loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 696 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (1)

 

 

  • patrice-evra-v-newcastleredmancunian - پاتریس اورا در گفتگو با MUTV، زمان استراحتش را به بعد از بازنشستگی موکول می کند!

"من همیشه به خودم میگم که من خیلی خوش شانسم که می تونم بازیهای زیادی انجام بدم، و مادامی که من بتونم بدوم، از رییس می خواهم که من رو بازی بده. اگر او فکر میکنه که من به استراحت نیاز دارم، اونوقت استراحت خواهم کرد، ولی من خودم می خوام که به بازی ادامه بدم و بعد بازنشستگی استراحت کنم – این فلسفۀ بازی منه!"

"بازی با ویگان بازی مهمی هستش، من یادم می آد که فصل گذشته بدون اینکه نمایش خوبی داشته باشیم، 1-0 شکست خوردیم. واقعا نمایش بدی بود و به همین دلیله که این فصل هیچ گونه بهونه ای نداریم."

"ما می دونیم که چه توقعی از این بازی باید داشته باشیم. ما باید به اونجا بریم و به سبک و سیاق من یونایتد بازی کنیم تا مطمئن بشیم که سه امتیاز از آن ما خواهد شد چون این سه امتیاز برای ما بسیار حیاتی ست."

"من فکر می کنم که بازی برابر نیوکاسل باورنکردنی بود ولی برابر وست بروم از این نظر بهتر بود که با یک نمایش عالی و ثبت کلین شیت و کسب سه امتیاز، گلی دریافت نکردیم."

"این سه امتیاز خیلی مهم بود و صادقانه بگم که من مدتها بود که چنین زمین بدی رو تجربه نکرده بودم و واقعا بازی در چنین زمینی دشوار بود. ما مجبور بودیم در این زمین سنگین با پاهای خسته بدویم ولی من به همتیمیهای خودم می بالم چون که بردیم و این مهم بود."

از نظر من، بهترین بازی ما تا اینجای فصل، بازی در خانۀ نیوکاسل بوده ولی همیشه کلین شیت به تقویت روحیه تیم کمک می کنه، اگرچه من بیشتر نگران بردن بازیها هستم تا خوردن گل. من یک مدافع هستم و دوست ندارم گل بخوریم، ولی این فقط خط دفاعی نیست که بازی میکنه و بلکه کل تیم هست."


 

  • Danny Welbeck: Only a bit-part player at Manchester United this termSkySports- دنی ولبک در گفتگو با ساندی میرور می گوید که موقعیت تیم از بازی خودش و فرم بازی خودش مهمتر است: "این شروع این فصل کمی سرعت من را گرفته. من در پست دلخواهم بازی نمیکنم – پستی که نوک حمله است – من در اکثر بازیهای این وصل به عنوان وینگر بازی کرده ام. – که متفاوت از فصل قبل بود که من بیشتر یک مهاجم بودم."

"ولی ما موقعیتی عالی در لیگ داریم، که مهمترین مسئله محسوب میشه."

"اینجا بزرگترین باشگاه جهانه و من تجربه ای عالی از تمرین کردن با دیگر مهاجمین کسب کرده ام."


 

  • Manchester United Defender Believes It May Take Him Three Months To Return To Full Fitnessویدیچ در گفتگو با سان می گوید که شاید سه ماه زمان ببرد تا به آمادگی کامل برسد: "در حال حاضر دکتر تیم بازیهایی که من بازی می کنم را مدیریت می کند. در طول دو یا سه ماه اول من واقعا باید مراقب باشم چون ممکنه گاهی بدنم واکنش نشون بده. این فرآیندی هست که به هر حال من باید طی کنم."

"من خیلی خوشحالم که بعد از سه ماه تونستم بازی کنم. خیلی خوبه که تو زمین می رم و بازی میکنم. امیدوارم بتونم بیشتر بازی کنم تا بتونم فرم خودم رو از نو بسازم و بهتر بازی کنم."


 

  • Sportsmole - به گزارش روزنامۀ میرور، منچستر یونایتد می خواهد با ارائۀ پیشنهادی 8 میلیون پوندی درژانویه به تیم پالاس، گوی سبقت را از آرسنال و تاتنهام برباید و فیلفرد زاها را در همین ژانویه به خدمت بگیرد. زاها تا ژوئن 2017 با پالاس قرارداد دارد.

 


  • footballtransfertavern - روزنامۀ سان گزارش می کند که در حالی که رابطۀ خوزه مورینیو با ایکر کاسیاس در حال تیره شدن است، قهرمان اسپانیا، تیم رئال مادرید در حال آماده کردن پیشنهادی 22 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن داوید دخیا در تابستان هستند.

یکی از اعضای داخلی رئال به سان می گوید: "قطعا مورینیو دخیا را می خواهد ولی همه چیز بستگی به آیندۀ مورینیو دارد."

"ولی او دخیا رو از نزدیک مورد مطالعه قرار داده و خیلی به او علاقمند است."


  • Clubcall - آنخلو هنریکز می گوید که یونایتد به او اجازه نمی دهد برای کشورش بازی کند تا بتوانند او را قرضی به ویگان بفرستند! او در گفتگو با Le Tercera می گوید: "من مداوم از آنها خواسته ام که تا همراه تیم شیلی به مسابقات قهرمانی زیر 20 سال امریکای جنوبی بروم و علاقه م را به این کار نشان داده ام."

"ولی اینجا آنها خیلی ساده از من می خواهند که به ویگان بروم و به بازی در لیگ برتر ادامه بدهم."

"من هیچ وقت به شیلی جواب رد نمی دهم. این رو می خوام شفاف اعلام کنم. جواب رد دادن (به تیم ملی کشورم) اشتباهی بزرگ خواهد بود. ولی متأسفانه اینجا به من اجازه نمی دهند که بروم."

هنریکز در ویگان این فرصت را دارد که به جای مهاجم ساحل عاجی، آرائونا کونه که ماه آینده به جام ملتهای افریقا می رود، در کنار هموطنش جین بیسه ژور بازی کند: "من با سرمربی ویگان روبرتو مارتینز صحبت کرده ام و او به من گفته که من فرصتهای بیشتری برای بازی خواهم داشت. ایدۀ او اینه که از من به عنوان یک گزینه تعویضی زمانی که کونه به افریقا میرود استفاده کند. و این به من بستگی داره که از این فرصت به خوبی استفاده کنم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/10/11 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
چاكرتم هستم هر كسي به اندازه خودش نسبت به تيم محبوبش تعصب داره اما شما لطف داري
موفق باشي عزيز دل
پاسخ : سلام داش قاسم علی عزیز خیلی مخلصیم دمت گرم شکلک
قطعا همینطوره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 621
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 621
  • بازدید ماه : 42,096
  • بازدید سال : 213,290
  • بازدید کلی : 3,838,455
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30