loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 569 یکشنبه 16 آذر 1393 نظرات (8)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

" Manchester is My Heaven "

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/09/16 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

آدرس دوم رو یه بار دیگه میذارم...
چون ویرایش آقا حمید نابودش کردهشکلکشکلکشکلک

http://i.instagram.com/p/mu1zT9J-8x/?modal=true
پاسخ : آخ آخ شرمندهشکلکباعث زحمت...شکلک
پاسخ : خواهش می کنم شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/09/16 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

هـــعـــیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک تصویر پست چقققد عاالی بود
سورپرایز شدمشکلک واقعا غافلگیر شدم.. چققد انرژی گرفتم شکلک
هر چی باشه طلایی هسش دیگهشکلک

خوشم میاد عالی جناب فالکائو همیشه هستشکلکشکلک
مررسی آقا حمید!شکلک

-----
واای یه عکس از دخترش گذاشته خییلی ناازه ! اگه شد میذارمش (فالکائو رو میگمشکلک)
پاسخ : این:
http://i.instagram.com/p/nnqTJ7p-7q/?modal=true
شکلکشکلک
پاسخ : اینم الان دیدم...خیلی بامزه ستشکلکشکلکشکلک
br>http://i.instagram.com/p/mu1zT9J-8x/?modal=true
br>
پاسخ : واقعآ؟شکلکاگر مورد پسندتون قرار گرفته باشه که عالیه...متشکرم زینب خانم...خوشحال شدم...
خانمها هم حساس رو طلا و رنگش...شکلک
آخه جزو برنامه بود ...باید میبودشکلکدوسه هفته ازش خبر نبودشکلک عجب قافیه سازی ای بود...شکلک
خواهش میکنم...شکلک
-------
این دختر فالکائوست...شکلک
خداااااااااااااااااااا چه نااااااازه...شکلک(به سبک مادرانه خوانده شودشکلک)از چنین پدری،چنین فرزند نازی بعید نیست...شکلک
قشنگ بود،مرسی...
پاسخ : از چنین پدری چنین فرزند نازی بعید نیستشکلک
بیچاره آقا بابکشکلک
---------------
آقا حمیــــــــــــــــد شکلک
ویرااااایش؟؟؟
شانس آوردین تو قسمت پاسخ ، جوابم با بک برگشتشکلکشکلک
پاسخ : اون جمله که اضاف شد،باید اون شکلک هم تغییر میکرد...شکلکدیگه ببخشید دیگه...،کاری بود که از دستمون بر میومد...شکلک
باااااازم جای شکرش باقیه پس...شکلک
پاسخ : جمله ای اضاف نشده که؟ قبلا هم همینا بودشکلکشکلک
پاسخ : پس متوجه نشدید...شکلکچرا،اون جمله داخل پرانتز اضافه شد...شکلک
پاسخ : ولی من دیده بودمش !!!شکلک
ممممم
یعنی اول ندیدم... بار دوم متوجه ش شدم فکر کردم حواسم نبوده.. وقتی رفرش کردم دیدم جواب خودم پریدشکلک
شکلک
پاسخ : ای واااایشکلکآقا حمید... یادتون رفته اون br رو از کنار جواب دوم من برداریدشکلک
-----
در ضمن همون ننوشته بودین جالب تر بودشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آره متآسفانه...اتفاقآ میخواسم برشون دارم،با خودم گفتم شاید زینب خانم درحال تایپ باشن...شکلکبرا همین دیگه دستش نزدم...شکلکشکلک
بهرحال جالب یا ناجالب،تو تاریخ ثبت شده دیگه...شکلک
پاسخ : چه عجب.... بلاخره مراعات ما رو کردین و یادتون اومد بلکه داریم تایپ می کنیم شکلکشکلک
پاسخ : باور کنین من همیشه حواسم هستشکلکاما بعضی جاها لازمه دیگه...چیکار کنم...شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/09/16 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

تو موزیلا برا من هم باز نمیشه تو کروم یا وب فری امتحان کن باز میشه
خواهش میکنم
پاسخ : آره کروم باز کرد...مرسی
کاش والپیپراشونم بود...عکسای قدیمی و خوبی داره...

