loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 777 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (15)

Rio Ferdinand: Manchester United defender wants to keep playing in the big gamesاسکای اسپورت - طبق گزارشات گفته می شود که به ریو فردیناند قرارداد یک ساله ای پیشنهاد خواهد شد و این مدافع کهنه کار هم از ادامۀ حضور در "بازیهای بزرگ" استقبال کرده است، البته گفته بازی کردن به اندازۀ مردی مثل رایان گیگز در برنامۀ او نیست:

"من از فوتبال کاملا لذت میبرم، از بازی کردن در بازیهای بزرگ، از یک عضو ثابت تیم بودن. این حقیقت به شما کمک میکنه که روی فرم بمونید. من امیدوارم بتونم ادامه بدهم."

"وقتی کسی به سن من برسد، سال به سال باید (به تمدید کردن و بازی کردن) فکر کند. من تمرینات روزمرۀ خودم رو اداره و تدبیر میکنم."

"ولی هیچ کس دیگری نمی تواند آن کاری را که گیگزی کرد بکند. او نوع بدنش نوع خاصی هست، روی بدنش کار میکنه و بهترین بازده رو از بدنش میگیره."

همچنین فردیناند اشاره میکند که هنوز قهرمانی مسجل نشده: "ما باید تضمین بدیم که فصل رو به شیوۀ صحیح به اتمام میرسونیم و جام رو پس میگیریم. ما خیلی دور از قهرمانی نیستیم، ولی تا وقتی قطعی نشه، کار تموم نشده. ما باید تضمین کنیم که با تمرکز و در مسیر صحیح به حرکت ادامه میدیم."

"اگر صادقانه بگم من از این برتری امتیاز متعجب نیستم. من وقتی به ترکیب نگاه میکردم، انتظار داشتم که از هر 10 بازی 9 بازی رو ببریم!"

"من به ترکیب ایمان دارم. من ایمان دارم که می تونیم بازیها رو به شیوه های گوناگون برنده بشیم، بردن با بازی نازیبا، بازی کردن فوتبال پویا و محرک، ثبت کردن کلین شیت."

"بردن دوبارۀ جام قهرمانی عالی خواهد بود، ولی تا زمانی که قهرمان نشدیم، من نمی خوام خیلی درباره ش صحبت کنم. فصل گذشته خیلی از مردم Got ahead of themselves (معنیش رو نفهمیدم! خیلی استنباطها میشه ازش کرد ولی نمی دونم منظور ریو از مردم کی بوده! هوادارا بوده، بازیکنای خودی بوده، بازیکنای سیتی بوده! منظورش هرکی بوده باشه میشه معنای متفاوتی ازش برداشت کرد.)" منبع


http://e2.365dm.com/12/09/660x350/MichaelCarrickRobinvanPersie_2823976.jpg?20120906142718کریک در گفتگو با تاکسپورت، از ناراحتیش از حذف شدن یونایتد در این فصل از لیگ قهرمانان و به ویژه اف ای کاپی می گوید که تا به حال موفق به قهرمانی در آن نشده است: "این ناراحت کننده ست. من خیلی نزدیکش شده بودم، من در فینالش بازی کردم، دی نیمه نهاییش، و دلیلش هرچی بود، ولی ما موفق نشدیم ببریمش. این ناراحت کننده ست چون این باشگاه باید قهرمان اف ای کاپ بشه، به ویژه با داشتن چنین دورۀ افتخار آمیز و موفقی در شش یا هفت یا هشت سال گذشته. برای یک چنین باشگاهی نبردن اف ای کاپ در چنین برحه ای جرم محسوب میشه!"

"این قلب بازیکنا رو هم جریحه دار می کنه چون خیلی از ما تا حالا اون رو نبردیم. ما هنوز فرصت داریم که اون رو به دست بیاریم، حالا یا فصل بعد یا بعدش."

"در بین بازیکنا از اون جام یاد میشه چون ما مصمم هستیم که ببریمش. این جامی هست که من در کودکی با تماشای اون بزرگ شدم. وقتی که من جوانتر بودم، اف ای کاپ گل سر سبد فصل بود و یک روز ویژه محسوب میشد. ما خیلی نزدیک قهرمانیش بودیم، به چلسی در فینال باختیم، ولی ما می خواهیم که از این مرحله هم جلوتر بریم (و قهرمانش باشیم)." منبع


 

http:///images/92267261237847556164.pngباز هم روزنامۀ کثافت و آشغال دپورتیوو موندو و سیاستهای کثیفتر جذب بازیکن بارسایی ها!!

