loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 535 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (5)

سلام به همگی! تولد محمدفرزاد عزیز از بچه های وبلاگ قدیم رو تبریک میگم محمدفرزاد عزیز البته من تاحالا بلاگ جدید ندیدمش اگر هستی محمد جان تبریک میگم بهت و سالی بسیار خوب برات آرزومندم... قلب

 

David Moyes


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(مویز خوشحال از عدم اشتباهات دفاعی در شرایط بد جوی (تگرگ بازی) و همچنین دفاع خوب در برابر تیم فیزیکی استوک...) "این خیلی خوب بود که مدافعین ما یک کلین شیت (گل خوردۀ صفر) دیگر را ثبت  کردند. بازی در خانۀ استوک آسان نیست: ما باید در برابر کرنرها و توپهای ارسالی خوب دفاع می کردیم. لذا از نظر دفاعی ما کاملا بی نقص بودیم. ما امشب در شرایط بد جوی خوب بودیم. یک شب باور نکردنی بود - شرایط همه چیز رو خراب کرده بود و باعث شده بود (قدرت ها در بازی) شرایط یک سان و برابر باشه. در نیمۀ اول کار دشوار بود و لذا برای مدافعین مهم این بود که تمرکز داشتند و اشتباهی مرتکب نشدند. از اون شبهایی بود که ممکن بود یک مدافع وسط لیز بخوره یا اینکه در تشخیص مسیر توپ در باز دجار اشتباه در قضاوت بشه. لذا ما اول باید مطمئن می شدیم که چنین اتفاقاتی در این شرایط رخ نخواهد داد."

(مویز اعتراف می کند که در بین دو نیمه از بازیکنانش خواسته بود خوب بازی کنند و تغییراتش در نیمۀ دوم نتیجه داد...) "ما در ده دقیقه گذشته از نیمۀ دوم دست به تعویض زدیم (خاویر هرناندز به جای اندرسون) و به نظرم این تغییر به سود ما شد. و نهایت ما یک گل واقعا عالی از طریق اشلی یانگ به ثمر رسوندیم. تفاوت خیلی فاحشی در بازی و قدرت دو تیم نبود ولی به نظرم در کل ما توپ رو خوب به گردش در آوردیم و فقط به گل نیاز داشتیم."

(مویز چشم به بازی خانگی در لیگ برابر وست هام دارد و می خواهد بازی خوب در برابر هواداران پرشور و راضی کردن آنها را ادامه دهد....) "شرایط جوی افتضاح ود ولی هوادارا در تمام طول بازی آواز خواندند و عالی بودند. درسته اونا شاهد پیروزی تیمشون بودند و امیدوارم که بتوانیم این روند رو حفظ کنیم." منبع


 

مصدومیت رونی از ناحیۀ کشالۀ ران


دیشب همچنین تأیید شد که رونی به دلیل مصدومیت کشالۀ ران نتوانسته تیم را برابر استوک سیتی همراهی کند. رونی در بازی با استون ویلا از بازی بیرون کشیده شده بود ولی تا به این لحظه خبری در مورد دامنه دار شدن مشکل مصدومیتش به گوش نرسیده بود و اکنون مویز امیدوار است با توجه به مصدومیت فان پرسی، رونی را در بازیهای دورۀ پیش روی کریسمس بتواند در اختیار داشته باشد و به ویژه در پاسخ به این سؤال که آیا رونی می تواند در بازی بعدی در لیگ برتر، برابر وست هام، دیگر تیمی که دیشب به نیمه نهایی کپیتال وان کاپ صعود کرد، بازی کند یا خیر مویز می گوید: شانسش رو داره." منبع


 

 

اشلی یانگ | وینگر منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(یانگ خوشحال از گلزنی پس از 18 ماه...) "همین که به توپ ضربه زدم حسم این بود که توپ به داخل دروازه خواهد رفت. از خوشحالی بعد از گل من می تونید بفهمید که چقدر این قرار گرفتن در لیست گلزنان برای من معنا داشت. خیلی وقت بود (18 ماه!) که گل نزده بودم! من از اینکه گل زدم خوشحالم، ولی صعود به دور بعد مهمتر بود."

