loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 699 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (8)

- هفت روز هفته - هر روز تیترهای نیوزنو - اگر در توانتون هست هر یک از روزهای هفته تیترهای نیوزنو رو پوشش بدهید، خیلی خیلی ممنون می شم اطلاع بدید. زمان گذاشتن پست لازم نیست حتما 10 صبح یا 8 شب باشه، مثلا می تونید پست تیترهای شنبه صبح نیوزنو را شنبه شب در بلاگ قرار بدید.

- ترجمۀ تیترهای کامل هرروز بین نیم ساعت تا یک ساعت زمان خواهد برد و وقت زیادی از نویسنده نخواهد گرفت.

-اگر مایل بودید در سایت یا بلاگ خودتون پوشش تیترها رو تقبل کنید هم اطلاع بدهید تا در جدول زیر لینک داده بشه به پست مربوطه از بلاگ شما. اصل بر تقسیم کار هستش مهم نیست کجا پستها قرار میگیرن. ممنون قلب


 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-
شنبه صبح
(جمعه 20:00 تا شنبه 10:00)
یکشنبه صبح دوشنبه صبح سه شنبه صبح چهارشنبه صبح پنجشنبه صبح جمعه صبح
- - - - - شهاب -
شنبه شب
(شنبه 10:00 تا شنبه 20:00)
یکشنبه شب دوشنبه شب سه شنبه شب چهارشنبه شب پنجشنبه شب جمعه شب
- - - - - شهاب -
-Manchester United scout exits early - leave Liverpool watching French whizkid Give Me Sport 1
EPL big boys keen on Dembele.-استعدادیابهای یونایتد و لیورپول در بازی پریشب فولام حاضر بودند. ولی طبق ادعای دیلی میل، رابی کوک، استعداد یاب یونایتد پیش از اینکه ستارۀ 17 سالۀ فرانسوی فولام، موسی دمبله (با بازیکن تاتنهام موسی دمبلۀ 26 ساله فرق داره! این دو تا s داره نیشخند) به جای درن بنت به زمین بیاید ورزشگاه را ترک کرده بود در حالی که استعداد یاب لیورپول همچنان در ورزشگاه بوده است. پیش از این و به دنبال درخشش دمبلۀ جوان در لیگهای زیر 18 و زیر 21 سال، دیلی میل از علایق یونایتد و لیورپول به این ستارۀ جوان نوشته بود.
 
-Rio Ferdinand sets sights on Premier League managment Daily and Sunday Express 2
-ریو فردیناند در یک سؤال و جواب توئیتری با هوادارانش شرکت کرده است و ضمن پاسخ به سؤالات، به هدفش برای سرمربی یک تیم لندنی لیگ برتری شدن ظرف 5 سال اشاره کرده است.
 
-Manchester United's Wayne Rooney '50/50 at best' to play against Chelsea at... Mirror.co.uk 3

-میرر مدعی است که رونی بهبود نیافته و شانسش برای حضور در بازی چلسی و یونایتد 50-50 است. نکتۀ عجیب عبارتی هست که میرر زیر عکس رونی نوشته است:

من مامانمو می خوام: به نظر می آد سفر به مصر به بهبودی رونی کمکی نکرده است....

عصبانی

 
Cruzeiro reject Ribeiro bid Sky Sports
Manchester United target Ribeiro hot news, club receive €10m bid from English... Sport Witness
4
-باشگاه کروزیروی برزیل پیشنهادی 10 میلیون یورویی را برای اورتون ریبیرو از جانب یک باشگاه ناشناس لیگ برتری رد کرده است. ایجنت ریبیرو به Lancenet می گوید:

"ما یک پیشنهاد 10 میلیون یورویی برای اورتون ریبیرو به کروزیرو آوردیم ولی برای اینکه در مسیر مذاکرات اثری نگذارد، نام باشگاه رو فاش نخواهیم کرد. به ویژه اینکه اونها در میانۀ فصل خودشون هستن."

"ما پیشنهاد رو به کروزیرو نشون دادیم، صحبت کردیم و یک ملاقات دیگر رو تنظیم خواهیم کرد در طول روزهای آتی. باشگاه می خواد او رو حفظ کنه و خود بازیکن هم می خواهد در کوپا لیبرتادورس به باشگاه کمک کنه. ما سعی می کنیم که تمامی خواسته ها برآورده بشن."

با اینحال مدیر فوتبالی کروزیرو،الکساندره ماتوس تأکید می کند که برای جذب ریبیرو پیشنهادی اساسی مورد نیاز است:

"اورتون ریبیرو یکی از بازیکنایی هست که با پتانسیل بالایی به کروزیرو آمد و در کنار هم تیمهیاش موفق شد این پتانسیل را به واقعیت تبدیل کند."

