loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 479 پنجشنبه 12 شهریور 1394 نظرات (3)
 
در حاشیه مراسم بیستمین دوره انتخاب "افسانه و اسطوره های فوتبال" که به مناسبت یک عمر دستاوردهای فوتبالی به دیوید بکهام اعطا شد، سر الکس فرگوسن به ستایش از این بازیکن پرداخت.
 

به گزارش وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، دیوید بکهام برنده امسال جایزه "اسطوره فوتبال" شده است، جایزه ای که هر ساله به یکی از اسطوره های نیک نام فوتبال و به خاطر یک عمر دستاوردهای فوتبالی داده می شود. در این مراسم جمعی از هم تیمی های سابق بکهام در رده های سنی منچستریونایتد که در کنار یکدیگر به تیم اصلی این باشگاه و در نهایت به کسب عنوان سه گانه دست یافتند نیز حضور داشتند. نیکی بات و رایان گیگز را می توان از جمله این بازیکنان بر شمرد.

 

سر الکس فرگوسن به دلیل تعهدات کاری اش به یوفا قادر به حضور در این مراسم نبود، اما با فرستادن پیغامی ویدئویی به ستایش از شاگرد سابقش پرداخت. سرمربی سابق شیاطین سرخ در این پیغام ویدئویی گفت:

من به افرادی که افتخار حضور در این مراسم شام را دارند نگاه می کنم، به طور مشخصی افرادی که از باشگاه منچستریونایتد به این افتخار نائل آمده اند و خودم نیز جزء آن ها هستم، و حس می کنم که تو به معبدگاه خدایان باشگاه ما (بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه) راه یافته ای. به جمع بازیکنانی همچون اریک کانتونا، رایان گیگز، بابی چارلتون، دنیس لاو. در مورد استانداردهای بازیکنانی که تو به جمع آن ها راه یافته ای چه می شود گفت؟ تو کاملاً شایسته دریافت این جایزه هستی، زیرا دوران فوتبالی بسیار خوبی را داشته ای. در کنار پسران جوان دیگر، همه شما خواسته ای یکسان داشتید و همه شما می خواستید فوتبالیست شوید. شما تمرین کردن و سخت ترین چیزها را تحمل کردید و نه تنها به چیزی که می خواستید دست یافتید، بلکه هر 6 نفر شما به انسان هایی بزرگ تبدیل شدید. این برای من بزرگترین رضایتی است که کسب کرده ام، اینکه پیشرفت و پرورش شما به عنوان یک انسان را مشاهده کنم.

 

این مراسم که در پوشش یک مراسم خیریه برگزار می شد، 541 هزار پوند را برای سازمان خیریه "نوردوف رابینز" جمع کرد که از طریق موسیقی درمانی به افراد دور افتاده یا محروم کمک می کند. این محرومیت شامل طیف متفاوتی از مشکلات هموچون بیماری، ناتوانی و آسیب های روانی می شود.

 

منبع: طرفداری

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/06/13 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

http://www.8pic.ir/images/0zsep0yhcfm437uzdby6.jpg
پاسخ : مرسی...شکلک
به جز رومرو، همه شون دوست داشتنی و مفیدن.شکلک
البته شک و ابهامات در مورد مارسیال وجود داره...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/06/13 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

سرنوشت نامردی کردشکلک
دیوید شایسته ترین فرد بین بچه های 92 بود،
پسری که از لندن متولد شد و اومد منچستر اما از پسربچه های شهر منچستر که توی اون شهر بزرگ شده بودن(گیگز و... ) منچستری تر بود، تاریخچه یونایتد رو از کل پسربچه های منچستر بیشتر میدونست.
بازیکنی که اگه می موند بزرگترین بازیکن متعصب تاریخ لقب میگرفتشکلک
کسی که خود فرگی بارها تاکید کرده بین کلاس 92 اشتیاق بیشتری دلشته و فرگی گفته دردونه ی من بین بازیکنای جوون بود.
........
آدم متوهمی نیستم، اما شک ندارم رابطه ی بین فرگی و دیوید رو پشت پرده از عمد خراب کردن، البته میگن ویکتوریا نقش داشته اما اون جزیی از این ماجرا بوده.
یونایتد با دیوید و فرگی از هرلحاظی دست نیافتنی تر میشد، هم کسب مقام و جام و هم درآمد..... الکی نیست که یونایتد بعد از دیوید سه سال ناموفق رو گذروند، حتی یه سالش رو هم که تو چمپیونز لیگ از گروهش صعود نکرد،
اما فرگی هم بیکار ننشست و یه هفت افسانه ای دیگه تقدیم هوادارا کرد اما هیچوقت برامون دیوید نشد....
پاسخ : دیوید از هر بازیکن دیگه ای خونش منچستری تره.شکلک به نظر منکه همین الانشم بکهام از متعصب ترینهای باشگاست. چون شرایطی که براش پیش اومد،شرایط خاصی بود که باعث جداییش شد.
حیف اون اشکهای پاکی که تو خاک غریبه ریخته شد روز خداحافظیش.دلیل و دیدن اون اشکها منو یاد یه چیز میندازه، اینکه بکهام آرزوش بود با پیراهن باشگاه از فوتبال خداحافظی کنه...شکلک
چون بکهام از منچستر جدا شد، دلیل نمیشه به تعصبش لطمه وارد بشه، بکهام از هر منچستری ای، منچستری تره...شکلک
...........
بهرحال هردو طرف شرایط و سیاست خاص خودشونو داشتن، و درین بین ویکتوریا هم تو این جدایی دخیل بود. (البته فکر میکنم بیشتر مشکل فرگی این بودکه بکهام به شهرت علاقه داشت تا به بازیگری.شکلک) به اعتقاد فرگی، ازدواج با ویکتوریا، بکهام و همچنین ویکتوریارو مشهورتر کرد.
و یک جمله به جمله ت اضاف کنم: اینکه بعد از بکهام، هنوزم ما نتونستیم یک سانتر خوب و دقیق بجاش پرورش بدیم یا بخریم. چند یا چندین ساله که ازین موضوع داریم رنج میکشیم، و همچنان ادامه دارد...
برا نسلی که با بکهام، گیگزو اسکولز منچستری شدن،هیچ کس نمیتونه جای همونارو براشون بگیره...

این نظر توسط امیر فلچر در تاریخ 1394/06/12 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

فرگی شکلک بکس شکلک
عاشق جفتتونم + درن فلچر شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 623
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 623
  • بازدید ماه : 42,098
  • بازدید سال : 213,292
  • بازدید کلی : 3,838,457
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30