loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 769 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (7)

-سلام! دیروز پرهام عزیز پستی گذاشته در کلیپ سنتر از دست ندید مرسی

 

دانلود تمامی 9 گل چیچاریتو در فصل قبل

 

به مناسبت تولد 26 سالگی خاویر هرناندز

 

زمان صرف شده در آماده سازی پست 60 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
-برایان رابسون، کاپیتان سابق شیاطین سرخ معتقد است که فان خال در یونایتد به بازسازی عمدۀ ترکیب تیم نیاز ندارد. رابسون به MEN می گوید:

"همه مدام می گن که بازسازی عمده نیازه. من این طور فکر نمی کنم. به نظرم با بازیکنایی عالی در ترکیب داریم. ما فقط به سه یا چهار بازیکن تاپ کلاس نیاز داریم."

"اگر فان خال این بازیکنا رو در پستهایی که ما بهشون نیاز داریم جذب کنه اون وقت به نظرم شانس بزرگی برای جبران ناراحتیهای بزرگ این فصل گذشته رو خواهیم داشت. او در باشگاههای بزرگ اروپا تجربۀ بسیار بزرگی داره لذا من تنها انتظارم اینه که او موفق بشه."

 

 
2
-ژوزپه روسی، مرد سابق یونایتد از ترکیب 23 نفرۀ نهایی ایتالیا برای اعزام به جام جهانی خط خورد.  
Teddy excited for OT return Manchester United - Official Site 13:14
3
-تدی خرسند از بازگشت به اولدترافورد - این یکشنبه یک بازی در جریان مسابقۀ خیریۀ Soccer Aid در اولدترافورد بین تیم منتخب ستارگان قدیم انگلیس و جهان برگزار خواهد شد و شرینگام در لباس انگلیس به میدان خواهد رفت. او به ویژه برنامۀ مخصوص این مسابقه می گوید:

"برگشتن همیشه خارق العاده ست. به عنوان یه بازیکن از یادتون رفته که این ورزشگاه چقدر بزرگ بوده و چقدر آدم بازی شما رو تماشا می کردن. همیشه این حس که نزدیک 80 هزار آدم در ورزشگاه رو پر کردن و شما رو تشویق می کنن عالی بوده."

"هروقت که به اینجا برمیگردم به گلهایی که اینجا به ثمر رسوندم فکر می کنم و به تمامی خاطرات خوبی که اینجا تجربه کردم. من همیشه اولین گل لیگ قهرمانانم برای یونایتد رو برابر یوونتوس (در سال 1997) در یک چهارشنبه شب به یاد می آرم."

"من از اینکه شبهای اروپایی در اولدترافورد چقدر منحصر به فرد هستن سخن گفتم و اون بازی هم اگرچه خیلی زود 1-0 عقب افتادیم، ولی در نهایت 3-2 پیروز شدیم و تمامی آنچه از شبهای اروپایی در اولدترافورد انتظار داشتیم به تحقق می پیوست."

"بازی Soccer Aid هم همینطور یک جو عالی دیگه خواهد بود. یک بازی خیریۀ عالی که آدم درونش بازی می کنه و امیدوارم که این سال هم دوباره با انگلیس جام این بازی خیریه رو تصاحب کنیم."

 

 
4

-مدافع سابق اسطوره ای اولدترافورد، گری پالیستر باور دارد که جونز و اسمالینگ می توانند جای فردیناند و ویدیچ را در خط دفاعی یونایتد پر کنند. پالیستر به MEN می گوید:
 

"از نظر من وقتی به کریس اسمالینگ و فیل جونز نگاه بندازین، میبینید که هر دو به باشگاه اومدن و خیلی خوب در دفاع وسط تیم جا افتادن."

"سپس جابجاشون کردن و فیل در پستهای هافبک و دفاع راست به بازی گرفته شد و اسمالینگ هم بازیهای زیادی رو در دفاع راست انجام داد لذا این دو خیلی در زمان یادگیریهاشون در مرکز دفاع به کار گرفته نشدن. هنوز خیلی جوون هستن و من انتظار دارم که بازیهای زیادی در پیش رو داشته باشن."

"من به این دو پسر جوون نگاه می کنم و به اینکه مدام مجبور بودن پست عوض کنن و از این نظر براشون متأسفم. به نظرم اونا استعداد و ویژگی لازم رو برای مدافعین تاپ بودن در منچستر یونایتد دارا هستن."

