loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 429 شنبه 02 دی 1391 نظرات (9)

 

  • ThisisSouthWales - از مایکل لادروپ پیش از دیدار با یونایتد در مورد سرالکس فرگوسن سؤال می شود و اینکه آیا فکر می کند او هم بتواند نزدیک سه دهه در یک باشگاه مربیگری کند یا خیر! لادروپ در جواب می گوید:

"سی سال؟! سی سال؟!!! من اگه سی سال دیگه بتونم زنده بمونم کلاهم رو میندازم هوا!"

"من نظری ندارم در مورد اینکه چه مدت سرمربی خواهم بود، ولی قطعا این مدت طولانی نخواهد بود."

"وقتی چنین مدت طولانی به این کار مشغول میشید، دیگه باید این کار جزئی از زندگی عادی شما شده باشه، دیگه فقط یک شغل نیست، ولی او (فرگوسن) واقعا قوی و آماده نشون داده توی این راه."

"این مدت زیادی که او سرمربی یونایتد بوده خارق العاده است."
"جایی که من بیشتر دوران ورزشیم رو سپری کردم (منظورش بارساستو لالیگا!)، مدت 4 یا 5 سال بودن در یک باشگاه هم زیاد و طولانی محسوب می شد."

"کاری سرالکس کرده خارق العاده است – منحصر به فرد است."


 

 

  • Hart and Rooney together on England duty (©GettyImages)دیلی میل - جو هارت معتقد است که یونایتد و سیتی، شرایطی یکسان و برابر دارند: "من فکر می کنم که ما در سطحی برابر با یونایتد هستیم. آنها سنتی و پیشینه ای دارند، پیراهنی دارند، آن پیراهن سرخ رنگ که گاهی سطح آنها را از ما جدا میکند. ولی من مطمئنم که در گذر زمان، پیراهن آبی هم همان عظمت را پیدا خواهد کرد."

"من حس می کنم که وقتی بازی می کنیم، هرگز شکست نخواهیم خورد. من فکر می کنم که همیشه امکان افتادن اتفاقی هست. شاید این قضیه بیشتر برای یونایتد در طول این سالها اتفاق افتاده است و مردم میگن که این همون "یونایتد کلاسیک" هست. ولی ما هم داریم شروع میکنیم به انجام این کار (بازگشتها). فقط به دو یا سه بازیکن که در این فصل به خوبها اضافه شوند نیاز است و اونوقت همه چیز تغییر خواهد کرد."


 

  • Manchester United Target Sneijder Will Leave Milan This January, Wife Says به گزارش سایت گل انگلیسی، همسر وزلی اشنایدر فاش کرد که آنها ژانویه شهر میلان را ترک خواهند کرد:"ما می خواهیم میلان را ترک کنیم. همه چیز در چند روز اول ژانویه حل و فصل خواهد شد. مقصد ما؟ ما به دنبال یک مکان ایدال برای خانواده مان هستیم."

 

 


  •  Thisissouthwales - شهرداری سوانسی در  فکر جذب توریزمهای منچستری برای سواحل زیبای ولز: در چهارچوب دیدار یونایتد با سوانسی در ولز، عضو شهرداری سوانسی، نیک برادلی می گوید: "ما امیدواریم شهرت و آوازۀ خلیج روسیلی چشم هواداران سفر کرده از ترافورد را بگیرد. منچستر یکی از بزرگترین شهرهای بریتانیا محسوب می شود ولی چشم اندازهایی مانند این خلیج را ندارند و ما امیدواریم این حضور در لیگ اول، بقیه را به دیدار از این جاذبه ها ترغیب کند."
منچستر ونایتد در حال حاضر با یانکی های نیویورک، بزرگترین برندهای ورزشی جهان محسوب می شوند و این یعنی که چشم میلیونها طرفدار بر روی کرۀ خاکی در روز یکشنبه به خلیج سوانسی خواهد بود. این موقعیتی است که دیگر نصیبتان نخواهد شد."