(یونایتد تیم برتر میدان بود....) "در برخی اوقات شرایط بد بود ولی فکر می کنم ما همیشه تیم برتر بودیم و احتمال گلزنیمون بود، و کیفیت ما در طول بازی می درخشید. بچه ها عالی بودن - ما روحیه و شخصیتی ای عالی نشون دادیم و امیدوارم در بازی آخر هفته (برابر وست هام در اولدترافورد) نیز همین روحیه و شخصیت رو به نمایش بذاریم."

(در مورد تقابل با ساندرلند در نیمه نهایی که یونایتد 6 ژانویه باید به ورزشگاه ساندرلند برود و دو هفته بعد در بازی برگشت در اولدترافورد بازی کند...) "ما خوشحالیم که بازی برگشت در اولدترافورده. می دونیم که کار ساده نخواهد بود، بازیهای جامهای حذفی همیشه سخت بوده اند، ولی آرزو کنین بتونیم خودمون رو به فینال برسونیم." منبع


 

 

 

پاتریس اورا | مدافع منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(اورا شرایط جوی دیشب را بدترین شرایطی می خواند که در آن بازی کرده....) "من هیچ وقت در چنین شرایط جوی بازی نکرده بودم. واقعا کار سخت بود و به همین دلیل هم هست که باید به همۀ بچه ها تبریک بگین چرا که بازی در خانۀ تیمی مثل استوک هیچ وقت آسون نیست - مثل یک جنگ بزرگه. پیروزی با دو گل و ثبت کلین شیت، باید از این عملکرد واقعا راضی باشیم. هوا بیرحم بود. وقتی که (بعد متوقف شدن بازی) از زمین بیرون می اومدیم یک کمی گلی و کثیف (و شاید نامنظم و متزلزل در بازی) بودیم. به همین دلیل بود که سرمربی از ما خواست که نیمۀ دوم رو خیلی بهتر شروع کنیم. وقتی که باران و تگرگ متوقف شد ما به ارائه دادن فوتبال همیشگی خودمون ادامه دادیم. این مهم بود، ما توپ رو روی زمین نگه داشتیم. این بود که باعث تفاوت در نتیجه و بازی شد."

(اورا خوشحال از اولین گلش با پای راست برای یونایتد...) "من واقعا خوشحالم ولی فکر می کنم که تصادفی بود. من به اش (اشلی یانگ) گفتم که به تو می زنم، ازش توپ خواستم و سعی کردم که با پای راستم به توپ ضربه بزنم. خیلی از بازیکنا شاید بگن که: تو باید توپ رو سانتر می کردی. من واقعا خوشحالم چرا که در فرانسه هم یک گل با پای راستم به ثمر رسوندم. در حالت عادی من از پای راستم فقط برای سوار شدن به اوتوبوس استفاده می کنم! من خوشحالم، ولی من بیشتر از بابت ثبت کلین شیت خوشحالم. ما سه برد متوالی و سه کلین شیت متوالی داریم و شما اینجا می تونید ذهنیت منچستر یونایتد و ذهنیت پیروزی طلبی رو ببینید. این روحیه، اینه که واقعا حایز اهمیت هستش."

(اورا فریب نمی خورد و می داند که اولین وظیفه ش در یونایتد حفظ استحکام خط دفاعی است و نه گلزنی...) "من همیشه گفتم که سالهاست برای یونایتد بازی می کنم و می دونم که می تونم گل های بیشتری به ثمر برسونم. ولی من یک مدافع هستم و اولین وظیفۀ من دفاع کردن هستش. این دوره زمونه هدف اصلی بازیها ثبت کلین شیت هستش، چرا که وقتی کلین شیت رو حفظ می کنیم، می دونیم که شانسمون برای پیروزی بیشتره. این یک نمایش خوب و نیرومند بود. لذا اکنون کاملا روی بازی شنبه (برابر وست هام) متمرکز شدیم." منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