 
Live: Manchester United latest Manchester Evening News 12:57
5
-MEN یک گزارش لحظه به لحظه از اخبار یونایتد پوشش داده است! خبریه؟  
6
-هاجسون در گفتگو با BBC تأیید می کند: جونز و چمبرلین برای بازی برابر پرو نیز آماده بودند ولی در بازی برابر اکوادور از ابتدا در ترکیب انگلیس در این دیدار دوستانه بازی خواهند کرد.  
7
http://www.xum.ir/images/2014/06/02/BpDEIqCIAAv4dG.jpg-عکس از سه هلندی محبوب اولدترافورد! یاپ استام و ادوین فان در سار هفتۀ گذشته در آکادمی نیستلروی بودند و در حالی که نیستلروی لباس هلند را پوشیده بود، ولی استام و فان در سار با لباسهای یونایتد به این ملاقات رفته بودند!  
8
-مایکل کین جانشین خوبی برای ریو فردیناند؟ پیپلز پرسن مصاحبۀ مفصل کین با دیلی میل را گردآوری کرده است. کین اشاره کرده در کودکی همیشه نام ریو پشت پیراهنش بود!  
9
-روی هاجسون عقدۀ امت انگلیس را نسبت به وین رونی ناراحت کننده خواند! در حالی که انتقادات در انگلیس مبنی بر عدم توانایی رونی در اجرای نمایش خوب در سطح ملی و تورنمنت بزرگ ملی بالا گرفته است، هاجسون می گوید:

"اینکه کشور انقدر عقدۀ رونی درونش موج می زنه کمی ناراحت کننده ست. فکر نمی کنم هدف رونی جز این بوده باشه که بخواد یک عضو مهم برای ترکیب باشه، کسی که همیشه بهترین سعی و تلاشش رو کرده."

"صحبت در مورد ترکیب موضوع مورد علاقۀ من نیست. تنها چیزی که من می خوام اینه که رونی و دنیل استوریج خوب کار کنن. ما این عقده رو نسبت به رونی بزرگ نمی کنیم، همچنین فکر می کنیم که دنی ولبک و استوریج و رحیم استرلینگ و راس بارکلی و آدام لالانا هم هدفشون کمک به ما برای گلزنیه. این هدفی هست که یک ترکیب تیمی دنبال می کنه."

 

 
Vital minutes for Evra, Fellaini Manchester United - Official Site 02:08
10
-در تساوی 1-1 فرانسه برابر پاراگوئه در نیس، اورا 90 دقیقه برای فرانسه بازی کرد. همچنین مروان فلاینی نیز از دقیقۀ 79 در پیروزی 2-0 بلژیک برابر سوئد به جای ادن هازارد وارد زمین شد. عدنان یک تعویضی بدون استفاده بود. گلهای بلژیک را لوکاکو و هازارد به زیبایی هرچه تمامتر به ثمر رساندند.  

-

 
1
-کاسکارینو، مهاجم سابق چلسی و روزنامه نویس فعلی، به تاکسپورت میگوید که یونایتد شدیدا به بازیکنی با سبک فابرگاس نیاز دارد.  
Robinson expects Alli offers Sky Sports 13:12
2
-کارل رابینسون، سرمربی باشگاه MK Dons در انتظار پیشنهادات برای ستارۀ 17 سالۀ تیمش، دِله آلی Dele Alli. رابینسون اینگونه به اسکای اسپورتس از استعداد این جوان آینده دار انگلیسی می گوید:

"اگر صادق باشم بسیار بسیار به حفظ او مایل هستم. چون می خوام تیمم رو بر مبنای او بسازم، البته اگه بتونیم حفظش کنیم. قطعا با او ما تیم بهتری هستیم نسبت به اینکه او رو نداشته باشیم. این پسر از نظر استعداد شخصی فوق العاده با استعداده و به نظرم این رو با توجه به عملکردش تا به اینجا اثبات کرده. آمارش در سن 17 سالگی خیلی بالا بودن و همچنین او در کنار اینکه ورزشکار کاملیه، بچۀ خوبی هم هست () "

"علایق زیادی به او بوده و پیشنهاداتی هم اومده، ولی غیر منصفانه خواهد بود اگر بخوام از تیمهای مشتری او نام ببرم. همه از استعداد او آگاهن و من شکی ندارم که او وقتی که همۀ استعدادهاش شکوفا بشه، می تونه بازیکنی خارق العاده برای یک تیم تاپ بشه."

"من هر روز با او کار می کنم و او بهترین جوونی هست که من تا به حال زیر دست خودم داشتم، اگر تیم لیگ برتری ای خواهان او باشه، باید که ارزشی رو که ما روی دله قیمت گذاری کردیم برآورده کنن."

"از نقطه نظر خودخواهی، من نمی خوام که اون رو بفروشیم، ولی یک روز می رسه که مجبوریم بفروشیمش چون ما مسیر این پسر در پیشرفت و بالیدن رو سد نخواهیم کرد."

