loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیرمحمد بازدید : 548 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (1)

رادامل فالکائو: به باشگاهی نیاز دارم که بتوانم در آن بازی کنم

 

 به گزارش  وب سایت روزنامه انگلیسی  Guardian  رادامل فالکائو ستاره کلمبیایی باشگاه منچستریونایتد که پس از پارگی رباط صلیبی خود در فصل گذشته هنوز نتوانسته به شرایط آرمانی باز گردد و در اکثر بازی های این فصل شاگردان لوئیز فن خال نیمکت نشین بوده است. در حالی که به همراه تیم ملی کلمبیا برای انجام دیداری دوستانه به کشور بحرین سفر کرده است از وضعیت این روزهای خود در فوتبال جزیره ابراز نارضایتی کرد.
 
"من کاملا به منچستریونایتد متعهد هستم و در حال حاضر تمام تمرکزم بر روی هشت بازی پایانی تیم تا آخر مسابقات است. وقتی فصل به پایان رسید آن گاه با آنالیز و بررسی شرایط بهترین تصمیم را به همراه باشگاه خواهیم گرفت.
 
 جدایی از منچستر یونایتد؟ همه چیز ممکن است. هیچ چیزی برای یک فوتبالیست مهم تر از حضور در زمین چمن مسابقه نیست. مشخص است که من دوست دارم در باشگاهی باشم که بتوانم بازی کنم."
 
گفتنی است از تیم های رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا به عنوان جدی ترین گزینه های ستاره سابق باشگاه اتلتیکو مادرید برای فصل آتی رقابت ها نام برده می شود. 
 
 
 
 
منبع: طرفداری
________________________________________________________________________________
 

شایعه روز| فالکائو به لیورپول می‌پیوندد

 
 
به نقل از دیلی میل، فالکائو سال خوبی در منچستر یونایتد نگذارند و قطعاً در تابستان از این باشگاه جدا می‌شود.
 
یکی از گزینه‌های ستاره کلمبیایی بازگشت به موناکو است اما وی علاقه‌مند به ماندن در لیگ برتر است و شنیده شده که لیورپول خواهان جذب وی است.
 
راجرز سرمربی آنفیلدی‌ها قبلاً هم خواهان جذب وی شده بود اما فالکائو علاقه‌مند به پیوستن به رئال مادرید بود اما در نهایت در تابستان به شیاطین سرخ پیوست و لیورپول هم ماریو بالوتلی را جذب کرد.
 
جذب سوپر ماریو یک اشتباه بزرگ بود و لیورپول در صورت صعود به لیگ قهرمانان اروپا یک مهاجم جدید احتیاج دارد و گزینه اول آن‌ها فالکائو است.
 
 
 
 

احتمال محرومیت اشکرتل برای ضربه زدن به دخئا

 
 
دیدار حساس هفته‌ی سی‌ام لیگ جزیره میان لیورپول و منچستر یونایتد بدون حاشیه خاتمه نیافت. پس از اخراج زودهنگام جرارد، در آخرین دقیقه‌ی این دیدار هم مارتین اشکرتل مدافع اسلواکیایی لیورپول هنگامی که دید به توپ نمی‌رسد پای داوید دخئا سنگربان من‌یونایتد را مورد هدف قرار داد.
 
پس از این اتفاق اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که با بررسی صحنه‌ی برخورد در مورد مجازات اشکرتل تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.
 
بنا بر گفته‌ی رسانه‌ها در صورت اینکه مدافع تیم لیورپول به‌دلیل انجام رفتار خشونت‌آمیز گناهکار شناخته شود احتمال محرومیت سه جلسه‌ای او وجود دارد.
 
در حین برگزاری دیدار مارتین اتکینسون داور با سابقه‌ی انگلیسی موفق به دیدن صحنه و برخورد با اشکرتل نشد، اما پس از بازبینی برخورد در تصاویر آهسته‌ی تلویزیونی به‌نظر می‌آید اشکرتل به عمد با کف پا ساق پای دروازه‌بان اسپانیایی منچستر یونایتد را لگد می‌کند.
 
 
در صورت تأیید محرومیت اشکرتل مدافع میانی کلیدی لیورپول دیدارهای حساس تیمش برابر آرسنال و نیوکاسل در لیگ برتر و دیدار تکراریِ جام حذفی برابر بلکبرن را از دست خواهد داد که می‌تواند خبر بدی برای برندان راجرز و تیمش باشد.
 
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/01/05 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

سلام...
رفتن یا موندن فالکائو،به همین تعداد بازی که مونده بستگی داره.که البته،ایشالا بتونه خودشو به خوبی نشون بده و واسه باشگاه مفید عمل کنه.اما خب با این روندی که در حال حاضر داریم پیش میریم،درصدِ رفتنش بیشتره.
حتی اگر هم رفت،از فالکائو همین بس: که تمام تلاششو کرد واسه اینکه بتونه تو ترکیب تیم جایی پیدا کنه یا واسه موفقیت تیم مفید واقع بشه،حالا از شانسش یا نا آمادگیش نتونست.اما وقتی فرصتیو خراب میکنه،قطعآ خودش از همه هوادارا ناراحت تره.و سوای از این موضوع،شخصیت مثال زدنی فالکائو بوده تا این لحظهشکلک...دیگه تریپش که بماند...شکلک

اشکرتل هم خطاش نیاز به بررسی نداره،تو صحنه آهسته ش مشخصه از قصد پاشو گذاشت...حرصشون گرفته بودشکلک کلآ بازیو به خشونت کشیده بودن...کاپیتانشون که اونجوری باشه،ازین طفلیها چه توقعی میشه داشت...شکلک
مرسی داش امیر...شکلک
پاسخ : سلام
به نظرم فالکائو بد مصدومیتش بد جور روحیش خراب شد بره یه لیگ اسونتر مثل المان یا اسپانیا براش بهتره

خواهش میکنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,060
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,060
  • بازدید ماه : 42,535
  • بازدید سال : 213,729
  • بازدید کلی : 3,838,894
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30