش بلندتر نیست، وگرنه میتونست یکی از بهترین مدافعای جهان باشه.
به امید سلامتی کل بازیکنامون، انشاءالله هیچ مشکلی واسشون پیش نیادشکلکنتیجه اصلا مهم نیست، این بازی نشون داد عملکردمون تو خط دفاعی بهتر شده و مدافعا با حواس و هوش بالاتری کار میکنن، و اگرم میبینید بارسا گهگاهی نفوذ میکنه، این دیگه بخاطر خصلت بارسا و داشتن بازیکنی بنام اینیستاست که دیدش عالیه، وگرنه دفاعمون بنظرم مسلط بوده تا به اینجا.
روتی اون رونیه سابق نیست، خدا کنه بیاد رو فرم، دیپای هم هنوز زوده قضاوت کردنش، سمت چپ بازی کنه بنظرم بهتره.
اشنایدرلین هم بازیخونیش عالیه چندین و چند مرتبه توپ ربایی و قطع توپ داشت بلاخره اون هافبک تخریبیه مورد نیازمون پیدا شده، کریک هم مثله همیشه مسلط و عالیشکلک ماتا هم که مثله همیشه ثبات خودش رو حفظ کرده و خوب بوده، کاشکی همه ی بازیکنامون مثله ماتا و کریک ثبات داشتن.
دارمیان بنظرم نسبت به دو بازیه قبل بهتر شده، قطعا از این هم بهتر میشه.
لوک شاو که مشخصا آماده تر از فصل قبله، جونز هم پیشرفت داشته، کلا راضیمشکلک فقط کاشکی یه تاکتیک دیگه هم به غیر از 4-4-2 بکار میبرد فنخال، این تیم میتونه فراتر از اینها کار کنه، نمیگم 4-4-2 بده!!!!!! این سیستم فقط یه سلطان داره که اونم فرگوسنه، و فقط فرگوسن میتونه با این سیستم یه فصل کامل رو بگذرونه و موفق باشهشکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/04 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

از شبکه سه قراره پخش زنده بشه بازیمون.

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/05/03 و 23:53 دقیقه ارسال شده است

حمید پا طلایی حسرت هر بلاگیشکلک
پاسخ : سعید چه دلربایی هنوز عزیز مایی...شکلکشکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/05/03 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

ذروووود ....... پخشه ؟؟؟

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/03 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

راستی داداش حمید، گزینه ی (نظر خواهی برای این پست فعال باشد) وجود ندارهشکلک الانم کامنتها رفته تو تاییدشکلک
پاسخ : داداش زانیار واقعآ شرمنده،یادم رفت کامنتهارو درست کنم. از پنل نویسندگی فقط یک بار میتونم به پستهای تآییدی دسترسی داشته باشم،باقیش با پنل مدیریتی امکانپذیره، براهمین دیگه من نمیتونم کاریش کنم جز تآیید کامنتها...
ببخشید دیگه...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/03 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم داداش حمید، من از شما ممنونمشکلک
ترکیب همون ترکیب چند بازیه قبلیه، چرا بجای یانگ به پریرا بازی نمیده، یانگ چی داره آخهشکلک هیچ کاریم نکرده تو این دو بازی، بلکم مصدوم بشهشکلک انقدر بدشانسیم بازیکنایی مصدوم میشن که واقعا دوست داشتنین اما این مارمولک جان سختهشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/05/03 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

سلام...
ممنون داداش زانیار...شکلک

ترکیب بازی:
http://www.manutd.com/~/media/D920381384574C2696273E6BC45F489C.ashx


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 378
  • آی پی دیروز : 365
  • بازدید امروز : 851
  • باردید دیروز : 1,457
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,455
  • بازدید ماه : 16,076
  • بازدید سال : 187,270
  • بازدید کلی : 3,812,435
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30