(مویز به دیدار سخت نیمه نهایی برابر ساندرلند اشاره می کند...) "من از بابت صعودمون خوشحالم. بازی نیمه نهایی برابر ساندرلند بازی سختی خواهد بود. ساندرلند برای حذف چلسی بازی خوبی ارائه داد لذا هر اتفاقی ممکنه بیفته ولی ما از حضور در جمع چهار تیم پایانی واقعا خوشحالیم." منبع

(مویز و اشاره به شرایط بد جوی...) این یکی از بدترین شرایط جوی بود که من درش بازی کرده بودم یا تیمی رو در چنین شرایطی سرمربی گری کرده بودم. ولی به محض به ثمر رسوندن گل اول اعتماد لازم رو کسب کردیم."

(مویز همچنین اهمیت برد را با بیان این جمله که این بردها کار روتین یونایتد است انکار می کند...) "این کار همیشگی ماست. این باشگاه به بردن جامها  عادت داره." منبع


 

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(مویز گل اول را حیاتی می خواند...) "به نظر من اولین گل بازی امشب، صرف نظر از اینکه چه کسی به ثمر رسوندش، عامل اصلی ایجاد تفاوت دربازی امشب بود. بازی نزدیکی بود، در برخی برحه ها بازی خوبی داشتیم ولی خیلی خلق موقعیت نکردیم. ولی فکر نمی کنم که استوک هم خیلی خلق موقعیت کرده باشه. به نظرم همین که اولین گل رو به ثمر رسوندیم نبض بازی رو به دست گرفتیم. وقتی که گل دوم رو زدیم تونستیم به خوبی ادامه بدیم و بازی رو به پایان ببریم."

(گله از باد شدید...) "شرایط جوی باعث هم سطحی بازی دو تیم شده بود، به ویژه در نیمۀ اول بازی برای بازیکنا بسیار سخت شده بود. باد همه جا در حال وزیدن بود. افراد با تجربۀ بازی فوتبال همه شون می دونن که بازی کردن در باد شدید بدترین چیز ممکنه." منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (به نقل از Mirror)

(مویز و تمجید از اشلی یانگ....) "من با اشلی صحبت کرده ام. من بهش گفتم که حتما باید همه چی رو درست انجام بدی و شرایط رو به سود خودت بکنی."

"چند باری زدنش و افتاد و Got Back Up (دویست تا معنی می ده این فعل! دوباره بلند شدن شاید بهترینش باشه از Get up، ناراحت شدن و عصبانی شدن Get Back up، پشتیبانی گرفتن، احتمالا همون دوباره بلند شدن درستتر باشه! عصبانی شدن هم به معنی می خوره ولی فکر کنم غلظه.). او همچنین استعداد گلزنی رو دوباره کسب کرده، او در تمرینات خوبه و به این گل نیاز داشت."

"ما در جناحین زمین استعدادهای فراوانی داریم که بتونیم از میانشون انتخاب کنیم. اگر می خواهید که بازیکن ثابت باشید باید گلزنی کنید و خوب بازی کنید. او باید به پیشرفت ادامه می داد همونجور که داد، وقتی که شما در بازی هستید و فرصت دارید، باید بتونید خودتون رو نشون بدید." منبع


 

 

 

مارک هیوز | سرمربی استوک سیتی (در گفتگو با Sky Sports)

"ما نیمۀ اول رو خوب شروع کردیم، با وجود تمامی عناصر مقابل رومون. سوار بر بازی بودیم و به نظرم فرم خوبی داشتیم."

"به نظرم سازماندهی تیمی خوبی داشتیم و یونایتد نمی تونست دردسرهای زیادی برای ما ایجاد کنه و موقعیتهایی داشتیم که توپ رو به داخل محوطه رسوندیم."

