loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 503 یکشنبه 02 فروردین 1394 نظرات (1)

 

سرمربی منچستریونایتد از پیروزی مقابل لیورپول به عنوان یکی از مهمترین نتایج کارنامه مربیگریش نام برده است.لوئیز فن خال اذعان کرده که تیم برندن راجرز را با تاکتیک خودشان شکست داده است...

 

فن خال بعد پیروزی ۱-۲ مقابل لیورپول به خبرنگاران گفت :" در نیمه نخست نمایش خیلی خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم خیلی خوب نبودیم . تیم ها در اکثر مواقع وقتی مقابل ده نفر بازی می کنند فراموش می کنند که  هنوز باید پرس بکنند . توپ های زیادی از دست دادیم و لیورپول موفق شد به بازی برگردد .

 

در نهایت نتیجه شگفت انگیزی برای هواداران کسب کردیم . موفق شدیم لیورپول را ۳ بار در این فصل شکست دهیم . حالا با تیم های پنجم، ششم و هفتم فاصله ایجاد کردیم و این نکته مهمی است .

 

خوان ماتا روز خیلی خوبی داشت . او در این فصل اکثرا خوب بازی کرده و در بیشتر بازی ها در ترکیب قرار داشته ولی گاهی اوقات شما باید تعادل را حفظ کنید و بازیکنان دیگری را انتخاب کنید . ماتا امروز خیلی خوب کار کرد و وظایفش را به خوبی انجام داد . بار دیگر نشان داد که چه کارهایی می تواند انجام بدهد .

 

پیروزی خوبی بود ولی من کلین شیت می خواستم . این را به ده خیا هم گفتم ولی پاسخ داد که توپ به پای دفاع ما برخورد کرد و تغییر مسیر داد .

 

من از آواز هواداران لیورپول قبل شروع بازی خوشم آمد ولی هواداران ما به خوبی واکنش نشان دادند. صدای هواداران حریف را در نیمه نخست نشنیدم .

 

احتمالآ ۴۵ دقیقه نخست بهترین نمایش یونایتد در زمان مربیگری من است: هر چقدر فکر می کنم نمی توانم سیو فوق العاده ای از ده خیا در این بازی بیاد بیارم . لیورپول را با تاکتیک خودشان که فشار آوردن روی بازیکن ها است شکست دادیم . این بازی یکی از مهمترین پیروزی های کارنامه مربیگری من بود .

 

از این پیروزی و ایجاد اختلاف با تیم پنجم خوشحالم . حالا می توانیم روی کسب مقام دومی تمرکز کنیم . برای هوادارها خوشحالم چون برد مهمی بود ."

 

منبع:90tv

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

لویی فان خال، سرمربی تیم منچستریونایتد پس از پیروزی 2 بر یک تیمش در خانه لیورپول گفت: واقعا پیروزی امروز مقابل لیورپول برای هواداران شگفت‌انگیز است، چون که این فصل 3 بار پیاپی مقابل لیورپول پیروز شده‌ایم. با این برتری از میانه جدول در لیگ برتر فاصله گرفتیم و بالاتر رفتیم و این موضوع برای تیم مان خوب است.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول خیلی عالی کار کردیم و توپ و میدان در اختیارمان بود، اما در نیمه دوم مثل 45 دقیقه اول خوب نبودیم و زیاد مطلوب کار نکردیم.

سرمربی هلندی یادآور شد: این یک امر طبیعی در فوتبال است که وقتی حریف 10 نفره می شود دیگر کمتر به فکر پرس کردن خواهیم بود و امروز هم همین اتفاق برای تیم ما رخ داد و بازیکنان گاهی اوقات بی دلیل توپ‌ها را از دست می دادند و هر کس فکر می کرد که می تواند مقابل لیورپول 10 نفره گلزنی کند.



وی درباره عملکرد ماتا نیز که در این بازی 2 گل برای منچستریونایتد گلزنی کرد، گفت: ماتا مقابل لیورپول خیلی خوب بود.او همیشه طبق خواسته‌هایم در زمین بازی می کند و همواره از بازیکنان با ثبات منچستریونایتد است. ماتا این روزها به خوبی وظایفش را در زمین پیاده می کند و در پستی که بازی می کند واقعا مهره‌ کارآمدی است.

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 



خوان ماتا، بازیکن منچستریونایتد در این مسابقه حساس با زدن 2 گل پیروزی بخش ستاره بی چون و چرای میدان بود...

وی در پایان مسابقه گفت:من فکر می کنم این مسابقه بهترین بازی بود که توانستم با پیراهن منچستریونایتد انجام داده و برای تیم خود بدرخشم.

ماتا ادامه داد: گل دومی که امروز وارد دروازه لیورپول کردم زیباترین گل دوران بازیگری‌ام بود چون توپ جایی قرار گرفت که می خواستم واردش کنم.

 

منبع: ورزش11

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mamad در تاریخ 1394/01/02 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

https://instagram.com/p/0iYhbgp-zq/?taken-by=falcao
پاسخ : فالکائو،عجب عکس دنج و به جایی...شکلک مرسی...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 608
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,607
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,607
  • بازدید ماه : 44,082
  • بازدید سال : 215,276
  • بازدید کلی : 3,840,441
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30