loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 519 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (3)

 

 امروز در اولدترافورد

 

 نشست خبری سرالکس پیش از دیدار با ردینگ - در ادامۀ مطلب

منبع: Thebusbybabe.com

 

 

سرالکس فرگوسن، در طی نشست خبریش پیش از دیدار فردا برابر ردینگ فاش کرد که کاپیتان نمانیا ویدیچ به بازگشت به میادین نزدیک تر می شود. اگرچه فرگوسن هنوز در این بازی توانایی استفاده از وینگرهایش را ندارد.

فرگوسن گفت که ویدیچ به تمرینات بازگشته و می تونه برای بازی چهارشنبه برابر کلوژ بازی کنه:

"ویدیچ در 18 ماه گذشته شاید چیزی تنها در حدود 10 تا 12 بازی برا ی ما انجام داده. او توی این هفته تمرین رو آغاز کرده و خوب هم پیش میره. هنوز توی تمرینات رقابتی و مسابقه ای شرکت نکرده ولی اقلا به بقیه تیم ملحق شده. بازی دادن به او در دیدار لیگ قهرمانان چهارشنبه برابر کلوژ موقعیت خوبی خواهد بود. من مخالفتی با بازی دادن به او ندارم. مدافعین خوب هستن که موجب قهرمانی شما در لیگ خواهند شد. من روز چهارشنبه به ریو بازی دادم که بتونم فردا ازش استفاده کنم. بازگشت کریس اسمالینگ و فیل جونز هم همون دغدغه ای رو که من خیلی وقت بود لازم داشتم به من برگردونده (دغدغۀ انتخاب از بین مدافعین)."

انتظار می رفت که ویدیچ تا کریسمس قادر به بازی نباشه، پس این خبر برای یونایتد عالی است. بازی با کلوژ هم برای شروع ویدیچ کاملا ایدال هست چون هیچ حساسیتی برای یونایتد نداره. تا اینجای فصل فرگوسن از نظر مدافع خیلی در مضیقه بوده و حتی گاهی به کریک هم در آن پست بازی داده، ولی الآن در حدود 5 مدافع مرکزی عالی در اختیار داره.

ولی رییس هنوز در جناحین زمین در تنگنای بازیکن قرار داره. رییس تأیید کرد که والنسیا و نانی به بازی فردا با ردینگ نمی رسن:

"نانی و والنسیا هنوز مصدومند. نانی برای 4 یا 5 هفته مصدوم خواهد بود. او دچار مصدومیت عضلۀ همسترینگ شده و در این نوع مصدومیت باید زمان کافی برای بهبودی به بازیکن داده بشه. آنتونیو باید برای هفتۀ بعد آمادۀ بازی باشه. او دچار مصدومیت پشت باسن شده که کمی دردناکه ولی داره بهتر میشه."

در بازی با وستهام فرگوسن بیشتر به خاطر همین فقدان وینگر در تیم، یک سیستم لوزی در خط هافبک به کار گرفت. در بازی با ردینگ هم در حالی که اشلی یانگ این روزها ناآماده، تنها گزینه فرگوسن برای جناح زمین است، شاید فرگوسن همین سیستم لوزی رو به کار بگیره. دنی ولبک و وین رونی هر دو می تونن در جناحین زمین هم به بازی گرفته بشن ولی هیچ کدوم نمی تونن اون فضایی که یونایتد در کناره ها نیاز داره رو ایجاد کنن چون هر دو عادت دارن از جناحین زمین به تو بزنن.

سرالکس همچنین اخبار جدیدی در مورد چند بازیکن دیگر هم گفت:

"نیک پاول سرما خورده بود ولی برای فردا باید آماده باشه، گیگز هم یه کشیدگی همسترینگ جزئی داشت که البته او هم آماده خواهد بود. پل اسکولز از محرومیت برگشته. اسکولز این فصل خیلی دیر دچار محرومیت شده! همیشه زودتر از اوکتوبر کارتهای محرومیتش رو پر می کرد! این عالی است که پس از این همه مشکل در خط دفاع، الآن مدافعین زیادی در ترکیب تیم در اختیار داریم. غیر دو بازیکن کناری، حال بقیه خوبه."

رییس همچنین در مورد بازی با ردینگ می گه:

"به نظر من بازیهای خارج از خونه در لیگ برتر دارن سختتر و سختتر می شن. بازی ما برابر نورویچ یک مثال خوب از این ادعاست. نورویچ مثل ببر برای امتیاز جنگید. تیم آنها کاملا سازمان یافته و با انگیزه بود و کار رو برای ما بسیار دشوار کردن و من فکر می کنم که از تیم ردینگ هم باید همین انتظار رو داشته باشیم. وقتی برایان در اونجا مربی شد، ککمی طول کشید تا بتونه تفکراتش رو پیاده کنه، ولی به نیم فصل دوم فصل قبل یک نگاهی بندازید – اونها از اون پایینهای لیگ اومدن بالا و آخر قهرمان دسته دو شدن. بدون شک ردینگ تیمی در حال پیشرفته و اگرچه بردهای زیادی ثبت نکرده اند، ولی همیشه بازی برابر آنها بازی سختی محسوب می شود. من انتظار بازی ای به سختی بازی برابر نورویچ را در برابر ردینگ دارم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/09/10 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

اسمش را میگذاریم؛ دوست مجازی

اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته
.
.
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند

وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد
.
وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش
.
.
نگرانش میشوم

دلتنگش میشوم
.
.
وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود

مطمئن میشوم که حقیقی ست
.
.
هرچند کنار هم نباشیم

هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،

من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم

هر کجا که باشد
پاسخ : من خیلی وقته زندگیم مجازی شدهشکلک

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/10 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا شهاب
سفر خوش گذشت ؟ ان شائ الله هميشه سالم و سلامت باشي
پاسخ : سلام قاسم علی عزیز... سفر مگه میشه بد باشه... مخصوصا زیارت
ایشالا قسمت شما... ولی در کل از دفعه های قبل کمتر خوش گذشت اصلی ترین دلیلش هم سرمای بیش از حد بود... تمام خانواده کل این یه هفته مریض افتاده بودن الآن هم همه خوابیدن فقط من سگ جون جون سالم به در بردم از سرمای سخت این چند روز مشهد هنوز سالمم شکلک
در کل موقع مناسبی برای مسافرت نبود...

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/09/10 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

رسیدن بخیر شکلک
پاسخ : جای شما خالی شکلک
هیچی لپ تاپ خود آدم نمی شه! اصلا انگار جون دوباره گرفتم شکلک
خیلی عذاب بود تو مسافرت با یه لپ تاپ بیگانه کار کردن شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 528
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,908
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,938
  • بازدید ماه : 40,916
  • بازدید سال : 212,110
  • بازدید کلی : 3,837,275
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30