"البته که نیمۀ دوم با این تفکر که شرایط به سود ما خواهد بود به زمین اومدیم، ولی ناگهان شرایط از بین رفت و دیگه نتونستیم از مزایای این شرایط سود ببریم. البته نباید بگیم که یونایتد، امشب، استحقاق پیروزی نداشت." منبع


 

عکس: سم جانستون و داوید دخیا، دروازه بانان دیشب یونایتد

 

 

عکس العملها درتوئیتر به بازی دیشب:

دروازه بان سابق منچستر یونایتد ،ادوین فان در سار تحت تأثیر گل زیبای اورا قرار گرفته است: "کی اورا یاد گرفته با پای راستش اینجور گل بزنه؟!! واووو هیچ وقت تو عمرم چنین چیزی ندیدم!"

مایکل کریک، هافبک مصدوم یونایتد نیز: "اوه پت(پتریس اورا)... چی دارم می بینم؟؟ تو کف اون ضربۀ عالی پای راستم... یک گل عالی"

ریوفردیناند نیز خوشحالیش ازنتیجه را توئیت می کند: "یک نتیجۀ دوست داشتنی. شرایط عالی، باد، بوران تگرگ، بارون، سرما... عالیه! خسته نباشی یانگی (توئیتر اشلی یانگ) یک گل و پاس گلت به اورا!" منبع

مایکل کریک در مورد گل یانگ: "آره یانگی، شووووووت!!! هوادارامون پشت دروازه چقدر خوشحالن...!!" منبع


 

 

جانی اونز | مدافع منچستر یونایتد (در گفتگو با رسانه ها)

(اونز و بازگویی از خاطرات خوشش با ساندرلند پیش از تقابل با تیم سابقش در نیمه نهایی کپیتال وان کاپ...) "من دو دورۀ قرضی آنجا سپری کردم و عاشق زمان حضورم در ساندرلند هستم. در اولین فصل حضورم در اونجا ما چمپیونشیپ (جام قهرمانی دستۀ دو) رو با روی کین به عنوان سرمربی ساندرلند بردیم و سپس سال بعد من به اونجا برگشتم و ما تونستیم بقا در لیگ برتر رو تضمین کنیم که در اون زمان دستاوردی بزرگ محسوب می شد."

"این دوره های حضور قرضی پایۀ خوبی برای من بود که به یونایتد برگردم و برای حضور در ترکیب اصلی تیم بجنگم. من نسبت به دوره های قرضی خدم بسیار خوش اقبال بودم. به رویال انت ورپ رفتم که تجربۀ خوبی بود و سپس دو دوره در ساندرلند قرضی حاضر بودم که هر دو دورۀ حضورم از نظر قدرت رقیبانمون رشد تصاعدی داشتند (رقیبان رویال انتورپ به رقیبان چمپیون شیپ و نهایتا رقیبان لیگ برتری - مترجم) و البته که این روند صعودی به سود من بود."

(ساندرلند حریف آسانی نیست و اونز به نقش سرمربی گوس پویت در این تیم اشاره می کند...) "من پیروزی ساندرلند برابر چلسی رو دیدم نه تنها اونا برای گوس پویت می جنگن بلکه او هم کاری کرده که اونا فوتبال خوبی رو ارائه بدن. اونا بخش بزرگی از بازی برابر چلسی رو تحت کنترل داشتن. مالکیت توپ خوبی داشتن. لذا بازی برابر ساندرلند از اون چیزی که مردم تصور می کنن سختتر خواهد بود."


(اونز از تردیدش در رفتن به سمت رختکن یا ماندن و استقامت زیر تگرگ اینگونه می گوید:) " ما نمی تونستیم ببینیم. باد ذرات تگرگ رو به سمت چشم ما می آورد. اونا سختترین ذرات تگرگ بودن که من تاحالا زیرش بودم. در واقع داخل چشم شما می وزیدن و نمی تونستید چشماتون رو باز نگه دارید. دارید زیر تگرگ نابود میشید و می تونید توی زمین ایستادگی کنید و ژست "جان سخت" رو بگیرید یا نه اینکه سریع به سمت پناهگاه و نیمکتر برید - من فقط تضمین حاصل کردم که در کوتاهترین مسیر خودم رو به نیمکت می رسونم!" منبع

