loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 787 شنبه 13 دی 1393 نظرات (17)

 

Happy Birthday!!!

با سلام مجدد و اعلام تولدی دیگر خدمت شما دوستان عزیز...surprise

امروز 13 دی مصادف است با تولد داداش امیر بیطرف عزیزsurprise که از قدیمیهای منچستری و ادمین بلاگ قبلی   بودن...هرکجا که هستی داداش امیر برات آرزوی سلامتی و تندرستی داریمsurprise از طرف خودم و دوستان یونایتدیمون تولدتو تبریک میگیم و امیدواریم همیشه و همه جا در مراحل زندگیت پیروز باشیو سربلند...تولدت مبارک...

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

دوستان عزیز،این شماره همراه با والپیپرها،اظهار نظراتی از سر آلکس فرگوسن در آخرین مصاحبه خود،در مورد چند بازیکن قرار گرفت...

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

داوید دخیا" چیزی که در تیم من رو راضی نگه میداره،عملکرد داوید دخیاست،وقتیکه به باشگاه آوردمش هنوز بچه و لاغر و استخونی بود،اما اون مهارتهای خودش رو داره و حالا داره خودشو نشون میده،من از اینکه اون رو خریدم،بسیار خوشحالم...

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

مایکل کریک" به نظر من، بهترین هافبک در فوتبال انگلستان است...

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

رابین فنپرسی" شاید جام جهانی انرژی اون رو گرفته باشه،اما باید اون رو در نیم فصل دوم دید،او فوق العاده خواهد بود...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

و در آخر والپیپری از بهترین لحظات مربوط به سالی که گذشت 2014

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/10/15 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

تو راهی؟؟شکلکشکلک

واسه فلینی که مُـــردیم تا اوومد شکلکشکلک... اون موقع مویز بیچاره بود شکلک

در ضمن... اون موقع ها آقا حمید کشیک بود .. و اکثر اوقات سر پست خوابشون می بردشکلک


فالکائو فالکائو فالکائــــــــــوووشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : راه موناکو تا منچستر...شکلک شکلک
فلینی هم از خودش خاطره ساخته...شکلک
خب من بخاطر علاقه م بیشتر پست 2 تا 4 صبح رو برمیداشتم، اما چند شب پشت سر هم، خداییش خسته کننده میشه دیگهشکلک حالا اتفاقی که نیُفتاد...تاااااااازه،نذاشتم چلسی به رونی چپ نگاه کنه.شکلکشکلک
پاسخ : آااهاااشکلکشکلک
عجججب شکلک... خوابیدن سر پست جرمه.. هرجور که باشهشکلک بهههلهشکلک
پاسخ : الانکه فکر میکنم،میبینم من اصلآ نخوابیدم :| فقط نزدیک بوده خوابم ببرهشکلک شکلک
پاسخ : این همه وقت یادتون نبود.. حالا یادتون اومد :|
به حق چیزای ندیده و نشنیدهشکلک
پاسخ : تا حالا تو شرایطش قرار نگرفته بودم خب...شکلک
پاسخ : عذر بدتر از گناهشکلکشکلک
پاسخ : عِــــــــــی خداااااااا؟حالا بیاوو باِعتراف...شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/10/14 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

حمید سر خبر فالکایو بیدار موند دیگه !!!!!
نشون به این نشون که من هر چی عکس میزاشتم همش فیلتر بود اعصاب همه خورد شده بود شکلک
پاسخ : تو ناجیِ من شدی باز...رسیدی در اوج نیاز...شکلک
مرسی داش امیر...شکلک دقیقآ،سر این عکسای فیلتر چقدر مشکل داشتیم ما...شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/10/14 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

داداش حمید فلینی این فصل خیلی تاثیر گذار بوده ها! شکلک پس شهاب براش بیدار مونده بود آخرش که نیومد عصبانی شد! شکلک چقدر من اون موقع دوست داشتم کوئنترائو رو بخریم! :| ولی دستگاه فکس خراب بود دیگه باشگاه پول نداشت! شکلک
من حافظه م یاری نمیکنه شرمنده! شکلک
پاسخ : بله در تآثیرگذاریش شکی نیست...شکلک اما یکم سخته شب تا صبح واسه اومدنش بیدار باشم...شکلکاگه خوابم نبره که چرا...اونموقع من خیلی شیفت نگهبانی بودم اگر یادت باشه...شکلک
---------
از شش خرید یکیش کنسل شد :| حالا از بین پنج تا نمیتونی یکیشو بگی؟ یامکه نمیخوای اسمشو بگی...شکلک
پاسخ : ا... فالکائو! شکلک فالکائو چون دائمی نیست به ذهنم نمیومد! شکلک
پاسخ : شکلک شکلک بهرحال صحبت از قرارداد بود...شکلک حالا اشکال نداره...

