loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 528 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (4)

 

منچستریونایتد در این فصل سیر تکاملی بسیار خوبی داشته و اکنون آماده رویارویی با منچسترسیتی در داربی هفته آینده است...

هفته نخست از ماه نوامبر بود که شیاطین سرخ در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی قرار گرفتند. آنها کمی پس از آغاز نیمه دوم ۱۰ نفره شدند و بازی را با نتیجه یک بر صفر باختند. پس از آن دیدار بود که لوییس فان خال چرخه بازسازی یونایتدها را آغاز کرد و در ابتدا به نظر می‌رسید این تیم راه زیادی تا رسیدن به همسایه پر سر و صدای خود دارد.

اکنون پنج ماه از آن دیدار گذشته و در آستانه دیدار هفته آینده این دو تیم در اولدترافورد، منچستریونایتد تیمی است که بنا به عقیده بسیاری از کارشناسان می‌تواند سیتی را شکست دهد. فان خال بارها تاکید کرده تیمش نسبت به نیم فصل نخست تغییرهای زیادی داشته و غیر قابل مقایسه با یونایتد ابتدای فصل است.

فان خال در این زمینه می‌گوید: بر این باورم که منچستریونایتدی که در ماه نوامبر سرمربی آن بودم، به شکل کامل با منچستریونایتد کنونی متفاوت است. آن زمان در ابتدای راه بودیم و اکنون نزدیک به پایان آن هستیم. در حال حاضر تیمی هستیم که بسیار پیشرفت کرده و فکر می‌کنم اعتماد به نفسی که در شاگردانم وجود دارد، می‌تواند ما را رو به جلو ببرد. این را می‌توان از شکل فوتبالی که بازیکنانم ارائه می‌کنند، دریافت. بله، این به هیچ وجه آن منچستریونایتد ابتدای فصل نیست.

 

سرمربی هلندی یونایتدها تاکید دارد پیروزی سه بر یک تیمش در دیدار این هفته از رقابت‌های لیگ انگلیس بازتاب نمایشی است که این تیم می‌تواند در داربی شهر منچستر نیز ارائه کند. خودباوری بار دیگر به بازیکنان منچستریونایتد بازگشته و ذهنیت پیروزی که فان خال توانسته به شاگردانش تزریق کند بسیار جالب توجه است.

فان خال در این‌باره هم اظهار داشت: روشن است که اعتماد به نفس، نقشی مهم در روحیه بازیکنان ایفا می‌کند. پنج پیروزی پیاپی کسب کرده‌ و با امیدواری زیادی به آینده نگاه می‌کنیم. منچسترسیتی هنوز یک بازی کمتر از ما انجام داده و ممکن است در این دیدار، امتیاز هم از دست بدهد. آنها تفاضل گل بهتری نسبت به ما دارند. به همین خاطر باید امیدوار بمانیم آنها در دیدارهای پیش‌رویشان شکست بخورند. اگر این اتفاق بیفتد، آنگاه ما شرایط بهتری داشته باشیم. دیدار بعدی ما بسیار تعیین کننده است. درست همانند بازی‌های ما مقابل چلسی و لیورپول. باید در چنین پیکارهایی به پیروزی برسیم.

منچستریونایتد پنج ماه پیش و تنها پس از گذشته ۱۰ هفته از لیگ برتر انگلیس، در پی شکست در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی،‌ هفت امتیاز از این تیم عقب افتاد اکنون اما یونایتدها می‌توانند با پیروزی در داربی هفته آینده شهر منچستر، از سیتی پیشی بگیرند و جایگاه بهتری نسبت به آنها در لیگ برتر انگلیس پیدا کرده و راهی لیگ قهرمانان اروپا در سال بعد شوند.

 

منبع: 90tv

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/01/18 و 8:48 دقیقه ارسال شده است