"او به دستاوردهای شخصی دست پیدا کرده، او خوشحاله ولی پیشنهادی که بتونه رییس باشگاه رو قانع کنه وجود نداشته. یک پیشنهاد دیروز از جانب انگلیس رسید و کروزیرو بلافاصله اون رو زمین زد."

"شاید پیشنهادی بیاد که کروزیرو درک کنه که نفروختن ریبیرو با اون قرارداد اشتباه باشه، ولی مسئلۀ مهم اینه که چگونه جایگزینی در همون سطح پیدا کنیم."

"وقتی یکی تیم رو ترک میکنه، ما باید یک جایگزین پیدا کنیم."
 
-Manchester United’s scouting goes into overdrive as Moyes makes his intentions clear The Peoples Person 5
-گزارشات پیپلز پرسن از استعدادیابیهای اخیر کادر یونایتد من جمله دو سفر مویز به ایتالیا و یک سفرش به فرانسه برای تماشای بازی PSG و بوردو
 
-Man United turn attentions to 'priceless' midfield star Give Me Sport 6
Hamsik is highly-rated in the Serie A. -طبق ادعای گزارشات ایتالیا، یونایتد بعد شکست در جذب پوگبا و آرتور ویدال، برای بررسی وضعیت همسیک آماده می شوند.
 
-David Moyes admits misconduct charge Sports Mole
Moyes won't challenge charge Sky Sports
7
-مویز حکم FA را در مورد اتهامات اخیرش پیرامون اظهارنظر در مورد داوری بعد بازی برابر ساندرلند می پذیرد. بدین ترتیب در جلسۀ مقرر بعدی، مویز با جریمه یا تذکر روبرو خواهد شد و مویز تصمیم گرفته حکم را بپذیرد و در این جلسه حاضر نشود.
 
-Man Utd star says players to blame for slump, not Moyes Give Me Sport 8
Lindegaard blames players for loss of form-آندرس لیندگارد، دروازه بان منچستر یونایتد در گفتگو با TV3 Sports می گوید که این بازیکنان هستند که باید در مورد شرایط کنونی مؤاخذه شوند، نه دیوید مویز:

"خیلی از بازیکنا باید باید بیشتر مسؤولیت رو برعهده ببگیرن و و لازمه که یک تغییر اساسی بکنن."

"ولی این در باشگاهی مثل منچستر یونایتد امکان پذیر نیست. صرف نظر از اینکه چه کسی مربی هست، این زمان دشوار در هر حالتی سر خواهد رسید."

"من باور دارم که ما رویدادها رو به مسیر صحیحشون باز خواهیم گردوند و یونایتد دوباره شکوفا خواهد شد."

"من نمی تونم تصور کنم که یونایتد در آیند باشگاهی تاپ و برندی تاپ نباشد."
 
-Manchester United boss unconvinced by £20m target Give Me Sport 9
Coentrao has been linked with a move to United-دیلی میل مدعیست که مویز نسبت به توانایی های فابیو کوئنترائو شک دارد و در مورد جذب کردن وی مطمئن نیست!
 
-Video: Welbeck's six in six Manchester United - Official Site 10
-ویدئو - شش گل ولبک در شش مسابقۀ اخیرش
 
-Manchester United & Liverpool dealt transfer blow over €40m La Liga star Give Me Sport 11
Turan set to stay in Madrid.-ضربه به یونایتد و لیورپول در  مسیر جذب وینگر ترک تبار اتلتیکو - آردا توران 26 ساله اگرچه بند آزادسازی 40 میلیون یورویی دارد، ولی در گفتگو با AS از علاقه ش برای ماندن در مادرید می گوید:

"من خودم رو خیلی خوب در این شهر پیدا کردم. اینجا من آرامش دارم و می تونم روی فوتبالم تمرکز کنم. با توجه به باشگاهم من حس می کنم که در خانۀ خودم هستم. اتلتیکو بسیار موجب شادی من می شود و من خودم را جزئی از این خانوادۀ قرمز و سفید در نظر می گیرم."

"من تا سال 2017 با اتلتیکو قرارداد دارم و در این باشگاه بسیار خوشحالم. تنها مسئله ای که در ذهن من خطور می کند این است که جامهای قهرمانی لیگ و جامهای حذفی را در آینده با اتلتیکو ببرم."
 
