loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 587 جمعه 14 آذر 1393 نظرات (7)

اسپورتسمول

 

پیش از نشست خبری فن  خال، باشگاه تأیید کرد که رونی برای بازی برابر ساوتمپتون آماده خواهد بود ولی آنخل دی ماریا به دلیل مصدومیت همسترینگ بازی را از دست خواهد داد.

 

اضافه بر خبر آمادگی رونی، فن خال تأیید کرد که جانی اونز نیز آمادۀ بازی است. در حالی که فیل جونز نیز در شرف بازگشت است.

 

امروز در اخبار آمده بود که فن خال در ژانویه اجازۀ خرجهای گزافی را دارد. با این حال سرمربی می گوید: "من فکر می کنم که این همیشه خارج از ادب و احترام است که شما در مورد اعداد و ارقام بنویسید. فکر نمی کنم که اد وودوارد چیزی در این مورد گفته باشد و من خودم هم حرفی در این باره نزدم. به نظرم اینکار بی حرمتی به بازیکنان من است. من در این مورد صحبت نمی کنم. من به بازیکنان ایمان دارم. این پاسخ من است."

 

ساوتمپتون در لیگ برتر این فصل تا به اینجای کار از کمترین تغییرات در ترکیب اولیۀ تیمش استفاده کرده است. فن خال می گوید: "من این را هم در رسانه ها خوانده ام. ولی آیا می دانید ما چقدر بازیکن از دست داده ایم. متأسفم ما بازیکنان بیشتری از دست داده ایم. رونالد کومان یک مربی خیلی خوب است لذا من می دانم که او توانایی انجام این کار را دارد. این خیلی خوب است."

 

در بازگشت به مسئلۀ ورورد و خروج بازیکنان، فن خال می گوید که به عقیده اش همیشه یونایتد باید بیشتر از قیمت واقعی برای یک بازیکن پرداخت کند: "باشگاهها از منچستر یونایتد در خواست پول بیشتری می کنند. آیا فکر می کنید مثلا باشگاهی مثل ساوتمپتون پول بیشتری پرداخت کند؟ خیر چون این باشگاه ساوتمپتون است."

 

از فن خال سؤال شد که آیا به نظرش ساوتمپتون می تواند برای سهمیۀ لیگ قهرمانان بجنگد. او پاسخ داد: "به نظرم آنها ترکیب بسیار خوبی دارند، برخیشان که من هم می شناسمشان. به نظرم توانایی حضور در جمع 4 تیم اول را دارند و البته دلیل دیگر این است که من به توانایی کادر سرمربیگری هم ایمان دارم، به رونالد کومان. باور من این است که انسجام تیمشان خوب است و وی نیز توانایی مدیریت آنها را دارد."

 

از فن خال در مورد جسی لینگارد که وی نیز مصدوم بوده سؤال شد. و او تأیید کرد که بهبودی این بازیکن جوان سریعتر از چیزی بود که انتظار می رفت و البته این مسئله مایۀ رضایت فن خال است.

 

 

مصاحبۀ لوییس فن خال پیش از نشست خبری در گفتگو با MUTV

 

(ضمن تأیید آماده بودن رونی، در مورد مصدومیت آنخل دی ماریا می گوید...) "مصدومیتش بد نیست، ولی من دکتر نیستم. من باید از دید یک سرمربی نظرم را بگویم نه از دید یک دکتر. ولی فکر می کنم که او خیلی زود بهبود خواهد یافت."

 

(در مورد جونز و اونز...) "اونز بر می گردد. او برای بازی آماده است. جونز هم در حال بازگشت است ولی برای بازی آماده نیست. او به جلسات تمرینی و همچنین احتمالا بازیهایی در تیم دوم نیاز دارد. ولی او هم در حال بازگشت است. او برای تمرین آماده است. این هم خیلی خبر خوبی است. ما داریم انتهای این تونل تاریک مصدومیت نور امیدی می بینیم."


http://8pic.ir/images/7auj6lwrdikuv550dw69.jpg

 

دیلی میل - فن خال حاضر نشد به تیرگی روابطش با رونالد کومان، اشاره کند، این دو به ندرت از ده سال قبل که فن خال مدیر فنی آیاکس بود (و کومان سرمربی) با یکدیگر صحبت کرده اند.

 

"من مجبور نیستم که در مورد روابط خودم با تمرین دهندۀ حریف صحبت بکنم. ما برابر تیم ساوتمپتون بازی می کنیم و باید در مورد آنها صحبت کنیم نه در مورد تمرین دهنده-مربی تیم."

 

"من در اخبار خوانده ام که اشاره می کند ساوتمپتون چه تعداد بازیکن را تابستان از دست داده اند، ولی آیا می دانید که ما چند بازیکن از دست داده ایم؟ من هیچ وقت در این مورد در رسانه ها چیزی نخواندم. ما بازیکنان بیشتری از دست دادیم!"

 

"رونالد کومان یک مربی بسیار خوب است و من می دانم که وی توانایی انجام این کار را دارد ولی البته که این امر که باشگاهی مثل ساوتمپتون چنین جایگاهی دارد موجب شگفتی من شده است ولی همیشه با کمک مربی، بازیکنان و کادر فنی این کار محقق است. وقتی که در این کار موفق شوید، این خیلی خوب است."

 

"فکر نمی کنم مشکل پول مطرح باشد. وقتی که پای منچستر یونایتد به میان می آید، باشگاهها تقاضای پول بیشتری می کنند و ما هم مجبوریم پرداخت کنیم چون ما منچستر یونایتدیم. آیا فکر می کنید که ساوتمپتون برای بازیکنانشان انقدر پول پرداخت کرده اند؟ نه من اینجور فکر نمی کنم چون آنها ساوتمپتون هستند نه منچستر یونایتد!"