"وقتی اون روز برسه همه در باشگاه می تونن از اینکه چنین بازیکن جوان با استعدادی رو که می تونه به هر چه می خواد برسه پرورش دادن احساس غرور کنن."

 

 
3
Shaw closing in on United move -MEN - خرید لوک شاو می تواند سرآغاز خریدهای 200 میلیون پوندی یونایتد در تابستان باشد.  
4
Cesc Fabregas is wanted by Manchester United-مارکا - یونایتد در تدارک پیشنهادی 40 میلیون یورویی و 6 میلیون یورو حقوق در سال برای سسک فابرگاس  
5
-دیلی میل - اینتر خواهان جذب قرضی خاویر هرناندز در تابستان  
6
-ادعای دی تلگراف هلند در مورد لیست تعقیبیهای فان خال: اشتروتمان، شواینشتایگر، هوملز و کونوپلیانکا  
7
-AS اسپانیا از علاقۀ بارسا به ماتا نوشته است. سایت پیپلز پرسن نیز در مقاله ای آمار فصل قبل ماتا و فابرگاس را بازگو کرده و با ذکر نکات مثبت و منفی معاوضۀ این دو بازیکن، نظر هواداران را جویا شده است. آمار و نکات در منبع  
8
-اسپورت مدعی شده است که آرسن ونگر با دین، نمایندۀ فابرگاس دیدار داشته است و استراتژی جذب فابرگاس توسط آرسنال برای دو طرف دیکته شده است. البته آرسنال یک پنی هم بالاتر از 36 میلیون یورو پرداخت نخواهد کرد. بدین ترتیب اسپورتویتنس مدعی است که روزنامه های کاتالانی مثل اسپورت شدیدا در تدارک شرایط فروش فابرگاس هستند.  
PICTURE: Cesc Fabregas spotted in London The Peoples Person (Weblog) 00:05
9
-گویا دیروز نیز فابرگاس در لندن بوده است.  
10
-روی کارول، دروازه بان سابق یونایتد در گفتگو با ITV اشاره کرد که هرچند سالهای بدی در انگلیس داشته است، ولی امیدوار است تیمی به او فرصتی برای حضور دوباره در لیگ انگلیس را بدهد. کارول این فصل با المپیاکو قهرمان یونان شد.  
11
-کوکه: بارسا تیمی بزرگ است و لینک شدن آنها به شما یعنی شما دارید خوب کار می کنید. من می خواهم به تعطیلات بروم و می خوام از همه اخبار دور باشم. من خودم را فصل بعد در اتلتیکو می بینم! میخواهم اینجا بمانم!  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/03/13 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

از ساعت 8:30 صبحه دارم ترجمه می کنم :|
زدم پنجره رو بستم :|
:| :| :|
پاسخ : شکلک
خیلی بد میشه این حرکات! شکلک دیگه حال ترجمه ی دوباره هم نیستش
پاسخ : شکلکشکلک آخ آخ آخ...
مثه من یه بار داشتم پست والپیپر آماده میکردم،همینکه به آخراش رسید و داشتم عکس آخررو آپلود میکردم،گفتم تا اون موقع برم به کار دیگه برسم(واسه اندکی زمان بردن تو آپلودشکلک ) هیچی دیگه... زدم رو نظراتشکلک پست پرید،شکلک...
پاسخ : با بک درست نشد؟؟؟؟شکلک
تهران چه خبر؟؟ مشکلی که پیش نیومده واستون ان شاالله؟؟
پاسخ : اوه اوه شکلک شما کلا بستین که!!!!!
پاسخ : افتضاح بود حسش شکلک
از این به بعد حتما از قابلیت ذخیره سازی پست در هر دقیقه استفاده کنید شکلک
پاسخ : من مدتیه استفاده میکنم.. راضی ام ازششکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1393/03/13 و 2:08 دقیقه ارسال شده است

شهاب عکس تو انداخته بودم اون موقعی ک زیر میز بودی هاااااااشکلک
پاسخ : خاک به سرم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1393/03/13 و 2:07 دقیقه ارسال شده است

وقتی بزرگتر شدیم مدادهایمان تکامل پیدا کردند و به خودکار های بیرحمی تبدیل شدند تا یادمان دهند که هر اشتباهی پاک شدنی نیست

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1393/03/12 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

