loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 1020 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (12)


Box for 6

Happy Birthday  Moein!!!

 

سلام دوستان وقتتون به خیر

 

امروز تولد آقا معین  هسش .. از کاربران و نویسندگان عزیز وب . 

که البته هنوزم به وب سر میزنن 

آقا معین امیدوارم همیییشه سلامت و شاد باشین و کنار عزیزانتون خوشبخت و موفق باشین 

زندگی به کام ان شاالله 

 

 

 

 

تولد آقای ALI-S  هم هسش.. به ایشونم تبریک میگیم و آرزو می کنم هرجا هستن موفق و شاد باشن . 

 

(چک نکردم خودشون بیوگرافی دارن یا نه ؟ laugh)

 

معرفی سلام من معین فارقی هستم.18 بهمن 1369 در مشهد متولد شدم .آدم آروم،مظلوم،شاد و یکم خجالتی هستم. دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد مشهدم(تو دانشگاه همه منو به عنوان یک منچستری متعصب میشناسن) و یک سال از درسم مونده البته امسال برای کنکور هم میخونم والا دوس داشتم وقت بیشتری تو سایت سپری کنم (24 ساعت) . http:///images/92707406278869373049.jpg
تاریخچۀ هواداری بریم سر اینکه چطور منچستری شدم من کلا دور و برم هیچکس فوتبالی نبود برای همین یکم دیر عاشق منچستر و فوتبال شدم (کلا از اون دس آدمایی هستم که یا عاشق چیزی نمیشن یا اگه بشن خرکی عاشق میشن ) علاقه من به منچستر از سال 2008 به بعد شروع شد وسال به سال بیشتر شد علت اصلی منچستری شدنم فرگی کبیر(میخواستم عشقم به فرگی رو توصیف کنم دیدم کلمات خیلی بره اینکار کوچیک وحقیرن) و تاریخچه پر افتخار باشگاه(من جمله حادثه تلخ مونیخ که فقط باشگاهی مثل منچستر میتونس بعد یه همچین حادثه ای کمر راست کنه)بود.
بازیکن محبوب اسکولزی،گیگزی،کانتونا،رونی،بکام فردیناند و گری نویل. البته ریو و گری سوپراستار نیستن ولی از بازیکنای با تعصب خوشم میاد.
بازیکن محبوب غیر یونایتدی عشق فقط یکی. لیگ ایرانم کلا نگا نمیکنم.
تیم محبوب غیر یونایتد  
اسطورۀ مورد علاقه -
تیم منفور سیتی،چلسی،لیورپول،رئال و بارسا
بازیکن منفور کارلوس توز(دلم میخواد جرش بدم مخصوصا بعد قضیه rip)،دنی آلوز،په په،سوارز و یکمی مسی.
تیم ملی -
علایق فوتبال بازی کردنم خوب نیس ولی خوب نگا میکنم . بازی آنلاین میزنم(modern warfare 2) وpes روهم زیاد بازی کردم. عاشق آهنگم ایرانی و خارجی.فیلم هم دوس دارم در حال جمع کردن یک مجموعه فیلمم بیشتر فیلم طنز دوس دارم.
نقل قول

-

توضیحات

عکس 2       -         عکس 3

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1394/11/19 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

آقا سعید وآقا زانیار ممنون

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/11/19 و 7:21 دقیقه ارسال شده است

تولدتون مبارک آقا معینشکلکشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1394/11/18 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

مرسی زینب خانم خیلی شرمنده کردین . این روزا حضورم محسوس نیست ولی نا محسوس حضور دارم شکلک ایشلا بشه که حضورم پر رنگ تر باشه بازم ممنون
پاسخ : خواهــــش می کنم شکلک
بازم مبارک باشه و ارزو می کنم همیشه سلامت و خوشحال باشین

زنده باشین ... خیلی هم خوب شکلک

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/11/18 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

درود فراوان به همه دوستان ..
تولد اقا معین مبارکشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/11/20 و 4:04 دقیقه ارسال شده است

ممنون از همگی بچه ها چند روز بود نت نداشتم نتونستم بیام خیلی خوشحالم از اینکه اینجا دوستایی به این خوبی دارم این چند روز دسترسی به نت نداشتم نتونستم بیام با تاخیر از همتون تشکر میکنم.
حمید جان من ناراحت شدم از اینکه داش شهاب و شما پارسال قصه خوردین وجودتون برای من خیلی با ارزشه . نه زینب خانوم هیچوقت یادم نمیره کیکای پارسال ممنون از شما در ضمن خبری نیست(منظورم ازدواج و اینا) ولی هر وقت خبری شد حتما شادیمو با بچه های سایت که برام مثل یک خوانواده هستین شریک میشم در ضمن اونا لیست تیم های منفور منه اشتباهی رفته اونجا.
بازم ممنون از همتون زنده باشید و سلامت شکلک
پاسخ : بهرحال پوزش داش معین...شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/11/19 و 1:58 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارک معین جان، ایشالله سلامت باشی و به تمام خواسته هات برسی

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/11/18 و 23:32 دقیقه ارسال شده است

داش معین تولدت مبارک ایشاللا به ارزوهات برسی !!!! شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/11/18 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

من رو همیشه جو گرفته؟! کی؟! کجا؟! شکلک
شما چه اصراری دارید بچه ها ازدواج کنن! شکلک
تازه میگید بهترین ها! چه خبره مگه! :|
پاسخ : شما هم که فقط تو کار انکارید شکلک
پس چی؟؟ شما بهترین نمی خواین به بقیه چی کار دارین؟؟شکلکشکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/11/18 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

معین جون تبریک میگم بهت، امیدوارم پله های طرقی رو همینطوری با سرعت طی کنی و به تمام آرزو هات برسی شکلکشکلک تولدت مبارک

____________
پاراگراف تیم های محبوب غیر یونایتدی تو حلقم شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/11/18 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

تبریک میگم آقا معین شکلک

به امید خدا همیشه شاد و سلامت باشین


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 755
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,938
  • بازدید ماه : 37,916
  • بازدید سال : 209,110
  • بازدید کلی : 3,834,275
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30