اسپورتویتنس - امروز وین رونی عکس خودش رو روی صفحۀ اول روزنامۀ ورزشی کاتالان، موندو دپورتیوو مشاهده کرد. در ادعایی که به نظر میاد موج جدیدی از شایعات رو ایجاد کنه، این روزنامه گفته که بارسا به دنبال آوردن یک مهاجم جدید به تیم است و وین رونی هم در بین کاندید ها قرار داره! بارسا آمادۀ خرج کردن زیاده و موندو ادعا کرده این از ترس بارسا بعد مصدومیت خفیف مسی ناشی شده که به این فکر افتادن اگه مصدومیت مسی شدید بود، در خط حمله دچار مشکل میشدن و لذا به فکر تقویت تیم افتادن. و همین مشوق روزنامۀ موندو در شایعه پردازی بوده! شغلی که البته اونا خیلی به تشویق زیاد براش نیاز ندارن و همینجوری توش اوستا هستن!!

موندو ادعا کرده که وین رونی "دیوانۀ" بارسلونا هست و همچنین در پنجرۀ نقل و انتقال تابستانی در دسترس هست. اونا ادعا کردن که رونی با کله از موقعیتی که برای پیوستن به تیم کاتالان پیش بیاد استقبال میکنه! اونا شرح میدن که رونی هیچ وقت ستایشش از لیونل مسی رو پنهان نکرده ولی کمی عقدۀ آندرس اینیستا رو داره و این ملی پوش اسپانیایی رو روی طاقچه گذاشته (اصطلاح have someone on a pedestal به کار رفته که میشه کسی رو بیش از حد بزرگ کردن و ارج نهادن ولی اینجا معنیش با جمله قبلی همخونی نداره نمی فهمم یعنی چی).

اونا همچنین مدعی شدن که پسر رونی، کای در لیورپول در حالی دیده شده که :پیراهن کامل" تیم کاتالان رو پوشیده، که به وضوح بدین معناست که یک انتقال حتمی و قریب الوقوع خواهد بود!!! (مترجم: لازم نیست یاداوری کنم این کای پیرهن هر تیم ننه قمبری رو پوشیده!!). این رسانۀ بارسلونایی در مورد تفکرات انتقالات همیشه خیلی هیجان زده هست و باور دارن که هر بازیکنی در جهان کاملا منتظر نشسته که بارسلونا با اونا تماس بگیره برای یک انتقال، که البته شاید هم حق باهاشون باشه! ولی این حس خودشونه!

روزنامۀ دیگه کاتالانی به اسم SPort همچنین این هفته دروازه بان سوانسی مایکل ورم رو با انتقال به بارسا لینک کرده بود فقط به این خاطر که او کمی مرخصی رو در بارسلونا سپری کرده بود با خانواده ش! اونا گفته بودن که ورم و همسرش و بچه هاشون "حتی خریدهایی هم در مغازه های پایتخت کاتالان انجام دادن"!!! (تو رو خدا استنباط این روزنامه های کاتالان رو!)، که اساسا معنیش اینه که او کمی سوغاتی خریده! اسپورتویتنس گفته با این حساب اگر وین و کالین در طول چند هفتۀ آتی در حال خوردن تاپاس (نوعی غذای اسپانیایی) مشاهده بشن، این میتونه به عنوان یک مهر خوردن به انتقال رونی به بارسلونا از طرف روزنامه های کاتالان تلقی بشه!!!!!!

خبری بیشتر از این نیست. بله البته که رونی در صفحۀ اول موندو دپورتیوو حضور داره، و بله اونا ادعا کردن که باشگاهشون به دنبال یک مهاجم جدیده، ولی اینا فقط حدسیات خود این روزنامه هست. این یک داستانه که میتونه رسانه ها رو وسوسه کنه. و فک و فامیل رونی باید از الآن تا چند وقتی مواظب لباسهایی که می پوشن باشن!!!! منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/28 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

الان قرارداد بستم.
حقوقم هفته ای هزار تومنه.من از اون بازیکن های پول پرست نیستم که.یکی از اون بازیکن های پول پرست هم شهابه که هفته ای دو هزار تومن میگیره.شکلک
red7 البته من و شهاب مثل تو خوب بازی نمیکنیم.برای همین چک ما رو خط خطی کردن.شکلک
پاسخ : به من قراره جای حقوق در ماه یه گونی عدس بدن دو تا گونی برنج شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/01/28 و 17:05 دقیقه ارسال شده است