ضمن اینکه شهر سوانسی توانسته با بهره برداری از شهرت ریو فردیناند و طرح راهنمای گرافیکی "ریو کجاست؟" توجه بیشتری را از هواداران یونایتد به خود جلب کند. این جلوۀ گرافیکی، مدافع یونایتد، ریو فردیناند را در چند مکان از سوانسی نشان داده است که افراد باید مکان ریو را حدس بزنند و اعلام کنند.


  •  http://premierleaguewallpaper.com/wp-content/uploads/2012/11/swansea-city-wallpaper.jpgsportingpreview - آمار جذاب پیش بازی منچستر یونایتد برابر سوانسی:

    1- منچستر یونایتد تنها تیم در فصل گذشته لیگ برتر بود که توانست در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر سوانسی، بیش از 50 درصد مالکیت توپ را برعهده داشته باشد.

     2- به صورت میانگین، یونایتد همیشه اولین گلش در بازی را زودتر از بقیه تیمها به ثمر رسانده است (میانگین در دقیقه 26) در حالی که سوانسی از این نظر بدترین تیم است و به طور میانگین، اولین گلشان را در دقیقه 52 زده اند.

     3- منچستر یونایتد بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر در این فصل توانسته با سر (19 گل) و نیز از روی سانترها (گلزنی از 14 سانتر) گلزنی کند.

     4- 25 گل از 26 گل این فصل تیم سوانسی (96%) در جریان بازی به ثمر رسیده است (نقطۀ مقابل ضربات ایستگاهی، یعنی به ضربات ایستگاهی متکی نیستن برای گلزنی).

     5- دروازه بان سوانسی، گرهارد تریمل بهترین درصد مهار شوتهای در چهارچوبش را در بین دروازه بانان این فصل لیگ برتر داشته (با مهار 81 درصد این شوتها)

     6- در این فصل لیگ برتر 15 بازیکن یونایتد برای این تیم گلزنی کرده اند که از هر تیم دیگری بیشتر است.

     7- هم منچستر یونایتد (با 87.4 درصد پاس صحیح) و هم تیم سوانسی (با 86.3% پاس صحیح) جزو شش تیم برتر در 5 لیگ معتبر اروپایی تا به اینجای فصل هستند از نظر دقت ارسال پاس!! (ایول سوانسی!!)

     8- میچو در شش دیدار اخیر سوانسی در لیگ برتر، شش گل به ثمر رسانده است.


  •  Ronaldo: Netted two free-kicksاورا در مورد مقایسه مسی و رونالدو به MUTV می گوید:

"رُنی (مخفف رونالدو) بازیکنی اعجاب انگیزه، او در بهترین تو جهانه، او از مسی بهتره. به این دلیل این رو نمی گم که او دوست منه یا اینکه باهاش بازی کردم. ولی او همه چیز تمامه.
"مسی باورنکردنیه ولی رونالدو تمام اینکارها رو به تنهایی انجام میده. در مادرید او گل میزنه، موقعیت خلق میکنه. در بارسا ولی مسی ژاوی و اینیستا رو داره"

اورا در مورد تقابل با رونالدو هم می گوید: "امیدوارم در جناح من بازی کنه! او خوب می دونه که من چه مدافع سرسختی هستم. من می دونم که چطور باید او رو بگیرم." می دونم که او هر لحظه از بازی می تونه موجب تفاوت در نتیجه بشه، ولی احساسات و هیجانات او در این بازی کار رو براش واقعا دشوار خواهد کرد."

 در مورد دلتنگی رونالدو برای منچستر یونایتد می گوید "من چند باری با او صحبت کرده ام. او هنوز هم یونایتد رو دوست داره و دلش برای اینجا تنگ میشه. او کارهای خارق العاده ای رو برای رئال مادرید انجام داده، همه رکوردها رو شکسته، ولی اونها احترامی که اون لایقش هست رو بهش نذاشتن."