سلام. مرسى داش شهاب شکلک
برايان رابسون!!!! ٣-٤ تا بازيكن تاپ كلاس بريزيم تو تيم نميشه بازسازى؟؟!!!!
هلندياى منچستر چرا اينقدر دوست داشتنين؟؟؟ مخصوصاً ادوين شکلک اميدوارم فنخال و دار و دستشم همينقدر محبوب شن. ( داش شهاب فكر كنم شما هم هلندى باشى... شکلکشکلکشکلکشکلک )
١١ تا خبر نقل و انتقالات ٥ تاش درباره فابرگاسه!!!!
راستى نقل و انتقالات كى شروع ميشه؟؟؟ (يا شده؟؟)
بازم مرسى شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش وحید شکلک
دقیقا زدی تو خال! این سؤال بدجور ذهنمو مشغول کرده بود شکلک
نه من اتفاقا هیچ وقت هلندی نبودم و نیستم شکلک انگلیس بریتانیا و اسکاندیناوی و حومه + جمهوری چک شکلک شکلک شکلک
نقل و انتقالات حدودا دو ماه از اول جولای شروع می شه تا اواخر آگوست فکر کنم...
ولی معمولا قرارداد ها از ژون شروع می شه ثبت شدن همونجور که تو تقویم گوشه سمت چپ بلاگ هم مشخصه ژون هم زیاد انتقال داشتیم که قطعی شده...

این نظر توسط esmaeilUTD در تاریخ 1393/03/12 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

انگار شلوار اندازه ما نیستشکلک
نیست اقا نیست من میگم نیست اسرارنکن.گلیزر ها *متن موجود نیست*و*متن موجود نیست* هستندشکلکببخشید حالم بد بود یه چیزایی گفتم امید وارم سانسور نکنینشکلک
پاسخ : خواهش می کنم امیدتو ناامید نمی کنیم جوون شکلک شکلک
شلوار که چه عرض کنم اینجور پیش بره تو بازار نقل و انتقالات دو سال دیگه نه تنها شلوار گیرمون نمیاد بلکه... شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/03/12 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکته شهاب شکلک
کلیپ منچستر خوب بود حتما میگم فعلا تو تب جام جهانی برترین های فصل لروپا هستیم شکلک این سری کلیپ های This is FootBall هم که دیگه کل سر سبد کلیپ های فوتبالی فصل هستش با اینکه فصل بدی داشتیم تو سری آخرش از ما زیاد نشون میده اصلا اوج کلیپ با ورود گیگزی شروع میشه
شاور هم اول اسمش این بود بعد عوضش کرده شکلک
ما رو ندیدین حلال کنید تو عمرمم هوای تهران رو اینجوری ندیده بودم چه برسه به این فصل !!!! اگه تهران شهر ساجالی بود تا الان سونامی همه رو برده بود شکلک
پاسخ : دمت گرم خسته نباشی حسابی شکلک
آره یه خبر بده من لینک پست رو بذارم بچه ها دانلود کنن مناسبتیها رو هر وقت ببینم خودم لینک می دم مخرسی شکلک
میگن دیروز سه نفر مردن تو تهران شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/03/12 و 14:56 دقیقه ارسال شده است

ضمن اینکه مسایل نقل و انتقالات رو به رابسون مرتبط نمیدونم،اما باهاش موافقم،4 خرید میتونه کفایت کنه(شاو-رویس یا کروس- دوتا دیگه ش به عهده شماشکلک
چه خبری یعنی؟شکلک بازیکن خریدیم ایشالا؟شکلکشکلک
سه هلندیشکلک چه به ترتیب محبوبیت هم نشستن،(از راست)
هیچکدوم از بازیکنای انگلیس به اندازه رونی تشنه موفقیت نیستنشکلک پس شکی نیست که از همه بیشتر تلاش میکنهشکلک و تآثیر گذاره...
آخ من عاشق اون لحظه م که به اون عکس HOT TRANSFER NEWS میرسمشکلک وقتی که میفهمم من دیگه چشمی واسه خوندن ندارم،حرفی برا گفتن ندارمشکلکشکلک
--------------
شکلک T Y L B شکلک
پاسخ : شکلک YWCMoS شکلک
این کامنت کوتاه تر بود شکلک کدوم بخش ویرایش شده شکلک شکلک شکلک شکلک
شاید قراره بخریم ایشالا! هر وقت یونایتد خبر مهمی میشه این سایتهای خبری گزارش زنده از باشگاه میذارن!
اصلا این سه تا هلندی رو آدم می بینه .. .مگه کاش فقط و فقط الآن این سه تا جوون می شدن برمیگشتن به تیم شکلک شکلک
پاسخ : این قسمت اضاف شد بخداشکلک (چشمی واسه خوندن ندارم) بیشتر به فضا میخورد خب...
نِمِگهشکلک میگهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 544
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,085
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,115
  • بازدید ماه : 41,093
  • بازدید سال : 212,287
  • بازدید کلی : 3,837,452
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30