صبح همتون بخیرشکلک
برنامه ی بازیا رو دیدم یکمی مضطرب شدم. بعد از بازی با سیتی که تو اولدترافوردِ، 6 بازی برامون باقی میمونه که چهارتا از اونا خارج از خونست! مقابل چلسی و اورتون و کریستال و هال، و فقط دو بازی رو میزبانیم.
چه گند برنامه ریزی شده لیگ واسمون.
البته دیگه نگران سهمیه قهرمانان نیستم بلکه دوست دارم بازیای باقی مونده رو با حداکثر امتیاز تموم کنیم.
باخت سیتی هم حسابی حال داد، البته این باخت سیتی نباید بازیکنامون رو از خود بیخود کنه و سیتی رو ضعیف فرض کنن، بلکه سیتی مشکلش تو زدن توپای آخره که متاسفانه جلوی ما نمیدونم چی میشه هر توپی رو میفرستن گلش میکنن، از این سیتی کِنِس تر ندیدم، جلوی عالم میبازه اما جلوی ما بهترین بازیش رو انجام میده، امیدوارم تیممون فقط بازیه خودشگ بکنه و اشتباهاتی مثله اخراج شدن و خطا های بی مورد نداشته باشه اگه این رویه رو داشته باشیم دیگه مهم نیست سیتی تو چه فرمیه چون میبریمشون قطعا.
پاسخ : سلام...
صبح شمام بخیر زانیار عزیز...شکلک
بله،متآسفانه تعداد بازیهای خارج از خانه آخر فصلمون زیادن یکم...شکلک با اختلافی که بین تیمهای چهارم و پنجم بوجود اومده،شاید بشه تقریبآ نفس راحت کشید(اما نه به صورت کامل) یک سری از امتیازهای پیش رو،اجباری ان و ما باید اونارو بگیریم.(ترجیحآ حیثیتیهاش،سیتی،چلسی،آرسنال+امتیاز مورد نیاز واسه کسب سهمیه) اگه نوشابه هم موند که بهتر دیگه...شکلک
و در رابطه با بازی سیتی مقابلمون:آره خب،بازیهای دربی همیشه یه تفاوتی با بازیهای معمولی دارن...

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1394/01/18 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

دروووود
دستتون درد نکنهشکلک
دیگه ما عادت کردیم به بازی خوب و گل دیدن شکلک
سیتی رو که می بریم من فقط نگران بازی با چلسی هستم باااااااااید ببریم
پاسخ : سلام...
متشکرم نسرین خانم...
بله خداروشکر اگه این عادت رو از سرمون نپرونن...شکلک
سیتی امشبم باختشکلک من نگران بازی با سیتی بودمشکلکماشالا چه با انگیزه نوشتین(سیتی رو که می بریم) تا حدودی نگرانیم برطرف شد...شکلک
بازی با چلسی به مراتب سخت تر به نظر میرسه.اما پیروزی مقابل سیتی،قطعآ رو نتیجه بازی با چلسی میتونه تآثیرگذار باشه.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/01/17 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

