loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 551 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (11)


اینده وین رونی

 خب با اون مزخرفات راجع به رونی شروع کنیم ؟! یا شما میخواهید صحبت درست حسابی داشته باشید ؟

هیچ مسئله ای بین من و وین رونی وجود ندارد . اینکه میگویند ما دو تا با هم درحین تمرینات صحبت نمیکنیم مزخرف مطلق است . وین دلایل بازی نکردنش را میفهمد و انها کاملا تاکتیکی بودند .

وین فصل اینده اینجا خواهد بود . شما میتوانید روی حرف من حساب کنید . وی یکشنبه جلوی چلسی بازی خواهد کرد .

 ما باید جلوی الونسو را میگرفتیم و ولبک بهترین نفر برای انجام ان کار بود . و فکر میکنم که تصمیمم درست بود . ما همیشه تاکتیک درستی انتخاب نمیکنیم ولی سه شنبه شب فکر کنم از ان موقع هایی بود که کار درست را انجام داده بودیم . دنی کاملا جلوی الونسو را گرفت و به خوبی هم به جلو میرفت و نقش یک بازیکن هجومی را ایفا میکرد . ما قطعا سه شنبه تاکتیک و ترکیب درستی انتخاب کردیم .

 من قبل از اعلام ترکیب تیم با او صحبت کردم و دلایلم را بهش توضیح دادم و وی مشکلی نداشت .

 من فکر میکردم که برای بیرون گذاشتن کاگاوایی که هت تریک کرده بود ازم انتقاد بشود ولی چیزی نشنیدم .

 من دو تا از روزنامه ها را از کنفرانسم محروم کردم و ان ها تا وقتی که عذرخواهی نکنند به اینجا برنمیگردند .

 تصمیمات داور و شکست مقابل مادرید

 سخت است که بعد از اینکه میبینید در چند سال گذشته چه اتفاقاتی افتاده ایمانتان را حفظ کنید . این سومین بار است که ما بخاطر اشتباهات داور حذف میشویم .تحمل این اسان نیست اما ما منچستر یونایتد هستیم و باید با این شرایط کنار بیاییم. الان هیچ کاری نمیشود کرد . سه شنبه روز دیگری در تاریخ باشگاهمان بود .  حالا ما بازی مهمی در جام حذفی در پیش داریم وکار من این است که بازیکنانم که سه شنبه شب فوق العاده بودن را دوباره سازماندهی کنم . هوادارا هم ان شب فوق العاده بودن ما به ان ها یک نمایش خوب بدهکاریم .

 بازی با چلسی

 بازی تو خونه ما است و من همیشه گفتم که در بازی های حذفی وقتی قرعه در خونه بیفتد باید خوشحال باشید . گیگز یکشنبه بازی نمیکند چون سه شنبه شب بهترین بازیکن زمین بود . او وظایفش برای این هفته را انجام داده است . حالا استراحت میکند و برای بازی های اینده اماده میشود . جونز هم به یکشنبه نمیرسد اما برای هفته بعدش دردسترس خواهد بود .

 صحبت کردن مایک فیلان با رسانه ها بعد بازی با رئال

 فکر میکنم که مایک فرد مناسبی برای این کار بود . او ارام بود و در صحبت کردن با رسانه ها خیلی خوب است . من در اینده بیشتر ازش تو این مورد استفاده میکنم ! و راستش را بگم وقت خوبی بود تا یک نوشیدنی بخورم و با خوزه گپی بزنم و مقداری ریلکس کنم .

 درباره بنیتز

 من به کسی که تو وضعیت خوبی نیست ضربه نمیزنم و بهش حمله نمیکنم . این سبک من نیست .

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/12/18 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

اون كه بله بخدا من كلا خالي كرده بودم اصلا حال نداشتم ديگه سرالكس چي كشيده خدا عالمه...
پاسخ : به جان خودم رئيس هم ميدونه تو اين يوفا و فيفا چه خبره اما دهنش رو باز نميكنه واقعا و از تمام وجودم ميخوام اين پلاتيني يه روز خوش ديگه نبينه
هر وقت ما با يه تيم اسپانيايي بازي داريم بايد يه چيزي پيش بياد

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1391/12/18 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

سرالكس زودتر مصاحبه ميكردي زودتر آروم ميشديم...وضعيت خوبي نيست حمله نميكنم هاهاهاشکلک
سوال اول گزينه اول بود ميزدي قبول ميشديشکلک
پاسخ : اما شما هم به فرگوسن حق بدين از ناراحتي فرگوسن بيشتر از باخت جلوي رئال اعصابم خورد بود فرگوسن هم مثل ما آدمه آخرش تا كي 3 بار اين جام رو از ما گرفتن تو همين چند سال گذشته

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/18 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

.......................شکلک
..................شکلک
...........................شکلک
......................شکلک

آخیش چه حالی دادشکلک
پاسخ : خوبه خوشحالم كه خوشحالي

این نظر توسط شروین در تاریخ 1391/12/18 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

بزنیم این چلسیو له کنیم جیگرم حال بیاد.
چه حرفی زذ رئیس درباره بنیتز با خاک یکسان کرد بدبختو
پاسخ : با يه برد خوب اين بازي رو پشت سر بزاريم بچه ها دوباره روحيه ميگيرن و باقي فصل رو با خيال راحت ميتونيم دنبال كنيم

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/18 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

