loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 449 یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 نظرات (2)

 

منچستریونایتد بعد از ۱۴ سال در سه بازی پیاپی شکست خورده است...

 

لوئیز فن خال اذعان کرده که نمی تواند جلوی نتایج ضعیف یونایتد را بگیرد چون جادوگر نیست.

 

فن خال بعد شکست ۰-۱ مقابل وست بروم به خبرنگاران گفت :" من قبلا گفتم که شما فکر می کنید من جادوگر هستم در حالی که اینطور نیست . چیزی که الان دارد رخ می دهد طبیعی است . وقتی شما خوب بازی کنید تیم ها در مقابل شما بیشتر دفاع می کنند . اورتون و چلسی در مقابل ما دفاع کردند و وست بروم هم چنین تاکتیکی را اتخاذ کرد و باید انتظار داشت که این روند فعلا ادامه داشته باشد .

 

ما باید سازماندهی این تیم ها را بهم بزنیم ولی ین قدم بعدی پروسه است . ما توپ را بیشتر نگه می داریم و طبیعتا آن ها فرصت بیشتری برای ضد حمله دارند . ما باید سریع تر بازی کنیم و این کار دشواری است مخصوصا وقتی که حریف با تمامی بازیکنانش دفاع می کند .

 

من چند هفته پیش گفتم که کورس سهمیه تمام نشده است . ما هفت امتیاز بیشتر داشتیم و من تنها کسی بودم که گفتم کار هنوز تمام نشده است . باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم . نتیجه نامید کننده ای گرفتیم ولی شرایط می توانست بدتر باشد و ما در مقابل چنین تیم های سازماندهی شده ای نتوانیم موقعیت خلق کنیم . "

 

منبع: 90tv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/02/13 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

سلام مجدد . شنیدم دنبال هیگواینن با 56 م یورو . عالیه فکر کنم بهترین گزینه باشه تقریبا 27 سالشه خدا کنه بخرنش به اینجور مهاجم ها نیاز داریم با قدرت گلزنی که دارن . عالیه . امیدوارم شایعه نباشه
پاسخ : علیک مجدد...
هیگواین؟اونم 56 میلیون؟شکلک تا جاییکه ازش شناخت دارم،مهاجم کُندیه،یکی مثه بنزما...البته به مراتب از بنزما بهتره،اما اینکه واسه ما خوب باشه یا نه،مطمئن نیستم حقیقتش...شکلک

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/02/13 و 12:29 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان . سلام اقا حمید. اقای ونخال خوب بازی کردن و با تملک توپ و فقط پاس های عرضی اشتباه نگیر. جادوگر چیه یه خورده ناراحت شو یه خورده استرس داشته باش . تملک توپ چه فایده ای داره با فقط پاس های تو عرض . باز هم در نبود کریک اسیب دیدیم چرا که هررا مجبور شد یک خط بیاد عقب و رونی هم مجبور شد بیاد هافبک این چه جور سیستمیه با این کارش باعث شد رونی هم افت کنه. ماتا درسته بد کار نکرده تو هافبک چپ ولی هر وقت اومده وسط بازی کرده بهتر کار کرده بیشتر رو به جلو پاس داده . فلینی که کلا بی خاصیته به نظر من هررا و ماتا زوج های خوبی هستن واسه وسط زمین باید جایگزین کریک و پیدا کنن . چه وضعیتیه که هر تیمی میاد تو الدترافورد ما رو تحت فشار میزاره 3 باخت پیاپی ؟؟؟ فصل بعد نباید طوری باشه که نبو د یک بازیکن ما رو به فنا بده
پاسخ : عللیک سلام داداش سعید...
نمیدونم چرا اینجوری شد،قبل از این 3تا بازی خیلی خوب و تهاجمی بازی میکردیم،فکر کردم دیگه دوران حفظ توپ رو گذروندیم،اما این دوتا بازی باز برگشتیم به همون حالت...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 41,598
  • بازدید سال : 212,792
  • بازدید کلی : 3,837,957
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30