loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسام بازدید : 893 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (4)

در این بازی دراماتیک ابتدا ۳ بر ۰ از چلسی عقب بودیم ولی با دو گل رونی از روی پنالتی و تک گل چیچاریتو توانستیم بازی ۳ بر ۰ باخته را با نتیجه ی ۳ بر ۳ عوض کنیم .

 

پس از سوم شدن در مرحله گروهی لیگ قهرمان به لیگ اوپا رفتیم و آژاکس را حذف کردیم اما مقابل اتلتیکو بیلبائو با دو شکست از ایم مسابقات حذف شدیم .

 

تا ۲ دقیقه ی آخر منچستریونایتد قهرمان لیگ جزیره بود ولی دو گل ژکو و آگرو باعث شد در ثانیه ای آخر قهرمانی از چنگ منچستریونایتد خارج شود و من سیتی قهرمان شود .

 

شینجی کاگاوا ژاپنی بازیکن خوب دورتموند به منچستریونایتد پیوست .

 

پس از شینجی کاگاوا رابین فن پرسی با مبلغ ۲۴ ملیون پوند به منچستریونایتد پیوست رابین ون پرسی توانسته بود فصل قبل آقای گل لیگ جزیره شود .

 

رابین فن پرسی توانست در سومین بازیش با پیراهن منچستر هتریک کند و موجب پیروزی ۳ بر ۲ مقابل ساوتهمپتون شود .

 

حدود ۵ سال از آخرین پیروزی منچستریونایتد مقابل لیورپول در آنفیلد می گذشت که در این بازی رافائل و فن پرسی برای من یو گلزنی کردند تا موجب پیروزی بونایتد مقابل لیورپول شود .

 

این بار منچستریونایتد مقابل چلسی اوج گرفته قرار گرفته بود که تا قبل از بازی با یونایتد باختی در کارنامه نداشت در این بازی که در ورزشگاه استمفوردبریج بود یونایتد توانست با گل های ون پرسی و گل به خودی لوئیز و خاویر هرناندز چلسی را از پیش رو بر دارد . از آخرین برد منچستر مقابل چلسی در استمفوردبریج ۱۰ سال می گذشت .

 

یک افتخار دیگر برای این مربی ۷۰ ساله اسکاتلندی در این روز باشکوه از مجسمه فرگوسن رونمایی شد .

 

در این بازی زیبا ابتدا با دو گل رونی پیش افتادیم بعد بازی ۲ بر ۲ شد سپس در دقیقه ۹۲ با ضربه ایستگاهی فن پرسی به گل رسیدیم و موجب یک پیروزی با ارزش شد .

 

در قرعه کشی لیگ قهرمان اروپا پس از اینکه در گروه خود اول شدیم به رئال مادرید خوردیم و یک بازی سخت مقابل این تیم پیش رو داریم .

 

یکی دیگر از بردهای خوب به سبک یونایتد در این بازی که آخرین مسابقه منچستر در سال ۲۰۱۲ بود در یک دیدار نفس گیر و جذاب ۴ بر ۳ نیوکاسل را بردیم .

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب در تاریخ 1391/10/07 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم داش حسام عالی بود. سالی بود که بیشتر تلخ بود ولی یه سری جوانب و حاشیۀ فوتبالی مثل مجسمه سر و شناور سازی سهام باشگاه که قرضامون رو کاهش داد یا از همه مهمتر خرید رابین شیرینش کرد.
--------------
شینجی خرید خوبی نبوده تو دورتموند هم همه ش مصدوم بود مثل روسیچکی که اونم تو دورتموند تک ستاره تیمش بوده ولی توی آرسنال یک همیشه مصدوم بوده و بس....شکلک
------------
در کل سال تلخی بود ولی این سال تلخ هم توی تاریخ غنی و شیرین یونایتد حل می شه و گم میشه...
پاسخ : سال خیلی بدی بود ولی این فصل برایمان خوب شد
شینجی هم خیلی بازیکن خوبیه اگه مصدوم نشه گل های زیادی برایمان می زنه تا همین جا هم 3 گل زده

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/10/07 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

آره اکسپلوررم قدیمیه حالا گرد باشه یا نباشه مهم نیست مهم خبره که میزاری یه کارم میتونی بکنی عکسارو با فتوشاپ گرد کنی بعد اپلود کنی اون‌جوری دیگه تو دوتاشم درست نشون میده فقط وقت میبره بعدم یه دفه تیکه میندازی من از کجا بدونم شهر قشنگو میگیشکلک
پاسخ : نه دیگه اگه قرار باشه عکس آپلود کنم کارم خیلی سخت میشه. همینجوری خوبه شکلک
آهان شهر قشنگ آره شکلک
خوب معروف بود بابا دیجیتال دیجیتال ما کلا تو مدرسه تیکه کلاممون شده بود این شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/10/07 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

شهاب بخاطره اینه که قالب رو دست کاری کردی همینکه آوردی یه طرف بعدم دیجیتال چیه در جریان نیستم بعدم با اکسپلورر که من اومدم وبت هی اینوری میشد هی اونوری ولی با موزیلا و چروم عالیه بعدم اینارو باید خود فرزاد بفهمه من دسترسی ندارم بعدم عکسات الان خوبه که مستطیلهشکلک
پاسخ : چی گردی عکس رو میگی؟ نه اون رو بلاگ قبلی امیر هم که دیشب توش یه عکس گرد گذاشتم با اکسپلورر نشون نمیده. باید کد اکسپلورر رو برا گرد کردن عکس پیدا کنم.
-------
دیجیتال؟! نمی دونی چیه جدی؟! ببینم متولد چندی مرتضی؟! فکر کنم سنت به کاووسی قد بده! فتحعلی اوییسی، شهر فرنگ... دیجیتال؟! دیجیتالم کجا بود؟!!!
نه دیگه اکسپلورر اونقدر داغون نیست من خودم دارم کامل درسته، فقط عکسا رو گرد نشون نمی ده. احتمالا اکسپلوررت برا زمان پنتیوم تو هست شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/10/07 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

سلام شهآب یه نفر ویرایش گر نداری من کامپیوترم نفتیه رزبلاگم که کنده کلا وب بهم ریخته این فرزادم که بلد نیست هر چی میگمشکلک
پاسخ : سلام مرتضی جون دیجیتالم کجا بود شکلک
من همین الآن مشکل دارم با وب خودمون دور عکسارو گرد میکنم، ولی تو اکسپلورر نشون نمیده همه قالب مستطیلی هست اعصابم ریخته بهم. هیچی بلد نیستم از ویرایش و ....
به فرزاد بگو این خطها رو ---------------------------------------------
کوتاه کنه و عکساش رو کوچیک کنه. همین دو مورد رو رعایت کنه کلی قالبت رو فرم میاد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 41,696
  • بازدید سال : 212,890
  • بازدید کلی : 3,838,055
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30