(اونز همچنین می گوید که هنوز جایگاهش در ترکیب اصلی تیم تضمین شده نیست...) "این حس توسط سرمربی به من داده نشده. این فقط چهارمین بازی متوالی هست که من بازی می کنم و مصدومینی هم داشتیم. دو فصل قبل هم سناریو همین بوده. خیلی نمی تونید از آیندۀ خودتون مطمئن باشید." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/09/28 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

ايول يانگشکلکشکلک
ممنون داش شهاب منچستريشکلک
پاسخ : ایول خواهشات شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/09/28 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام داش شهاب...شکلک
گل اورا یکم منو یاد گل رافائل به لیورپول انداخت...

ممنون برادر گلشکلک
پاسخ : سلام بر داش حمید گل خودم شکلک
گل رافائل به لیورپول رو من یادمه تو ایستگاه مترو با یکی قرار داشتم الآن همون یکی یک ساله قهرمه باهام یادم انداختی شکلک
خواهش می کنم داش حمید شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/09/28 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب گل شکلک
این پخش شدن بازی ها هم یه داستانی داره شکلک گزارشگرهاشون که انگار یونایتد ارث باباشون رو بالا کشیده.
پاسخ : خواهش می کنم داش امید گل شکلک
بابا این سیانکی یه جوون مرد پیدا نشد بره براش فرق نخود سبز با لوبیا سبز رو توضیح بده دو ساله میگه لوبیا لوبیا شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/09/28 و 11:17 دقیقه ارسال شده است

سلام ، تولد آقا محمد رو تبریک میگم ایشالا که سلامت و موفق باشی.
دیشب تمام توپ های بلند و سانترهامون رو باد برمیداشت با خودش میرفت بیرون استادیوم ، بعد این سیانکی میگفت شرایط به نفع یونایتده !
دیگه جمع مصدومان تکمیل داره میشه ، باز جای شکرش باقیه که کاگاوا و کریک و اسمالینگ در حال برگشتن.اما فک کنم تو اون شرایط دیشب کاگاوا دوباره سرماخوردگیش تشدید بشه ، چرا انقد مریض میشه این بنده خدا ؟!
امیدوارم که این سه چهار تا بازی رو به سلامت و برد پشت سر بذاریم تا مصدوما برگردن و دوباره اوج بگیریم انشالله.
ممنون شهاب.
پاسخ : سلام پویا جان خواهش می کنم شکلک
نیمۀ اول رو که ندیدم من ندیدم باد و بوران رو ولی عکساش گویای همه چیز هست...
ایشالا که دوباره اوج گرفتیم رو اوج می مونیم و دیگه شکر خدا بازیهای ملی نیست که این وسط روند رو به رشدمون رو متوقف کنه...

این نظر توسط masi در تاریخ 1392/09/28 و 10:19 دقیقه ارسال شده است

سام علکم(sam olekom)
تبریک تبریک برای برد خوب ایشاله تو فینال سیتی رو ** بدیم و بفرستیمش تو ** ننش
راسی یه موضوع مهم
دیشب بازی منچستر توسط صدا و سیما خریده شده بود و دزدی نبود و این بعد از توافق ژنو میتونه دومین اتفاق عجیب سال باشه
شکلک
ما طرفداران یونایتد خوشحالیم که مسئولین شبکه سه به راه راست هدایت شدند و امیدواریم همینطور بازیهای منچستر رو نشون بدن اونم با تصویر اصلی
شکلکشکلک
پاسخ : سلام علیکم (salam aleykom شکلک)
منم تبریک می گم داش مسعود عه جدی؟! شکلک
حالا پخش کنن ایشالا تا آخر فصل بعد هم به این روند ادامه بدن ما هم خونه لنگمون رو هوا کنیم بازی ها رو ببینیم یادش بخیر یاد بچگیم افتادم چقدر بازیهامون پخش می شد...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,118
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,118
  • بازدید ماه : 42,593
  • بازدید سال : 213,787
  • بازدید کلی : 3,838,952
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30