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/09/15 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

شهاب جون ممنون وخسته نباشید

به نظرم یه دفاع احتیاج داریم ، ما توی نقل و انتقالات واسه خط حمله خیلی خرج کردیم و اگه واسه دفاع مون انقد هزینه می کردیم اوضاعمون از اینم بهتر بود
خب البته این فقط نظر ...

این نظر توسط pat در تاریخ 1393/09/15 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ قشنگی داری شکلک
سعی میکنم هر روز بهت سر بزنم
لطفا به این سایت ک برات فرستادم سر بزن
توش ثبت نام کن شکلک
سایت خوبیه
بازم ممنون شکلک

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/09/15 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

آیا فکر می کنید که ساوتمپتون برای بازیکنانشان انقدر پول پرداخت کرده اند؟ نه من اینجور فکر نمی کنم چون آنها ساوتمپتون هستند نه منچستر یونایتد!

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/09/14 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

(به نظرم اینکار بی حرمتی به بازیکنان من است.من به بازیکنان ایمان دارم.) فوق العاده بود فنخال...آفـــریـــن...شکلکشکلک شاید از جمله حرفایی بودکه بعضی از بازیکنامون واسه بالا رفتن انگیزه شون لازم داشتن.حتی اگر خود فنخال هم از بازیکنی ناامید باشه،بازم به بهترین شکل ممکن صحبت کرده...
واسه این بازی مهم،سخت و خارج از خانه،شدیدآ به رونی نیاز بود.خدارو شکر برگشت.هرچند...من فکر میکنم بازی قبل که غایب بود،بیشتر حکم استراحت رو داشت...شکلککه البته لازمم بود...
کاش جونز هم هرچه زودتر شرایط بازی کردنو پیداکنه...
ممنون داش شهاب...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/14 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

ممنونشکلک
برگشتن رونی بهترین خبره...واقعا این بازی بدون رونی واسمون خیلی سخت میشد...زوج رونی اگه فالکائو باشه بهتره چون ساوت دفاعش محکمه و نفوذ کردن بهش سخته و حضور فالکائو مناسبتره،رابین این بازی براش سنگینه چون کنده نمیتونه از پس خط دفاعیه ساوت بربیاد و همچنین منچستر این بازی چشم به ضد حملات داره که رابین کلا تو ایت نحوه بازی کم میاره قطعا مثله بازی با آرسنال ،بلکم فنخال فالکائو رو بزاره تو زمین از اول...
هافبکا همون ماتا-فلینی-کریک-هررا بهترین ترکیبه البته اگه دیماریا بجای فلینی یا ماتا یا هررا میبود بهتر هم میشد،خط هافبک ساوت با حضور اشنایدرلین و وانیاما خیلی قدرتی و دوندس و همچنین این دو بازیکن تو ارسال پاسای آخر خیلی خوبن حضور چهار پنج تا هافبک میتونه هافبک ساوت رو از کار بندازه رونی این بازی باید مدام بیاد عقب تو هافبک بازی کنه و ما با یه مهاجم اون جلو خواهیم بود و دلیل اصلیه نزاشتن رابین تو این بازی همینه،فالکائو استارت هاش انفجارین و خوراک همین بازیاس...
پاسخ : خواهش می کنم زانیار جان شکلک
البته من بازی ساوتمپتون رو با سیتی دیدم اکثرا 6 یا 7 نفره در یک خط دفاعی دفاع می کنن و زمین هم خیلی خیلی کوچیک بود خیلی کار به ضد حمله نمی کشه تو چنین زمینهایی شکلک
واقعا این سر تا اون سر زمین جوری نیست که به عنوان مثال کسی مثل روبین خسته بشه و ساوتمپتون هم اکثرا در فاز دفاعیه تیمشون... جلو سیتی که اینجور بودن تازه سیتی ده نفره هم بود

این نظر توسط Amir-Orton در تاریخ 1393/09/14 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
اوانز بازی نکنه خعلی به تیم کمک کرده :|

فن خال با این حرفاش در مورد نقل انتقالات باعث افزایش روحیه بازیکنامیشه نه مث مویس که هی میمومد تو مصاحبه هاش از کیفیت پایین بازیکنا گله میکرد شکلک مربی باهوش و کاردان به این میگن شکلکشکلک
ولی به نظرم در باره ساوتهمپتون یکم اغراق کرده ... اخرش برن لیگ اروپا .

جلو ساوتهمپتون باید مثل بازی با ارسنال از تاکتیک زد حمله استفاده کنیم...چون وانیاما و اشنایدرلین هردو خیلی جنگنده هستن ، خوب توپگیری میکنن و قدرت بدنی خوبی دارن ،در عوض خط هافبک ما به جز پروانه( شکلک) همه بازیکن های با قدرت بدنی کم و البته فانتزی هستن... بازی جذابی خواهد بود.

آق سلطون هم که آمادستشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

مرسی شهاب شکلک خدا تو رو تو عدس پلو غوطه ور کنه شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام امیر جان مرسی بابت عدس پلو شکلک
خوب تو اخبار بودکه اشنایدرلین و کرک و توبی آلدرویلد مصدوم شدن برا ساوتمپتون... حالا نمی دونم می رسن یا نه... شکلک

این نظر توسط AMIR UNTD در تاریخ 1393/09/14 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

دمتون گرم
پاسخ : مرسی امیر جان شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 41,839
  • بازدید سال : 213,033
  • بازدید کلی : 3,838,198
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30