-Muric to remain at Zagreb Sky Sports 12
- مدیر و مربی ارشد تیم دیناموزاگرب، زوران مامیچ، معتقد است که ستارۀ نوجوانشان، روبرت موریچ حداقل تا آخر فصل در کرواسی خواهد ماند. اکنون موریچ سوژۀ یک منازعه ای در مورد قراردادش است و این احتمال هست که تیمی بتواند وی را به صورت آزاد و با مبلغ جریمۀ 300 هزار پوند خریداری کند. ولی مامیچ در گفتگو با 24sata می گوید:

"شایعات زیادی پیرامون موریچ در گردشه، ولی ما همگی اکیدا باور داریم که او حداقل تا انتهای فصل در دینامو خواهد ماند."
 
-Manchester United ready £40m bid for midfielder in hugely ambitious move Sport Witness 13
-تحلیل بلند بالای اسپورتویتنس از شایعات علاقۀ یونایتد به پوگبا
 
-Man United transfer news: the PSG players Moyes was scouting talkSPORT 14
Ezequiel Lavezzi-تاکسپورت هم بازیکنانی را که مویز احتمالا در PSG استعداد یابی می کرده است حدس زده است: ماتوئیدی، آدرین رابیوت، خاویر پاستوره، لاوتسی
 
-£16m rated Man United star wanted by six European clubs Give Me Sport 15
-گزارش دیلی میل از علایق و احتمال تلاش برای جذب نانی 16 میلیون پوندی از سوی شش باشگاه اتلتیکو، والنسیا، PSG، موناکو، یونتوس و اسپورتینگ لیسبون
 
-Shock stats! The hardest side to win a penalty against in PL... talkSPORT 16
-آمار تاکسپورت: تیمهای تاریخ لیگ برتر که پنالتی گرفتن برابر شان سختترین کار بوده است. یونایتد با مرتکب شدن میانگین 0.057 پنالتی در هر بازی کمترین میزان پنالتی را در تاریخ لیگ برتر به حریفان داده است.
 
-Real Madrid take steps to allow Coentrao to complete Manchester United move Sport Witness 17
-امروز هر دو روزنامۀ پرتغالی O Jogo و A Bola مدعی شده اند که سیکوئیرا، مدافع چپ تیم گرانادا که یک فصل قرضی در بنفیکا توپ می زند، در شرف انتقالی قریب الوقوع به رئال مادرید است و حتی رئال حاضر است برای جلب نظر بنفیکا (که بنفیکا قابلیت خرید سیکوئیرا با 6 میلیون یورو را دارد) از درصدی که از انتقال آیندۀ گارای می گیرند کم کنند. و اسپورتویتنس مدعی است با توجه به این تلاش رئال، شاید بتوان گفت که بالاخره کوئنترائو می تواند به مقصد دلخواهش که همان یونایتد است ملحق شود.
 
-Manchester United offered Inter Milan star Give Me Sport 18
United offered chance to sign star -طبق ادعای دیلی میل، به یونایتد شانس جذب یوتو ناگاتومو، مدافع چپ و راست ژاپنی دینامیک اینترمیلان "پیشنهاد" شده است!
 
-Rafael denies exit talk Manchester Evening News" 19
UNCERTAIN: The future of both Da Silvas has been questioned-پیرامون اظهارات پریرا، ایجنت دوقلوهای داسیلوا، رافائل در اینستاگرام خود، شایعات خروجش را رد کرد و گفت: "من در حال ترک باشگاه نیستم."
 
-Real to plump for Siqueira if Manchester United close out Coentrao deal Daily and Sunday Express 20
-  

-

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow


-Man Utd lodge €30m bid for Dortmund star; decision will be made... Give Me Sport 1
-

Gundogan could be on his way out of Dortmundنشریۀ معتبر Bild آلمان گزارش می دهد که ایلکای گوندوگان از هر دوی تیمهای یونایتد و رئال مادرید پیشنهاد دارد و به زودی تصمیمش را در مورد آینده روشن خواهد کرد. از گوندوگان نقل شده است که:

"من به زودی تصمیمی در مورد آینده م خواهم گرفت که همۀ جوانب را در نظر گرفته باشد. هنوز فرصت و زمان زیاده"

 

گفته می شود یونایتد پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای انتقال گوندوگان در تابستان ارائه داده است در حالی که رئال می خواهد از کریم بنزما برای خرید گوندوگان استفاده کند.

 

 

 
-Grant: Don't write United off Sky Sports 2
-آورام گرانت، سرمربی سابق چلسی، تیم سابقش چلسی را شانس برنده شدن در تقابل یونایتد و چلسی خوانده و البته گفته یونایتد را نباید خارج از کورس قهرمانی دانست.
 