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/10/14 و 16:02 دقیقه ارسال شده است

نه دیگه من اتومات خوابم میبره 11 شب! شکلک ولی داداش حمید تو یه بار بیدار وایساده بودی نه؟! دقیق یادم نمیاد! :|
پاسخ : خب اونجوری بهتره،اما من نمیتونم...شکلک بــــــلـــــــه من بودمشکلک شکلک حتمآ میخوای بگی بازیکنشم یادت نمیاد دیگه...؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : لعنت به 5 دقیقه یه بار! شکلک
فلینی؟! :|
پاسخ : من یادمه برای لوک شاو خیلی انتظار کشیدیم من رفتم خوابیدم! شکلک خودشه! شکلک
پاسخ : آخه من برا فلینی بیدار میشینم؟ :| میخواد بیاد میخواد نیاد...شکلک
بعدشم ، خرید این فصل بود...

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/10/14 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

امیر تولدت مبارک. انشاا... سال جدید زندگیت سال خوبی باشه. و همیشه شاد و سرحال باشی همراه خانواده ت.
-----------
نخیر درست نیست! شکلک من یادمه بچه ها همیشه با هم شوخی میکردن سر این که کی پست خبر خرید رو میذاره.
امیر همیشه دوست داشت مورا بیاد شهاب میگفت نمیاد! شکلک
ولی خیلی حس جالبیه وقتی خودت خبر خرید رسمی یا خبرهای فوری رو میذاری! شکلک من یه مدت خودم تجربه کردم خیلی حال داد! شکلک
پاسخ : اینم منبع موثق...شکلک
------------
جالبتر اینه که تا ساعت 6 صبح بیدار باشی تا اونیکه تو راهه،برسه و قرارداد ببنده...شکلکشکلکاینم حس جالبی بود من یه بار تجربه ش کردم خیلی حال داد...شکلک

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/10/14 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

منم به نوبه خودم تولد امیرآقا رو تبریک میگم
امیدوارم هر جا هست سالم باشه و تو زندگیش موفق
ایشون نقش زیادی تو جمع کردن ما منچستری ها دور هم دیگه تو فضای مجازی داشتن و از همینجا ازشون تشکر میکنم
ـــــــــــــــــــــــــــ
فقط یه مطلبی هست..شکلک
راسته که میگن امیر بیطرف دوست داشت همه خبرهای انتقال بازیکنا(رسمی)رو خودش پست کنهشکلکشکلک
پاسخ : مرسی داش مهران...
این یکیو دوستان پاسخگو باشن...شکلک

این نظر توسط امیر بیطرف در تاریخ 1393/10/14 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

سلام . مرسی بابت تبریک . امروز یکی از بچه ها اس ام اس داد گقت خیلی وقته نیستی . یه سر به پایگاه هواداران و سایت شهاب بزن . اومدم دیدم برام تبریک گذاشتین . خیلی خوشحالم کردین . امیدوارم همیشه چرخ روزگار براتون بچرخه اونم تو شادی ها
پاسخ : بــــــه بلآخره خودِ گل پسر تشریف آوردن...شکلک خوب کاری کردی امیرجان،خوش اومدی...شکلکمتقابلآ ما هم خوشحال شدیم...
من مجددآ تولدتو تبریک میگم و بهترینهارو برات آرزومندم داداش...شکلک
پاسخ : سلام امیر جان
خوبی؟؟
بازم بهت تبریک می گم ایشالا همیشه موفق باشی

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/10/13 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون داش حمید
تولد امیر خان مبارک باشه ایشالا که همیشه سلامت و موفق باشه ، بالاخره امیر یکی از کساییه که نقش اساسی داشت تو این گردهمایی یونایتدی
پاسخ : سلام داداش پویا گل...خواهش میکنم...
بله بهشون تبریک میگیم...

این نظر توسط لنسرین در تاریخ 1393/10/13 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

تولد دوست یونایتدیمون مبارک باشه
بسیار زیباشکلک سپااااااااس
پاسخ : خواهش میشه نسرین خانم،ممنون از شما...

این نظر توسط afshin در تاریخ 1393/10/13 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

مرسی همینشکلک
پاسخ :
متشکرم افشین جان...شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 443
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 41,918
  • بازدید سال : 213,112
  • بازدید کلی : 3,838,277
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30