"وقتی که رُنی (رونالدو) اینجا بود، همه بازیکنها، سرمربی و هوادارها عاشقش بودن. او یک برنده است. ولی او دوست داره که مردم دوستش داشته باشن. او دلش برای یونایتد تنگ میشه چون اینجا خونۀ او بود."

"من همیشه می گم امیدوارم به اینجا برگرده چون اینجا خونه ش هست. اگر می خواد که توپ طلا رو دو باره ببره، باید به منچستر یونایتد برگرده."


 

  • Steve Bruce: Believes loan stars will be key to Hull's fateSkySports - استیو بروس، سرمربی هال سیتی، مایل به نگاه داشتن بازیکنان قرضی (من جمله بردی و بن آموس) : "من نمی خواهم که تغییرات زیادی در ترکیب بدهم. و امیدوارم که همه افراد حفظ بشن. امیدوارم که این گروه کنار هم بمونه و قراردادهای قرضی هم تا پایان فصل تضمین بشه و حتی بعضیهاشون دایمی بشن. ولی برحۀ سختی رو در ژانویه در پیش داریم و باید صبر کنیم ببینیم چه می شود."
  • SkySports - فرگوسن می گوید که اگر یونایتد در آغاز سال نو میلادی هم (پس از کریسمس و پس از چهار بازی آینده یونایتد) همچنان در صدر جدول باشد، سیتی باید نگران از دست رفتن جام قهرمانیش باشد: "ما به ماه دسامبر به عنوان فرصتی برای جمع آوری امتیاز نگاه می کنیم. ما اگر روز سال نو را در صدر جدول باشیم،  ما و البته هر فرد دیگری به خوبی میداند که آخر فصل هم در مکانی خوب و قابل قبول خواهیم بود."

سرالکس فرگوسن در مورد بازی خوب سیتی برابر نیوکاسل پس از شکست در دربی و احتمال احیا شدن آنها که مانچینی عنوان کرده بود هم می گوید:

 "این یک زنگ بیدارباش و هشدار برای ما بود. سیتی و ما برای این جام سخت خواهیم جنگید. بیست دقیقه اول اونا واقعا خوب بازی کردن."

 " ولی ما انتظار یک رقابت و کورس را داریم، چیزی که توش استادیم!"

سرالکس فرگوسن در مورد بازگشت ویدیچ می گوید: "نمانیا یکی از بهترینهاست، یک مدافع مخصوص محوطه جریمه، هیچ کس شکی در این مورد نداره. مردم در مورد گل خوردن زیاد ما صحبت می کنن، من امیدوار هستم که این روند متوقف بشه، یا اقلا کمی کاهش پیدا کنه."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/10/03 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب
سر الكس باور نكردنيه اين بشر ديگه نمياد
جو هارت به همين خيال باش
اسنايدر من كه نيازي بهش نميبينم اما براي رقابت در ليگ قهرمانان اروپا به بازيكن احتياج داريم
به ايم ميگم مغذ اقتصادي از هر فرصتي استفاده ميكنن دمش گرم شهردار سوانسي
واقعا تيم خوبي داره اين لادروپ بازي سختي در پيش داريم
بردي و بن آموس باشن براشون خيلي خوبه
نزديك بود ديشب خيالمون از صدر جدول راحت بشه با تساوي من سيتي اما نشد كه نشد دقيقه 93 نامردا گل زدن اما زيبايي ليگ برتر به همينه
پاسخ : سلام قاسم علی جان.
درسته ردینگ خیلی خوب مقاومت کرد... ولی مثل کوئینز پارک رنجرز پارسال آخرش ول کرد. باید از پارسال درس بگیریم و دیگه امیدمون به بقیه تیمها نباشه خودمون رفت و برگشت سیتی رو ببریم. ایشالا اولدترافورد هم می بریمشون تا دیگه هیچ جوره نتونن به ما برسن این فصل. خودمون با دست خودمون قهرمانیمون رو رقم می زنیم ایشالا...
اشنایدر رو هم به نظرم با این همه بازیکن و با برگشت کاگاوا فعلا نیاز نداریم. ایشالا برا یکی دو فصل دیگه یه بازیکن جوون تر در حد اشنایدر میگیریم که بتونه جای کاگاوا رو بگیره چون اینجور که معلومه این بشر همه ش می خواد مصدوم بشه.