-Man United's £20m target shares thoughts on summer move Give Me Sport 3
Marchisio sidelined by Juve-کلودیو مارکیزیو در گفتگو با اسکای اسپورتس ایتالیا اعتراف کرده است که قبول کردن نیمکت نشینی در یوونتوس دشوار است، ولی اشاره کرده آینده ش به تورین تعلق دارد و می خواهد تعهد و تلاشش را در تمرینات نشان بدهد.
 
-McClair proud of Academy record Manchester United - Official Site 4
Manchester United youth players celebrate with scorer James Wilson-مصاحبۀ سرمربی آکادمی باشگاه، برایان مک کلیر با اینساید یونایتد - مککلیر ضمن ابراز غرور از آمار آکادمی، هدف اصلی آکادمی را آماده سازی جوانان برای ترکیب اصلی اولدترافورد یا حداقل برای حضور در فوتبال در دیگر تیمها برشمرده است.
 
- 5
-  
- 6
-  
- 7
-  
- 8
-  
- 9
-  
- 10
-  
- 11
-  
- 12
-  
- 13
-  
- 14
-  
- 15
-  
- 16
-  
- 17
-  
- 18
-  
- 19
-  
- 20
-  
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/11/08 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

این صد تومن ولی گوشه نداره نگی نگفتیشکلک
پاسخ : اصلا و ابدا عیبی نداره به قولی ترکا عیبی یوخ شکلک
جمع می کنم بی گوشه ها رو یه گونی که شد می بریم بانک شکلک شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/10/26 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

سپاس از اقا شهاب
مویز عزیز ما شک نداریم بگیرش دیگه
پاسخ : خواهش می کنم نسرین خانم....
یه نکته ای سایت پیپلز نوشته بود منم برام جالب اومد اینکه کوئنترائو میتونه وینگ هم بایسته و میشه هم کوئنترائو رو خرید و هم شاو رو جفتشونم بذاریم ترکیب اصلی تیم شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/10/26 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم شهاب

من فقط ربودمش والابوخودا دخل و تصرف ننمودم

اما خیلی دلم برای ملا لغتی تنگ شده بود شهاب ممنون ک قلت گرفتیشکلک
پاسخ : خواهش می کنم قابل نداشت صد تومن میشه شکلک شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/10/26 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

این یارو دمبله تلفیقی از ولبک و اندرسونه شکلک
پاسخ : یعنی قشــــــــــــنگ زدی تو خال داش امید شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/10/26 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

-مک کلیر رئیس آکادمیه. این رئیس با مویز فرق داره.
-موریچ خیلی عالیه حیفه از دست بدیمش
همسیک؟ خنده داره!!!!
ممنونشکلک
پاسخ : ایول آره راست میگی نوشته بود آکادمی منیجر میشه مدیر من هی می گفتم منیجر کدومه زیر 21 یا زیر 18 شکلک
نگو کلا منیجره... الآن درستش می کنم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/10/26 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش شهاب پس كي بازيكن ميخريمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : هروقت عقربه کوچیکه رفت رو 4 شکلک شکلک
خواهش می کنم داش سعید شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/10/26 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشی آقا شهاب
منم چشمم آب نمیخوره خرید کنیم.خسیس بازی رو تا کنار نزاریم نمیتونیم خرید کنیم.با پول همه کار میشه کرد.چلسی و من سیتی چطور خرید میکنن پس؟
پاسخ : سلامت باشی آقا سعید شکلک
بازار رو می شکونن شکلک
ایشالا یه ستارۀ باشعور پیدا بشه پول رو فدای فن نکنه.... یکی مثل مورا یا ...

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/10/26 و 8:21 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان شکلک
نخیر مثل این که قسمت نیست ما این ماه بازیکن بخریم همه یا میخوان به زودی تصمیم بگیرن یا تو تیمی که هستن خوشحال اند یا می خوان کمک کنن شکلک
اها یه مورد دیگه هم یادم رفت یا مویز شک داره
ناگاتومو هم که فک کنم سنش بالا باشه میشه عین اورا خودمون که
رونی و فن پرسی یعنی واسه چلسی هم نمیرسن؟؟؟؟؟؟؟شکلک
پاسخ : خواهش می کنم حسین جان شکلک
نمی دونم چرا خود باشگاه هم یه جورایی از این لینک شدنها خوشحاله!
متأسفانه رونی و فان پرسی هم نرسیدن... شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 426
  • بازدید امروز : 1,109
  • باردید دیروز : 2,203
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 9,792
  • بازدید ماه : 8,601
  • بازدید سال : 179,795
  • بازدید کلی : 3,804,960
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30