loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 758 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (7)

 

امکان خرید هررا در زانویه

 

بر طبق گزارش دیلی میل اندره هررا که یونایتد در روز اخر نقل و انتقالات تابستانی سخت برای به خدمت گرفتنش تلاش کرد ممکن است در زانویه به یونایتد بپیوندد

این بازیکن اسپانیایی در کنفرانس خبری که داشته گفته:

"من فکر می کنم که یونایتد باید به چند سوال پاسخ بدهد"

"مدیران باشگاه اعلام کرده بودند که تنها راه انتقال من به تیم دیگری پرداخت مبلغ بند ازاد سازی من بوده و من و وکیل هیچ گاه نگفتیم که با یونایتد به توافق رسیدیم"

"من سکوت کرده بودم زیرا مسئله ی مهم بازی ما در روز یکشنبه با رئال بود امروز من این جا هستم و بدون هیچ مشکلی و با صداقت صحبت میکنم"

"من هنوز هم به باشگاه وفادارم همانطور که از روز اولی که به این جا امدم به بیلبائو وفادار بودم"

"من خیلی خوشحالم که باشگاهی به بزرگی یونایتد برای خرید من اقدام کرده اما من با مسئلین یونایتد مذاکره نکردم"

او هم چنین این مسئله که او برای تست پزشکی یونایتد رفته را نیز رد کرده

جاب این جاست که سان گزارش داده بیلبائو به صورت جدی به یونایتد هشدار داده که اگه دوباره از این حرکت ها بزنن با هررا رو فراموش کنن

 

 

 


 

 

بینز

 

لیتون بینز مدافع اورتون حقوقش افزایش می یابد

باشگاه اورتون که دو پیشنهاد یونایتد برای این ملی پوش انگلیسی را رد کرده بود برای این که این بازیکن همانند فلیینی به اجبار و اصرار باشگاه را ترک نکرده به خاطر وفادریش به باشگاه  افزایش حقوق پیدا میکند او در این قرار داد جدید چیزی حدود 75.000 پوند در هفته دریافت می کند و این مقدار 25.000 هزار پوند بیشتر از مقدار قرارداد کنونی اوست

و بدین ترتیب او بیشترین حقوق را بین بازیکنان اورتون دریافت می کند

 

 



 

کریک به  فلیینی خوش امد گفت

 

با این که این فصل نقل و انتقالات برای یونایتد یک فاجعه بود ولی قهرمان لیگ برتر توانست در روز اخر ماروان فلیینی را به خدمت بگیرد و از ان جا که مویز اشاره کرده او می تواند در پست های متفاوتی بازی کند و یکی از انها دقیقا پست کریک است مایکل کریک در این باره می گوید:

"این چیزی است که من به ان خوش امد می گویم(رقابت رو می گه)

هرچه شما بازیکنان تاپ و حرفه ای را در ترکیب داشته باشید حال در پست من یا در پست های دیگر برای تیم بهتر است

من این گونه فکر نمی کنم که با امدن او جای من تنگ شده باشد من مثل گذشته تلاش می کنم تا در ترکیب اصلی جای بگیرم"

 


 

نانی

این بازیکن که قبل تر شایعات خروج او از باشگاه منتشر شده بود حال به نظر می رسد که می خواهد در باشگاه بماند و باشگاه نیز قراردادی 4 ساله به او پیشنهاد کرده

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/06/14 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم نانی تمدید کنه.مفت از دست دادنش خیلی بده.
دستت درد نکنه.شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/06/14 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

فیلینی و نانی رو عشقه بقیه رو بیخیال.مرسی حسین جان
پاسخ : خواهش می کنم معین جان شکلک
واقعا منم با خبر نانی خوشحال شدم فقط باید رو فرم بیاد

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/06/14 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

باید منتظر باشیم ژانویه این دوتارو بخریم!؟؟؟؟؟؟؟
هیچکدومو نمیخوایم
پاسخ : اگه بخوایم بخریمشون باید منتظر باشیم دیگه
اگه بتونن بازیکن های خودمون خودشون رو خوب نشون بدن بله خوب هیچ کدومو نمی خوایم

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/06/14 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