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/03 و 3:17 دقیقه ارسال شده است

شب خوش آقا شهابشکلک
پاسخ : شب شما هم بخیر هنگامه خانوم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/03 و 3:07 دقیقه ارسال شده است

تازه ستاره یه کم بزرگ میشه خوبه عقل رس میشهشکلک

ببخشید فک کنم دارم یه کم یه کم البته دارم پیر میشم
پاسخ : من گفته باشم قبل سربازی نامزد نمی کنم برم اونجا دیوونه بشم هــــــا از غم دوری ستاره شکلک
میرم سربازی برمیگردم مقدمات رو میچینیم شکلک
--------
نه بابا برا خیلی قدیمه اوایل وقتی که میومدم بلاگتون. من خودم کسی که اول میاد، خیلی حرفاش رو با دقت نمی خونم، وقتی زیاد میاد دیگه حرفاش رو با دقت میخونم و حفظ می کنم

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/03 و 2:54 دقیقه ارسال شده است

صبر کن تا ستاره بزرگ بشه بدمش به تو نگفتی ازدواج کردی یا نه
پاسخ : یه بار گفتم بهتون باید حتما یادتون بیاد. قرار بود برم سربازی بابام میگفت دکتری بگیر بعد و این حرفا! همون فکر کنم تا من درسم تموم شه و بعد دو سال دیگه تازه برم سربازی و چهار سال دیگه برگردم و بابام راضی شه منو زن بده، ستاره شوهر کرده باشه حتما شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/03 و 2:32 دقیقه ارسال شده است

خوب خیلی هم دوسش دارم من مامانیشمشکلک

اما خودمونیم تو چند سالته خیلی از سنی که نوشتی تیز و بران تری
پاسخ : هان؟! تیز و بران تر یعنی چی؟ یعنی جوونتر یا پیرتر؟! قیافه م که کلا از اون سنی که نوشتم بیشتر نشون میده همه میگن. ولی نه کلا سن رو دقیق نوشتم همونه فیکس شکلک
پاسخ : --------------
خدا حفظش کنه میدونم چقدر دوسش دارید

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/03 و 2:27 دقیقه ارسال شده است

پرنده های قفسی عادت دارن به بی کسی

عمرشون و بی هم نفس کز میکنن کنج قفس

نمیدونن سفر چیه ؟ عاشق دربدر کیه؟

هرکی بریزه شاهدونه فک می کنن خداش اونه

ایراد این شعر را بگیرشکلک
پاسخ : خداشونه! فکر می کنن خداشونه! شکلک
کلا آلرژی دارم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/03 و 2:18 دقیقه ارسال شده است

دیدم

خوب پرندهای قفسی را بخون امشبشکلک
پاسخ : آره بد فکری هم نیستا شکلک
چه میدونن به چی میگن ستاره... ولی فرقش اینه که من میدونم ستاره کیه چقدرم دوسش دارین شما شکلک

اون مثل گنجیشکای بی لونه و بی جای محله ش هم خوبه برا امشب!

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/03 و 2:12 دقیقه ارسال شده است

بیا وبم وگرنه دو سه تا از اون تفسیرهای ناب برات میزارمشکلک
پاسخ : باز صد رحمت به تفاسیر شما اینجا دلمون پوسید انقدر که پرنده پر نمی زنه شکلک
اومدم نظر دادم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/10/03 و 2:08 دقیقه ارسال شده است

شهاب بیداری پسر

ببین توی وب خیلی نمیخواد تیز بشی شکلک

اما خیلی خوب اومدیشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 302
  • بازدید ماه : 41,777
  • بازدید سال : 212,971
  • بازدید کلی : 3,838,136
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30