loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 733 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (23)

 

     

      

به گزارش گاردین، فرگوسن این صحبت‌ها را "مزخرف"می‌ داند و می‌‌گوید که دلیل اصلی‌ نتایج بد تیم مویس، پرش بلند مویس و انتقالش به اولد ترافورد بود که وی نتوانست با شرایط وفق پیدا کند. فرگوسن می‌‌گوید:"او نمی‌‌دانست که یونایتد چقدر بزرگ است."

این اولین واکنش فرگوسن بود به نتایج بد یونایتد که در چاپ دوم کتاب زندگینامه‌اش آمده است که یک بخش جداگانه به دوران پس از رفتنش پرداخته است.  و در آن فاش می کند که جانشینش بر خلاف سنت یونایتد عمل کرد و شیوه ای کندتر برای بازی را به کار گرفت، شیوه ای که در زمان فرگی تاب آورده نمی شد.

وی در بخش جدید کتابش نوشته است: "دلیل سریع بازی کردن ما این بود که بازیکنان به این روش عادت کرده بودند. اگر سرعت آنها به هر دلیلی در بازی کم می‌‌شد من در بین دو نیمه به آنها می‌‌گفتم که این بازی نشانه‌‌ای از تیم ما ندارد. سریع بازی کردن هیچگاه جلو نتایج ما را نگرفت. این روش کار ما بود: چیزی که انرژی و مصمم بودن ما در یک سوم هجومی زمین."

فرگوسن می‌‌گوید در جریان اخراج مویس و حضور فان خال تاثیری نداشته است اما قبول نمی‌‌کند که نقشی به عنوان انتخاب کنندۀ مرد اشتباه داشته است و می‌‌گوید که باشگاه از روش سختگیرانۀ خود را در گزینش سرمربی جدید به کار گرفته است: "به نظر می‌‌رسد که ایده نبود یک پروسه مشخص در انتخاب مربی‌ بین خیلی‌ از مردم جا افتاده است که این ایده یاوه است. اما ما احساس می کنیم که همه چیز را در مسیر صحیح انجام دادیم: در سکوت، به صورت کامل و تماما حرفه ای."

فرگوسن می‌‌گوید که چگونه به مویس نصیحت کرده که از مایک فلان به عنوان دستیار خود استفاده کند اما دیوید مویس ترجیح داده کادر فنی‌ جدید خود را داشته باشد. الکس فرگوسن می‌‌گوید: "شاید دیوید احساس می‌‌کرده که اینجا باشگاه بزرگی‌ است و وی باید مطمئن شود که به تمام زوایای کار اشراف دارد. من احساس کردم که زنجیره‌ افراد آنجا از قبل حضور داشتند که افرادی عالی در برخی پستهای مهم مشغول کار بودند."

وی ادامه می‌‌دهد: "پس از نتیجه نگرفتن ها، هر شکست یک ضربه سنگین برای وی بود. من می‌‌توانستم در رفتارش آن را ببینم. در ژانویه که خوان ماتا را خرید همه خوشحال بودند اما من می‌‌توانستم ببینم که عرصه برای وی تنگ تر می‌‌شود. من این احساس را در سال ۱۹۸۹ تجربه کرده بودم زمانی‌ که در شرایط وحشتناکی‌ بودیم. احساس می‌‌کنید که شکسته شده اید. نتایج از دست مویس می‌‌رفتند و هیچ کس در اینکه فصل نا امید کننده‌ای بود شکی‌ ندارد. و در آخر هم به بهای از دست رفتن کار یک مرد تمام شد."

سرمربی سابق شیاطین سرخ می‌‌گوید پس از شکست 3-0 مقابل منچستر سیتی با مویس جلسه‌ای خصوصی بر گزار کرده است که تنها او و سرمربی سابق اورتون در آن جلسه حضور داشتند، درست زمانیکه لیورپول هم یونایتد را در خانه آنها 3-0 برده بودند. وی می‌‌گوید: "سخت است که ببینید لیورپول تیمی است که نمک بر زخمهای شما می پاشد. برای هواداران فصل دشواری بود همچنین برای من زیرا می‌‌دانستم که ما بازیکنان خوب کافی در تیم داشتیم. آنها در فرم خود بازی نمی کردند و به نظر می‌‌رسید که این مسئله فشار زیادی روی شانه مویس وارد می آورد."

فرگوسن می‌‌گوید که هموره یک فاصله "محترمانه" از رختکن تیم داشته است اما اعتراف می‌کند که با ریو فردیناند و پاتریس اورا در مورد آینده آنها صحبت کرده است. با این حال تأکید می کند که هیچگاه به رختکن تیم وارد نشده و کارینگتون، زمین تمرینی یونایتد را به منزلۀ یک "منطقۀ ممنوعه" برای خود قلمداد کرده است.

اسطوره باشگاه منچستر یونایتد می‌‌گوید که وی تیم جوانی را به مویس داده است که 11 تا از بازیکنانی که با 11 امتیاز اختلاف قهرمان لیگ شدند، زیر 25 سال سن داشته اند. وی می‌‌گوید: "چلسی این فصل را به عنوان مدعی اصلی‌ شروع کرد که ترکیب آنها 6 بازیکن 30 ساله دارد. من نمی‌‌شنوم که هواداران چلسی راجع به سن بازیکنانشان غر بزند. عتیقه‌‌ خواندن ساختاری که من پشت سر خود در منچستر یونایتد به جا گذاشته ام یک توصیف بسیار عجیب است. آیا شما زمین تمرینی جدید ما را دیده اید؟"

منبع : طرفداری

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/07/30 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

واقعا گل گفتي سرالكس يه كلام
پاسخ : شما هم شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/30 و 1:53 دقیقه ارسال شده است

دنی ولبک فاش کرد: به دلیل بازی در پست غیر تخصصی در یونایتد، یک سالی بود در اندیشۀ این تغییر بودم. (در پست ثابت خبری)

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/07/30 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

مورینیو خیلی زرنگ بازی در اورد لوییز رو فیکس بازی داد ... نخواست اولین بازی لوییز تو الدترافورد باشه یه وقت سوتی بده یه بازی گذاشتش جای ازپیلیکوتایی که محرومه تا اماده تر بشه ....
من دیگه برم ، شبتون بخیر ....
بایرن هم 7 تا رو تکرار کرد ... دقیقا 7-1
پاسخ : من زودتر گفتم دلت آب شکلک
شبت بخیر شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/30 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

اسپورتینگ ده نفره بای 3-1 باخته رو جلو شالکۀ دی متئو 3-3 کرده فعلا...

