loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 571 جمعه 05 آبان 1391 نظرات (1)

09:39 این هم نکات اصلی نشست خبری سرالکس:

شینجی کاگاوا 4 هفته به دلیل مصدومیت زانو قادر به بازی نیست. "مصدومیتی مشابه مصدومیت یانگ در اوایل این فصل ولی نه به آن بدی. من فکر میکنم که ادامه دادنش به بازی پس از مصدومیتش کار رو بدتر کرد، علی رغم اینکه خوب هم بازی می کرد. واقعا براش متأسفم. کریس اسمالینگ به تمرینات برگشته و فوتبال تمرین می کنه و فیل جونز هم انتظار می ره که تمرینات فوتبالی رو از روز دوشنبه بتونه شروع کنه. قطعا بازگشت اسمالینگ امتیاز بسیار بزرگی برای ما محسوب می شود. تمامی افراد دیگر آمادۀ بازی هستن" (مترجم: فکر کنم غیر از ویدیچ)

سرالکس می گوید "همیشه بازیهای داخل خانۀ چلسی برای هر دو تیم دشوار بوده است. دو تیم عالی هستیم و آنها شروع بسیار خوبی در این فصل داشته اند. آنها پس از شروعی عالی در این فصل در بالای جدول هستند - و بسیار خوب کار کرده اند. آنها ترکیبی جذاب را به کار گرفته اند - این معضل اصلی ما هست که باید سعی کنیم از پسش بر بیایم."
"آنها اسکار و هازارد رو به تیم آورده اند - که هر دو بازیکنانی مشابه هم هستند، من اینطور فکر می کنم. آنها همچنین به داشتن بازیکنانی نظیر ماتا هم در چنین پستی عادت کرده اند. آنها همواره پشت مهاجم نوک بازی می کنند و حضور دارند. این سیستمی نیست که به راحتی بتوان با آن کنار آمد ولی ما باید یک راه چاره پیدا کنیم. "
"همگی آنها بازیکنان مشابهی هستند و پشت مهاجم اصلی بازی می کنند. همچنین آنها دیگر دروگبا را در اختیار ندارند پس شیوۀ بازیشان از پارسال ناگزیر باید تغییر کرده باشد. آنها همواره با این سیستم که دروگبا نوک حمله باشد بازی کرده اند و دو گزینه برای سیستم بازی داشته اند - می توانستند با حضور دروگبا از توپهای بلند استفاده کنند و یا که نه بازی را از طریق خط هافبک جلو ببرند. ولی الآن در فقدان دروگبا تنها یک گزینه دارند و آن هم بازی کردن از طریق هافبک است."

رئیس در مورد رقابت بازیکنان برای حضور در پیکان خط حمله: "انتخاب کردن بازیکنان نوک حمله مسئله ای هست که به خوبی ذهن من رو به کار گرفته. من هیچ گاه از اینکه به یک بازیکن بگم امروز بازی نمی کنی لذت نبرده ام، ولی به هر حال کاریه که باید انجام بشه. با تشکر ویژه از بازیکنان همه شون تا به حال هر وقت من به آنها گفتم که آن روز بازی نمی کنند، مسئله را پذیرفته اند. من هیچ مشکل بزرگ دیگری ندارم جز اینکه به یکی دو نفر از آنها بگویم که امروز بازی نمی کنید."
"چیچا بازی قبلی خارق العاده بود و واقعا فوتبالیست فداکاری است. او به خوبی تمرین می کند و در تابستان هم استراحت کافی داشته است - همین مسئله منجر شده تا او بهتر شود. تابستانهای سه سال گذشته ای که او سپری کرده بود واقعا او را خسته کرده بود. این بار این استراحت به او کمک خواهد کرد."

در مورد آمار ضعیف یونایتد در استمفورد بریج در سالهای اخیر: "این رکوردشان عالی است ولی قطعا این رکورد متوقف خواهد شد، یک زمانی - امیدوارم همین یکشنبه. فصل گذشته هم در واقع ما خیلی بدشانس بودیم. در کل من فکر نمی کنم که ما بد بازی کرده باشیم. بازیهایی که باخته ایم، سال قبل نه، ولی سالهای قبلش، ما خوب بازی کردیم ولی تصمیمات داوری به ضرر ما تمام شد."
"فصل گذشته هم پس از آنکه 3-0 عقب افتادیم در بازگرداندن بازی عالی عمل کردیم. من فکر می کنم که ما سه گل در حدود 8 دقیقه به ثمر رساندیم. واقعا باید اون بازی رو می بردیم. ما در نیمۀ اول هم تیم برتر میدان بودیم ولی بین دو نیمه 3-0 عقب بودیم."
"دورانی خارق العاده بود. غیر از فصل گذشته، اگر به 6 یا 7 فصل قبلش نگاه کنید همیشه رقابت قهرمانی بین ما و چلسی بوده است و می توانیم از همین قضیه بفهمیم که با چه دیدی باید به بازی یکشنبه نگاه کنیم - این بازی دشواری خواهد بود."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/05/21 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

دیدم این پست نظر نداره گفتم یه نظری داده باشم.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 860
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 860
  • بازدید ماه : 42,335
  • بازدید سال : 213,529
  • بازدید کلی : 3,838,694
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30