loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 431 سه شنبه 08 اردیبهشت 1394 نظرات (2)

فن خال: فالکائو به اندازه کافی در یونایتد فرصت اثبات داشته است

 
 
سرمربی منچستریونایتد یک پیغام آشکار راجع به عدم حضور فالکائو در برنامه های خود برای فصل بعد این تیم داد...
 

به گزارش Independent، سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا -–لوییز فن خال- درباره عملکرد فالکائو در این فصل گفت: " فالکائو در این فصل فرصت بازی کردن در ترکیب ثابت را پیدا کرد. می توان گفت او بدشانس بوده زیرا از کیفیت بازی کردن در تیم اصلی برخوردار است. من نحوه بازی او در مقابل چلسی را دوست داشتم. او بدشانس بود که نتوانست در نهایت گلی به ثمر برساند."

 

او در ادمه افزود: "من فالکائو را به عنوان یک انسان دوست دارم، دقیقاً همانطور که دنی ولبک و چیچاریتو را دوست داشتم. آن ها همیشه حرفه ای بودند. اما هنگامی که شما برای چند فصل در ترکیب اصلی قرار نمی گیرید، این زمانیست که به یک چالش جدید نیاز دارید. این همان دلیلی است که باعث شد من با ولبک و چیچاریتو خداحافظی کنم و اکنون نیز باید با فالکائو در این مورد صحبت کنم."

 

بر اساس متن قرارداد با موناکو، یونایتد برای دائمی کردن قرارداد فالکائو می بایست 43 میلیون پوند بپردازد. نمایندگان یونایتد در هفته پیش با نایب رییس موناکو –- ولادیمیر واسیلیف- ملاقات کردند، اما هنوز تصمیم مشخصی درباره تمدید قرارداد با فالکائو نگرفته اند.

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

فن خال در ها را به روی چیچاریتو بست: من او را به تیم دیگری فرستاده ام

 

 

لوئیس فن خال احتمال بازگشت خاویر هرناندز به این تیم را رد کرد...

 

به گزارش AS، سرمربی هلندی شیاطین سرخ در گفتگو با روزنامه Daily Star اظهار داشت:

 

"آینده چیچاریتو؟ من قبلاً در ابتدای فصل او را به تیم دیگری فرستاده ام. من همان حرف را در مورد [دنی] ولبک هم گفتم: 'تو دوباره یک بازیکن تعویضی هستی و فکر نمی کنم این برایت خوب باشد."

 

چیچاریتو این هفته دو گل در جریان پیروزی 4-2 رئال مادرید مقابل سلتاویگو به ثمر رساند و چند روز قبل هم زننده تک گل تیمش مقابل اتلتیکو بود تا رئال مادرید را به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بفرستد. فن خل افزود:

 

"وقتی شما گلی به ثمر می رسانید - همانطور که او برای رئال مادرید گلزنی کرده است - آیا به طور ناگهانی فرق می کنید؟ اینطور فکر نمی کنم."

 

 با اینحال، مربی هلندی در ها را به روی رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی خود باز گذاشت، بازیکنی که به صورت قرضی از موناکو در اولدترافورد توپ می زند:

 

"من نمی توانم همان حرف ها را به او هم بزنم. فالکائو کیفیت بازی کردن را دارد."

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1394/02/09 و 1:32 دقیقه ارسال شده است

در وهله ( یا وحله ، خیر سرمون کنکور داریم شکلک ) خاک تو سرت که چیچا رو برنمیگردونی!!!!
و در وهله ی دوم چیچا رو برنمیگردونی به درک جون مادرت فالکایو رو نگه ندار !!!!
این بازیکنه جکسون مارتینز خوبه ! چارلی آستین ! هری کین ! هیگواین ! پله ! ابراهیموویچ ( ارزومه یه بازی برای یونایتد انجام بده شکلک) و کلا مهاجم هایی که تو لیگ فرانسه و هلند خوب کار کردن معمولا تو انگلیس عالی هستن مثل لاکازته که الان اقای گل فرانسه است !
اقای گل هلند هم که ممفیس دیپای خودمونه شکلک
خلاصه اش اینکه با 40 میلیون هر کدوم اینا رو میشه اورد !!!
پاسخ : همون اولی...شکلک
احتمال برگردوندن چیچا کمه،و احتمال نگه نداشتن فالکائو زیاد...بنابراین توازن رعایت شده ست تا اینجا.شکلک
ولی جدآ داش امیر فکر میکنین چیچا به اون مرز رسیده باشه که نیازمونو برطرف کنه؟شکلکحتی اگر نیمکت نشین هم میخوایم،باید یک نیمکت نشین مطمئن داشته باشیم.
حالا بازم نمیدونم،اما قطعآ اگر فنخال بدونه که میتونه به بهترین شکل ازش استفاده کنه،شاید برش گردونه.چیچا فصل2012/13 زیر دست فرگی عااااالی بود.
چقدر من این اواخر دوست داشتم و دارم که زلاتان برامون بازی کنهشکلک حیف که دیر بهش علاقه مند شدم،وگرنه باشگاه قطعآ میخریدش...شکلک
هنوزم دیر نیست،اما فکر میکنم سنش یکم مشکل ساز باشه.(با وجود سن زیاد هم میدرخشه آخه)

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/02/08 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان . سلام اقا حمید خوبی داداش. امیدوارم فصل بعد این دو تارو نبینیم . جریان دخیا چیه اخر؟ چقدر ناز میکنه . اگه رفت برن دروازه بان استوک و بگیرن بهترین دروازه بان میشه . اخ فصل بعد روی این این مورینیهو کم شه حال میکنم همچین با مغروریت گفت کل بازیکنان تیم منتخب باید از چلسی باشن . دوباره رفتن سراغ بیل ؟ قیمتش بالاست البته میتونه به کارمون بیاد چون بال قوی نداریم . جریان چیه که میگن یا باید بیل و بگیرن یا دیپای؟ اینم بگم که اگه دیپای و نگیرن ممکنه پشیمون شن /. امیدوارم هافبک خوبی بخریم . یه مهاجم خوب هم میخایم . دنبال جکسون مارتینز مهاجم پورتو هم هستن؟ میگن سرعتی نیست ولی گلزنه. این اواخر همش دو به شکم که نکنه هوملز انتظارات ما رو براورده نکنه؟ چون کنده> به هر حال امیدوارم خرید های خوبی کنیم اینقدر مثل این فصل نوسان نداشته باشیم...
پاسخ : سلام سعیدجان... ممنون داداششکلک
والا جریان دخیا هم داره خیلی طولانی میشه،نمیشه پیش بینی کرد.یا با تمدید ناگهانی میخواد سوپرایز کنه یامکه میره.
مورینیو بدجور داره از حرفه ای بودن فاصله میگیره،خب مشخصه واسه جنگ روانی این حرفارو میزنه...
نمیدونم دقیقآ باشگاه دنبال چه بازیکناییه واسه مهاجم...
شاید سرعت هوملز کم باشه و مطمئنآ همینطوره،اما از آپشنهای دیگه ای از جمله استیل مناسب و تجربه بالا برخورداره.
ایشالا تو نقلو انتقالات خوب عمل کنیم...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 41,597
  • بازدید سال : 212,791
  • بازدید کلی : 3,837,956
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30