loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 431 چهارشنبه 02 دی 1394 نظرات (0)

 

 

لوییس فن خال قبل از خروج از کنفرانس مطبوعاتی پس از  6 دقیقه به دو سوال پاسخ داد .

سرمربی منچستریونایتد تمام طول هفته در بررسی موشکافانه و شدید با سرمربی سابق چلسی خوزه مورینیو بر سر موقعیتش به طور مداوم قرار گرفت. 

ون خال تقریبا بلافاصله پس از حضورش در اتاق مطبوعات خواستار عذرخواهی خبرنگاران شد.

فن خال گفت : هیچ کس در این اتاق احساس نمی کند باید از من عذرخواهی کند ؟ و این برای من تعجب برانگیز است.

من خوانده ام که من درحال حاضر اخراج شدم .. یا اخراج شده ام و همکارم خوزه مورینیو  در حال حاضر اینجاست. 

شما فکر می کنید این اتفاقها با همسر و فرزندانم چه می کند؟ با نوه هایم  ؟ یا با طرفداران منچستریونایتد ؟

یا با دوستانم ؟ شما چه فکر می کنید ؟؟

آنها بارها با من تماس گرفتند و حتی ارسن ونگر در مورد آن چیزهایی گفت. 

آیا شما فکر میکنید من می خواهم الان با رسانه ها صحبت کنم ؟ من اینجا هستم فقط چون این قوانین لیگ برتر است . من دارم با شما صحبت می کنم . اما من فقط می تونم  زمانی   با شما صحبت کنم که ببینم شما در چارچوب خود باشید و عمل کنید .

من سعی کرده بودم که اعتماد به نفس بازیکنانم را بالا ببرم . من هرکاری را در این هفته انجام دادم.

من جلساتی داشتم و برگزار کردم. جلساتی با بازیکنان . با اعضای هیات مدیره . من یک ناهار کریسمس را ترتیب دادم. من یک سخنرانی داشتم و احساس گرمی و حمایت داشتم از همه در کارینگتون ، در مجتمع تمرینی AON. 

اما من این احساس گرما را در رسانه ها ندیدم. من می توانم تصور کنم که شما درباره این موضوع می توانید بنویسید. 

ما درموقعیت خوبی نیستیم اما چهار هفته قبل ما در رتبه اول بودیم و البته در حدود چهارهفته باز ما می توانیم در ان شرایط باشیم.

شما باید به حقایق بچسبید . زمانی که  بامن  وودوارد و سرالکس و دیوید گیل تماس گرفت چون شما چیزهایی رامی ساختید که خوب نبود. که حقایق نیستند . 

و حالا من باید به سوالات شما جواب بدهم . من فکر نمی کنم بخوام این رو انجام بدم. 

لوییس فن خال به دو سوال در شش دقیقه پاسخ داد . ارزو میکنم کریسمس برای همه ما مبارک باشه و سپس رفت. 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط moein در تاریخ 1394/10/04 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

چی شد؟ من نگرفتم شکلک مگه من چیکار کردم
پاسخ : واسه رفتن فن خال همه دارین دعا می کنین ببازیم دیگه شکلک

دیگه چـــــی کار می خواسین بکنین ؟؟شکلکشکلک
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1394/10/04 و 1:40 دقیقه ارسال شده است

مرسی زینب خانم . ببینیم تو این دو بازی چیکار میکنه ولی من از اون جایی که زیاد به این فن خال امیدی ندارم ترجیح میدم ایندو بازی رو ببازیم.
پاسخ : خواهش می کنم

ای امااان از دست شماهااا شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/10/03 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

زانیار داداش اره والکینگ دد رفت واسه نیم فصل...

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/10/03 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

این یک پروسست......................................................................................................................
پاسخ : شکلک
تو این روزا واسه ما منچستریا، بهترین خبر میتونه رفتن فنخال باشه، انصافا من یکی تو دو ماه اخیر هیچ خوشی از یونایتد ندیدم، قبلا با دیدن والکینگ دد خودمو تسکین میدادم که اونم رفت واسه یکی دو ماه دیگه!

این نظر توسط سعید تقوی در تاریخ 1394/10/03 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

به امید اخراج ونخال...
درد داره واقعا 250 م پوند خرج کنی و هیچ کاری نکنی و باز هم مثل ..... بیای .... بزنی
برو اقا برو

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/10/03 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

سلام شکلک
ایشالله بازی با استوک رو ببریم، چه خوشمون بیاد از فنخال چه بدمون بیاد ازش و بخوایم اخراج بشه باید تیم رو حمایت کرد
دوست ندارم وجهه ی یونایتد از این خرابتر بشه، ایشالله که بازیکنا و فنخال بتونن خودشونو تو بازی با استوک ثابت بکنن.
همچنین نظرم در خصوص مربی بعدی روی گیگز خواهد بود شکلک
دوست داشتم خوزه بیاد اما بنظرم باشگاه یه پروژه ی فوق العاده رو برنامه ریزی کرده که با مربیگری گیگز به نتیجه میرسه، من هنوز هم منتقد فنخال هستم و میگم که به بن بست رسیده و کاری ازش ساخته نیست در خصوص بازی زیبا و نتیجه، اما بنظرم تیم خوبی رو برای مربی بعدی داره میسازه و معتقدم تا این تیم خوب به فنا نرفته با توجه به شرایط فعلی بلید بسپارنش دست گیگز، یا هفته ی بعد یا آخر فصل!! بهترین زمان برای گیگز خواهد بود،
همچنین گیگز باید دستیاراش رو از بین دستیارهای قبلی سرالکس انتخاب کنه، رنه و فیلان بهترینن! دستیار خوب واسه گیگز از الزاماته که باید انجام بشه.
خلاصه امیدوارم تیم دوباره برگرده رو فرم.
پاسخ : سلام

مرسی .. کامنتهای اخیرتون پر از انرژی مثبت و امید بوده .. ممنونم ازتون شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/10/03 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

ممنون زینب خانومشکلک
خیلی تحت فشاره! امیدوارم هر اتفاقی که رخ خواهد داد بنفع یونایتد باشه، فارغ از اینکه چه اتفاقی برای فنخال خواهد افتاد!
پاسخ : خواهش می کنم شکلک

----

عجججب آرزوی خوبی شکلک عااالی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 349
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 1,351
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,702
  • بازدید ماه : 1,511
  • بازدید سال : 172,705
  • بازدید کلی : 3,797,870
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30