داداش سعید گلمون هم که اینجاست....ما خیلی ارادتمندیم داداش سعید گلشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/28 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

بزن به افتخار ريو ويديچشکلکشکلک
اي ريوي قهرمان كنار ويديچ بمانشکلکشکلک
بعضيا هم از جام حذفي رفتن كنارشکلک
پاسخ : ریو که دوست داره فیکس باشه شکلک
ویدیچ هم که کسی جرأت نمی کنه چپ نگاش کنه بگه بشین رو نیمکت شکلک
فکر کنم سال دیگه هم جونز و اسمالینگ و اونز باید برن غاز بچرونن تو کارینگتون این دوتا دیواری که من میبینم شیرین 4 سال دیگه زوج خط دفاعیمونن شکلک
پاسخ : قضیه جام حذفی چیه؟! شکلک
ولفسبورگ دیشب رو میگی؟!! یا چلسی هفته پیش؟! یا استقلال یک ماه پیش؟!!!

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/01/28 و 16:51 دقیقه ارسال شده است

من مطمئن هستم که رابین امشب گل می زنه
آمار او با لباس سفید فوق العاده است او در پنج بازی منچستر با لباس سفید هفت گل زده و امشب هم گل می زنه
رونی هم هیچ وقت علاقه ی خود رو به بارسا پنهان نکرده با اینکه این روزنامه شایعه سازی می کنه ولی اگه بارسا پیشنهاد بده و رونی هم بخواد این انتقال سر می گیره ولی امیدوارم صدسال سیاه رونی به بارسا نره
مرسی داش شهاب شکلک
پاسخ : ما هر موقع به چيزي اطمينان داشتيم برعكس شد
خدا كنه گل بزنه

این نظر توسط red7 در تاریخ 1392/01/28 و 15:43 دقیقه ارسال شده است


نویسنده : بابکشکلک

بابک قرارداد بستی ؟ حالا چند بوده قراردادت؟

واسه من که چک سفید امضا دادن شکلکاما گفتم من میخوام ادامه تحصیل بدمشکلکشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/28 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

red7 پاشو بریم الکی اینجا بمونیم استعدادمون کور میشه.
من که رفتم قرار داد امضا کنم.انشاا... بعد از امضای قرارداد یه سری میزنم.شکلک
فعلا خداحافظ.

این نظر توسط امير در تاریخ 1392/01/28 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

مادر عزيز مسئول اين نشريه به همراه تمامي خاندانش يه بار توسط ده خيا مورد عنايت قرار گرفته !
مثل اينكه خوششون اومده حالا نيازمند حركتي از روني هستند .شکلک
پاسخ : امیدوارم وین یه حرکتی بزنه! ولی بدبختی همینه که وین رونی و سربابی چارلتون هیچ وقت اون تنفر لازم رو از بارسا نداشتن!! چیزی که همیشه لج من رو درآورده تعریفای بابی و وین از امثال اون مسی یا حتی تمجید فرگی از بوسکتس!!

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1392/01/28 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

سلطان رونی و منچستریونایتد دو قطب جدایی ناپذیرند
پاسخ : دو قطب ناهمنام شکلک

این نظر توسط red7 در تاریخ 1392/01/28 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

ایول بابک حال کردم با نظرت کلی خندیدمشکلک

حالا که شیر تو شیره آقا منم از بارساا رئال پیشنهاد دارم تازه شرط گذاشتم بازوبند کاپیتانی واسه من باشه مسی هم باید تو دروازه بازی کنه

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/28 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

رونی پارسال گفته بود دوست دارم بارسا توی رقابت هاش شکست بخوره.
-----------------------
من هم هفته ی پیش رفته بودم تهران.یعنی استقلال میخواست من رو بخره؟شکلک
تازه دیروز هم که از سالن برمیگشتم با لباس کامل منچستر دیده شدم.شکلک
پاسخ : تهران اومدن شرط نیست شکلک
باید بیای تهران تو رستورانهای تهران عدس پلو بخوری شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 512
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 512
  • بازدید ماه : 41,987
  • بازدید سال : 213,181
  • بازدید کلی : 3,838,346
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30