مرسی حسین جان شکلک
نانی تمدید کنه خیالمون راحت شه که ژانویه این یووۀ مفت خور مفتی باهاش قرارداد نبنده... پوگبا و لیورنته رو مفت گرفتن جدا مفت خور ترین باشگاه دنیان...
-------------
بینز هم دوس دارم بیاد هنوز... ولی دیگه دیره...دیگه سرمایه گذاری کنیم رو تایلر بلکت حتی بهتره! ترجیح میدم فرمایل بازی کنه دفاع چپ تا اینکه بینز رو بیاریم! دیگه بمونه بشه نماد اورتون بهتره به نظرم...
پاسخ : خواهش می کنم شهاب جان شکلک
اونوقت دو تا بازیکن خوب رو هم مفت خریدن
ولی به نظر من یه کم بگذره مویز و تیم استعددایابش یه نفر رو واسه اون جا پیدا میکنن واقعا توی استعددایابی خوب بودن تو اورتون فقط مشکلی که داره اینه که تا حالا تو سطح یونایتد بازیکن نخریده

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1392/06/14 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

ممنون.
بیخیال جفتشون ژانویه
هررا که بازیکن نیس، بینز هم دیگه پیره. همون کونترائو رو بیاریم ته فصل مثله آدم بهش بازی بدیم بهتره.
تا ته فصل هم فابیو جانشین اورا میشه. بوتنر هم بره یه جا دیگه
پاسخ : خواهش می کنم محمد جان
با حرفت در مورد بینز موافقم(شهاب نیس که؟؟؟؟شکلک)
چون اون پستی که بازی میکنه نیازه که سن و سال زیاد نباشه و گرنه همین اورا هست دیگه که اونم شروع کرده به سوتی دادن تو بازی با لیورپول که خیلی سوتی داد
کونترائو هم بازیکن خوبیه بوتنر هم اگه تو وینگ ازش بازی بگیرن بهتره چون اصلا کار دفاعیش خوب نیست با پنالتی میده یا جا می مونه
پاسخ : آقا آقا! شکلک
پاسخ : اوه اوه شهاب اومد
اقا من همه ي گفته هاي خودم رو تكذيب مي كنمشکلک
أصلا من نبودم كهشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/06/14 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنوونم اقا حسین!
حالا کو تا ژانویه... وعده ی سر خرمن میدن هااا !!
ولی کریک به فلینی تبریک گفت کوش؟؟شکلک
-----
خیلی ممنوون.. زحمت کشیدین
پاسخ : نصف دوم خبر بینز و اول خبر کریک پریده حسین جان.... اون علامت عجیبه گاهی برا منم میاد :|
خبر میپره
پاسخ : شرمنده الان درستش می کنم
پاسخ : چرا اینجوری شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : نمی دونم والا برا منم یه بار اینجوری شده بود.... فکر کنم پنل رزبلاگ قاطی کرده بود... اصولا نباید اینجور بشه... شکلک
پاسخ : من 2 دفعه هم چک کردم همه چی مرتب بود بعد رفتم یهو میشه؟؟؟
پاسخ : نباید اینجوری باشه... من خودم یه پست خبری newsnow م اینجوری شد... فکر میکردم برا خاطر اینه که جدول بهش دادم.... ولی الآن پست تو که جدول نداشته شکلک
نمی دونم...
پاسخ : شانس منه دیگه

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/14 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

منکه چشمم آب نمیخوره...تا سر تیم یک بلایی نیاد اینا بازیکن نمیخرن...باید دید عملکردمون چجوریست...
مرسی داش حسین...
پاسخ : والا به قران
خداییش اگه این وودوارد استعفا بده و یه ادم درست حسابی بیاد جاش درست می شه
امروز یه مصاحبه از مدیر سابق لیورپول دیدم خواستم بذارم گفتم همین جوریش کاربرا زیاد با من حال نمی کنن اینم بذارم دیگه هیچی گفته بود یونایتد ضعف مدیریتی داره دیگه ببین وضع چه قدر خرابه این اومده می گه ما ضعف مدیریتی داریم
.......
خواهش می کنم حمید جون شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 806
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 806
  • بازدید ماه : 42,281
  • بازدید سال : 213,475
  • بازدید کلی : 3,838,640
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30