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/09/16 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم
جدیدا اصلا اینجوری عکس نمیگیریم نمیدونم چرا شکلک
یه زمان کارت های بازی بود من عکس 32 تا تیم جام جهانی 98 رو داشتم شکلک
االان هم تو کامپیوترم از جام جهانی 90 تا 2010 رو دارم شکلک
http://fanpicture.ru/
این سایت عالیه از اینجا گرفتمشون آرشسو تقریبا کاملی داره
پاسخ : مرسی...
میدونی؟همیشه برام سوال بوده:
قبل شروع بازی 60 تا عکاس میرن از تیم عکس میگیرناااااااشکلک نمیدونم این عکسا کجا میرن که پیدا نمیشن تو نت...شکلک
کلکسیون و افتخارات ملیتون،تکمیله پس...شکلک
این سایت الان برام باز نمیشه نمیدونم چرا...اما بعدآ حتمآ میبینم...مرسی...شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/09/16 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

مثلا اواخر دهه 90 و اوایل قرن 21
نه منظورم اینجوری هست
http://8pic.ir/images/b6kjpk6st9c0wp6je3bp.jpg
پاسخ : اینکه چند نفریشون تو یه عکس باشن(والپیپر)،یکم مشکل پیدا میشه...حتی همون تکیهاشونم نسبتآ با والپیپرای امروزی،کیفیتاشون همخونی ندارن(ضعیفترن)
مگر اینکه عکس و بازیکن قدیمی باشن،اما جدیدآ والپیپرشو ساخته باشن...
بازم چشم...اگر چیزی بود،قرار میدم...شکلک
آره ازین مدل یه چیزایی پیدا میشه...شکلک
پاسخ : البته ازین عکسای تیمی(والپیپر)جدید نیستااااا...خودمم حیرونشم...
حداقل یه معمولی سایز بزرگ15-2014 نمیاد خودمون ادیت کنیم...شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/09/16 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

والپیپر نوستالژی نداری ؟؟؟ شکلک
مثلا از چند بازیکن قدیمی با هم تو یه عکس
یا عکس های قبل از شروع بازی
ممنون شکلک
پاسخ :
خواهش میکنم پرهام جان...شکلک
نمیدونم...شکلک مثلآ تا چه حد قدیمی؟شکلک
منظورت مثه والپیپرای پیش بازیهاس؟مثه اوناکه برا چلسی یا آرسنال بودن(والپیپر بازی آینده)؟؟؟

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/16 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

مثله اینکه پخش میشه،تو سایت شبکه ورزش هستشکلکشکلک
اما هنوز تو لیست ورزش 3 و طرفداری نیستش!
این رونالدو هم یه برگردونه نصفه نیمه زد بالای دروازه چقدر بزرگش کردن خود رئالی ها،،،رو دست قیچی برگردونه رونی نیومده و نخواهد اومد هم فوق العده بود،هم مهم بود گلش و هم قیافه ی جوهارت دیدنی بود.
اون گل شد بهترین گل 20 سال اخیر لیگ برتر،گلای دیوید بکهام،چیپ مشهور کانتونا،گل فوق العاده ی برگمپ و همچنین ضربه ی دیدنی هانری رو کنار گذاشت گل رونی ،اما یه بچه تو لیگ مسخره برزیل یه گل معمولی زد و مردم و داورای جو زده گل اونو بهترین گل سال کردن و جایزه پوشکاش رو دادن بهششکلکشکلک
پاسخ : آره پخش میشه...شکلک
برگردون رونی فوق العاده بود و تکرار نشدنیشکلکو تو بازی حساسی هم به ثمر رسید...ایشالا اگرم بنا به تکرارش بود،توسط خودمون و ترجیحآ مقابل لیورپول یا خودِ من سیتی این اتفاق بیُفته...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/16 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگیشکلکشکلک
بازیمون با ساوت تو لیست پخش شبکه ورزش نیست،مهمترین بازیه این هفته ی لیگ برتره این بازی ،رقابت تیمای رده سومی و چهارمی....ساعتشم یه وقتیه که قاعدتا شبکه ورزش برنامه ی خاصی نداره اون ساعت.
اگه شبکه ی مجانی بازی رو پخش میکنه دوستانی که میدونن فرکانسشو بزارن،ممنون.شکلک
پاسخ : سلام زانیارِ عزیز...شکلک
ظاهرآ قرار دادن...شکلک با وجود اینکه تو لیست دوتا سایت نبود،اما میشد احتمال داد که پخش کنن...شکلکبازی حساسیه...باید پخش بشه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 41,517
  • بازدید سال : 212,711
  • بازدید کلی : 3,837,876
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30