بایرن دقیقا با نتیجۀ 7-1 مثل ما جلوئه! حمید معصومی نژاد... ررررروم شکلک
پاسخ : /////////////شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/29 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

مورینیو قبل 70 دقیقه اسکار و فابرگاس رو تعویض کرد... حیف شد رقیبشون تو لیگ قهرمانان هم خیلی راحت بود... خدا کنه یکشنبه فن خال ببره خیلی امیدوارم بهش... بدجور... ببره یعنی کولاک میشه امید تو دل هوادارا
فعلا از الآن فرض محال به نظر می آد

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/07/29 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

حالا منم نگفتم کل ترجمه اش غلطه ولی خب فرگی راجب انتخاب مویس حرف زده و هیچی تو ترجمه نیومده بعد چند تا ریالی و ارسنالی میان زیر خبر مینویسن که " انتخاب خودت بوده نباید حرفی بزنه " یه جورایی اعصاب خورد کنه !!!!!
ولی من میگم انتخاب اول فرگی مورینیو بوده !!!! خود مورینیو گفت به خاطر دخترم نتونستم به منچستر برم !!!!
پاسخ : موافقم حتی ممکنه انتخاب اول فرگی پپ بوده باشه چون جوونتر هم هست. و دو بار فرگ رو شکست داده فرگی همیشه عاشق کسایی می شه که شکستش می دن مثل زاها و یانگ شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/29 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

حالا مویز که رفت و قطعا حالا حالاها با فرگی کل کل خواهند داشت شکلک
ولی یه چیز رو مطمئنم اگه الآن مویز بیاد سرمربی PNE بشه و اف ای کاپ با تیم فان خال بازی کنه، قشنگ 4 تا می چپونه تو دروازه یونایتد شکلک
فن خال بدجور جلو فوتبال بریتانیایی و مربیهای با شیوۀ خاص جزیره کم آورده..
نایجل پیرسن از لستر، کارل رابینسون از دانز که قشنگ نابود کردن تیم فن خال رو...
اون مربی کشتی کج برنلی کی بود شاون دایش بود چی بود و گری مانک از سوانزی و حالا هم ایروین از وست بروم شکلک
خدایی اسم این مربیها رو من تا قبل بازی نشنیده بودم فن خال جلوشون حسابی کم آورد شکلک
مویز هم می تونه شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/29 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

سه چهار جمله ش تصحیح شد.. ولی خوب باید بگم محمد فیروزی عالی ترجمه کرده بود نثر رو.... متنش جزو ترجمه های خوب بود انصافی بعد سه سال کار ترجمه من نمی تونستم اینجوری ترجمه کنم بعضی جمله ها رو... فقط همون 4 تا جمله تکمیل یا تصحیح شد.

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/07/29 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

اول از همه کد رو نگاه شکلک
00001
..................
اصلا شهاب همینی هم که تو میگی بازم این مفهوم رو که فرگی صاف مویس رو گذاشت جای خودش تکذیب میکنه دیگه !!!!!
هر چند من خودم راجب اینکه مویس کلا انتخاب فرگی باشه شک دارم چون مثل اینکه ( خودم نخوندم فقط شنیدم) تو زندگی نامه اش فرگی نوشته که اون دفعه ی اولی هم که میخواسته خودش رو بازنشسته کنه باشگاه مویس رو به جاش انتخاب کرده بوده !!!! البته میگم فقط شنیدم !!!!
پاسخ : راستش نمی دونم این رو از کجا تو حافظه م مونده از ترجمۀ فصل اول زندگی نامۀ فرگی یا نه یکی از مصاحبه های مویز. ولی یادمه مویز گفته بود یه روز خوشحال و خندان خونه نشسته بودم دیدم فرگی زنگ زد می خواست بیاد دیدنم یا من برم دیدنش یادم نیست!
هرچی بود می گفت کار خود فرگی بوده... والا درست یادم نیست شکلک
پاسخ : واسه شما هر موقع 007 (یعنی تو این مایه ها ) اومد پز بدینشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/07/29 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

بابا اصلا فقط این خبر نیست .... معلوم نیست از خودشون مصاحبه میسازن یا مثلا 4 تا مصاحبه رو که از قبل ترجمه نشده یکی میکنن میدن بیرون ....
مثلا سر اون جمله که فنخال گفته بود اشباه کردم بازه ی 3 ماهه تعیین کردم چون حالا زرت و زرت باید جواب خبرنگارا رو بدم "
برداشتن ترجمه کردن : اشتباه کردم که بازه ی 3 ماهه تعیین کردم چون شاید 3 سال زمان لازم داشته باشم و به خاطر همینه که قرارداد 3 ساله دارم !!!! شکلک
پاسخ : عجباااشکلک
حالا شما گریه نکن... شفاف سازی شد دیگه شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 417
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 1,129
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,312
  • بازدید ماه : 38,290
  • بازدید سال : 209,484
  • بازدید کلی : 3,834,649
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30