این هررا هم خیلی عشقهشکلک چقدر خوب بوده، خیلی دلم لک زده بود واسه همچین بازیکنایی، همچنین ماتاشکلک جفتشون عالین.
هررا کمتر پاسای تو عرض و قطری میده بنظرم تو دستور کارش اینه که پاسای عرضی رو و قطری رو کسایی مثله کریک بندازن و هررا با مهاجما و هافبکا مثلثا و مربع هایی رو تشکیل بده و موقعیت ایجاد کنه، تو بازی با استون پاسای زمینی تو عمقش خیلی قشنگ و تر و تمیز بودن بازی با لیور هم که یه پاس گل اینچنینی واسه ماتا انداخت. کلا هررا بازیکن مطیعی هستش و داره دستورات فن خال رو پیاده میکنه، بنظرم هررا میتونه نقش لیدر خط هافبک رو هم داشته باشه و بازی رو هم با پاساش کنترل کنه اما فن خال یه نقش متفاوت رو براش تعریف کرده. در کل هافبکه کاملیه میتونیم روش حساب کنیم.
البته من دوست دارم یکی مثله وراتی رو هم داشته باشیم اما هررا عالی کار کرده و نشون داده لیاقت حضور تو یونایتد رو کاملا داراست و اخلاقش هم موجب شده اون از خیلیا نظیر همین وراتی برای منچستر مهمتر و بهتر محسوب بشه.
پاسخ : هررا فوق العاده ست...شکلک خیلی وقت بود تو بازیهای پیشین(که بعضآ نیمکت نشین بود) کمبود چنین بازیکنی حس میشد.(تو بازیهاییکه هیچکس جرآت شوتزنی نداشت،هیچکس جرآت ریسک کردن نداشت،تا مبادا توپی از دست بره) حتی یادِ اونجور بازی کردن هم عذاب دهنده ست،خداکنه دیگه پیش نیاد.
الان خیلی اوضاع بهتر معلوم میشه،بازیکنا دستشون بازتره،من حتی توپهایی که بازیکنا تو اوت میشوتن هم زیاد ناراحتم نمیکنه(در صورتیکه نتیجه دلخواه به دست بیاد نهایتآ) این شوت کردنها،قدرت ریسک و شهامت بازیکنارو نشون میده(که تو بازیهای گذشته نمیدیدیم)
این تو اوت شوت کردنها باعث کسب تجربه میشه خودش(واسه خودِ بازیکن)
وقتی مدافعی میاد چنین شوت میزنه،خب جای خوشحالی داره،حتی اگر توپش تو چهارچوب نباشه(اشاره به شوت روخو)...و وقتی بازیکنی تو سردرگمی چنین توپو از چند متری دروازه میزنه بیرون،قطعآ دفعات بعدی بهتر میدونه چیکار کنه(اشاره به شوت رونی که با بیرون پا میخواست به توپ کات بده) از یه متر اونور تر رفت بیرونشکلک هرچند خود رونی عاقلتر ازین حرفاست.اما هیچ فوتبالیستی کااااملِ کاااامل نیست.
و نهایتآ شوتهای هررا،که منجر به گل شدن...
فنخال اگر این قدرت ریسک رو به بازیکنا بده،بازیکنامون به قدری خوب هستن که پاسخگو باشن.حالا بماند که بعضی بازیکناهم بنا به دلایلی ناآماده ن...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/01/17 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
خسته نباشی داش حمیدشکلک
خیلی خوب شدیم، یه مقطعی از فصل فکر میکردم این تیم دیگه امسال کلا براش تموم شدست اما حالا مطمنم که میتونیم براحتی دوم بشیم که همین کافیه و کارنامه ی خوبی برای فن خال تو فصل اولش خواهد بود.
تیممون تقریبا تو همه ی پستا کامله فقط تو تابستون هوملز و دیپای بیان تیم قویتر هم خواهد شد و همچنین ورود یک هافبک دفاعی شش دونگ هم خیلی تیمو بهتر میکنه.
آمار که میگه خط دفاعیمون بهترین عملکردشو تو سه سال اخیر داشته و کلا تا هفته 31 فقط 28 تا گل خوردیم، البته بخش زیادیش رو مدیون دخیا هستیم اما آمار که میگه ما خط دفاعیمون دست کمی از چلسی نداشته.
همیشه میگن تیمای قدرتمند پایه هاشونو از خط دفاعی میسازن و میتونن سالها قدرتنمایی کنن، سال 2005 هم فرگی با ریو و ویدیچ و اورا و وندرسار تونستن بهترین خط دفاعی جهان رو بسازه و این تیم برای 6 سال تو بالاترین رده اروپا نگه داشت، الان هم بارقه هایی رو داریم مشاهده میکنیم دخیا که جاش امنه اما مدافعینمون خودشونو اثبات کنن با شرایط سنی که دارت به راحتی 7-8 سال پایه های تیممون قدرتمندن اینم در نظر بگیرید ورود بازیکنایی مثله واران-هوملس-کلاین-سیموس کلمن هم قریب الوقوعه، این تیم سال آینده جذابترین تیم اروپاست هر چند الانشم خدایی فراز و نشیبهاش باعث شده بازم جذابترین باشه حداقل واس من.
پاسخ : علیک سلام...
ممنون زانیار جان،سلامت باشی...شکلک
آره،خدارو شکر عملکردمون بهتر شده،ایشالا این روند،تو بازیهای آینده هم ادامه دار باشه(مخصوصآ بازیهای خارج از خانه).الان بزرگترین دغدغه من بازی با سیتیهشکلک من همکه حسّاس رو بازیهای خانگیشکلک اما خب نمایش بازیهای خونگیمون راضی کننده بوده(اگر بازی با آرسنال رو نادیده بگیریم)
والا خاطرم که از بعضی مدافعین جمعه.به جز اوانز،که واقعآ نمیدونم،با وجود همبازیهایی مثه اورا ،ریو و ویدا،تو اونهمه مدت،هنوز نتونسته قابل اعتماد عمل کنه.
اما جونزو بهش امیدوارم،فقط اگر کمی از بازی خشنش کاسته بشه،عالیه.اسمالینگ هم راضی کننده ست.روخو رو با توجه به اینکه تازه وارده،تا حد زیادی قبول دارم.جناب آقای لوک شاو رو زیاد قسمت نشده زیارتشون کنیمشکلک (همش مصدوم،مصدوم)اما بازیهاییکه بوده هم بد عمل نکرده.
اگر تیم با هم مچ بشن+خریدهای احتمالی،البته فنخال هم اگر به درستی کارشو انجام بده، وااااااای دیدن این بازیکنا و ستاره ها کنار هم، تو لیگ قهرمانان لذتبخشه...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,303
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,303
  • بازدید ماه : 42,778
  • بازدید سال : 213,972
  • بازدید کلی : 3,839,137
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30