راس میگی به خدا منم خیلی امید داشتم.واقعآ عالی بازی کردیم هنوز دارم افسوس میخورم.خدایا مارو از شر این پلاتینی بی ناموس خلاص کن.
وقتی نمیخوان نمیشه دیگه.
امسال که قدرتشو داشتیم نامردا نذاشتن خودمونو نشون بدیم.فقط و فقط کاری کردن که بیشتر عاشق تیممون بشیم.خدایا چقدر سه گانه دوست داشتیم.چقدر بازیکنامون انگیزه داشتن و چقدر فرگوسن زحمت کشید.افسوس ....
همه دنیا فهمیدن که منچستر چه تیمیه.با همین تیم سال دیگه میتونیم بدرخشیم(اگه تخم سگا بذارن
پاسخ : به جان خودم خيلي خيلي به سه گانه اميد داشتم يعني خيلي از بچه ها اميدوار بودن اما چي بگم كسي صداي ما رو نميشنوه حروم زاده تر از اين پلاتيني من آدم نديدم
سال ديگه ميتونيم بدرخشيم اما اگر مثل همين امسال بزارن
مادر هر چي آدم حسود مثل پلاتيني رو من ....
هر چي دوست دارين جاي نقطه چين بزارين

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/18 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان نارحت نباشید فدراسیون ترک تکذیب کرد

http://www.ghatreh.com/news/nn13253273/
پاسخ : اين بشر بياد از تيم ما هم عذر خواهي كنه چيزي درست نميشه حروم زاده عوضي تيم رو به نابودي كشيد چقدر دوست داشتم دوباره يه سه گانه ديگه رو ببينم واقعا عم به اين سه گانه اميدوار بودن

این نظر توسط MORTEZA در تاریخ 1391/12/18 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

آقا اينم از داور پدر .. گ كه هنوز پشيمون نشده
جونیت چاکر به دفاع از خود مبنی بر اخراج نانی میپردازد:

به نقل از اسكاى اسپورت جونیت چاکر داور مسابقه اخیرا از تصمیم خود مبنی بر اخراج نانی دفاع کرده است. او با اخراج نانی وینگر منچستریونایتد در دقیقه 56 باعث شد که منچستریونایتد بازی 1-0 برده در اولدترافورد را با شکست 2-1 عوض کند و از لیگ قهرمانان حذف شود.

که طى آن بازیکنان منچستریونایتد و همچنین سرالکس فرگوسن سرمربی این تیم از تصمیم او بسیار خشمگین شدند.

چاکر میگوید:" این سخت است که ایمان خود را در لحظه ای اندک نگه دارید و تصمیم بگیرید که چه اتفاقی واقعا افتاده."

سرالكس فرگوسن امروز در ادامه اظهاراتش میگوید:" ما یک سوم زمان برای حق جویی و عیب جویی از این تصمیم داور داشتیم و گرفتن حق در این زمانه کم راحت نیست."

چاکر تا به حال سه بازیکن از باشگاه های انگلیسی را از رقابتهای چمپیونز لیگ اخراج کرده است.

که عبارتند از: کاپیتان چلسی جان تری و ماریو بالوتلی از منچستر سیتی و نانی که اخیرا او را به نا حق اخراج کرد.

او می گوید:"این چیزها از من فردی خیلی غمگین نمیسازد. من فقط فکر کردم که اینطور باید باشد و تصمیم گرفتم."

چاکر افزود: " من دارم در مورد موقعیت قبلی که پیش آمد انواع عیب جویی و انتقادات را دریافت میکنم ."

"من می توانم دوباره انجام کار کنم من سعی میکنم در کارم اصلاحاتی انجام دهم و عملکرد خود را بهبود بخشم و بهتر کار کنم من به انجام دادن کارهایی شبيه این نیاز دارم من کارم را کامل انجام میدهم."
پاسخ : نبايد هم پشيمون باشه هر چيزي كه يوفا و اون پلاتيني حرومزاده ازش خواسته بودن به نحو احسن انجام داد بايد هم بياد از خودش دفاع كنه
ما اين مرد و پلاتيني رو ميديم دست خدا ان شاء الله كه بلايي سرشون بياد هيچكس فراموش نكنه

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1391/12/18 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

آقا قاسم علی دستت درد نکنهشکلک
کنکور چطور بود آقا شهاب؟
پاسخ : قربان شما وظيفه بود در نبود مدير سايت بايد يكي سايت رو ميچرخوند
خدا رو شكر راضي بودن بچه ها خوشحالم
پاسخ : کنکور خودش که خیلی آسون بود! من خر نخونده بودم شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1391/12/18 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

جــــــــــــــــــونم رییس!!! خیلی عالی صحبت کرده!! تک تک حرفاش رو باید طلا گرفت!! نظرش درباره بنیتز کلی خندیدم شکلکشکلک
راست میگه دیگه خدایی آلونسو کامل از کار افتاده بود خط هافبک رئال اصلا خلاقیت نداشت..
پاسخ : حرف هاي اين مرد بزرگ هميشه برام آرامش بخش بود خيلي وقته منتظر مصاحبش هستم تا آروم بگيرم
تازه جالبش اينه اون دو تا روزنامه اي كه خبر كذب در مورد روني درست كرده بودن رو به كنفرانسش راه نداده گفته بايد عذر خواهي كنن تا عذر خواهي هم نكردن تحريم ميشنشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1391/12/18 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

خب حالا اون احمقای رسانه ای که سریع جو سازی می کنند به جوابشون رسیدند.رونی مااااال منچستره.واسه منچستر ساخته شده.
قاسم علی جان دستت طلا زحمت کشیدی
پاسخ : شما خودتون ميگين احمق از يه آدم احمق چه انتظاري داري معلوم بود دارن شايعه درست ميكنن اين يه روش تاكتيكي بود كه اون داور حرومزاده نذاشت كامل بشه
قربان شما حميد جان زحمت نبود وظيفه بود


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 527
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 527
  • بازدید ماه : 42,002
  • بازدید سال : 213,196
  • بازدید کلی : 3,838,361
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30