loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 749 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (22)
کاپیتان منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان، وین رونی، مطمئن است که هنوز به اوج نرسیده است.



به گزارش خبرگزاری ساکرنیوز، فرم این مهاجم 28 ساله طی ماه های اخیر زیر سوال رفته است و پس از آن که فن خال اعلام کرد فن پرسی و فالکائو را به عنوان مهاجم ترجیح می دهد، به نظر می رسد وی عقب تر بازی خواهد کرد. با این وجود، رونی که با 176 گل سومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر است، معتقد است که آینده ای روشن دارد.

وی به روزنامه ساندی تایمز گفت: "هنوز باور دارم که می توانم به عنوان یک فوتبالیست پیشرفت کنم. طی 3 تا 5 سال آتی من را بازیکنی متفاوت خواهید یافت. احساس می کنم دو یا سه سال آینده می توانند بهترین سال های دوران فوتبالم باشند.

"من در برهه ای هستم که، مخصوصاً پس از 10 سال بازی برای این باشگاه، چیزهای زیادی درباره بازی یاد گرفته ام. من آموخته ام. الآن دقیقاً می دانم می خواهم در زمین چه کار کنم و آماده هستم تا آن را انجام دهم."

رونی، که در نیمه دوم بازی با وست هم اخراج شد، مشکلی با تصمیم فن خال مبنی بر بازی دادنش در خط میانی ندارد. وی افزود: "زمان هایی خواهند رسید که نیاز است عقب تر یا متمایل به کناره ها بازی کنم که با آن مشکلی ندارم.

"اما اساساً احساس می کنم هنوز حداقل دو یا سه سال دیگر می توانم در خط حمله بازی کنم. می دانم که خصوصیات بازی در خط میانی را دارم. به راحتی این کار را انجام داده ام. زمانی خواهد رسید که برای همیشه به پستی عقب تر منتقل خواهم شد و این اتفاق می تواند این هفته رخ بدهد یا طی چند سال آینده. این به مربی بستگی دارد و من آن را خواهم پذیرفت."


منبع: طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط united51 در تاریخ 1393/07/08 و 1:58 دقیقه ارسال شده است

فکرنکنم دیگه به اوج برسی نسبت به سالهای قبل خیلی خوب نیست هرچند مجسمشم توی زمین ازخیلی بازیکنا مثل اندرسون بهتره
پاسخ : اندرسون که اسطوره ست! شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/07/07 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

ديويد
شاو روخو فلچر رافائل
ديماريا بليند والنسيا
رادامل ماتا رابين
منم ميام
زشتهشکلک
پاسخ : بیا قدمت روی چشم! شکلک
من یه زشته ای گفته بودم پاکش کردم, نمیدونم دیدی یا نه! شکلک

این نظر توسط AMIR MU7 در تاریخ 1393/07/07 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه
ممنون داش بابک
من فقط از کارت قرمزی که گرفت خیلی نارحتم اصلا خطاش ارزش فنی نداشتشکلک حداقل یه جوری بازیکنو میزد که جیگر ادم حال بیاد مثل جوی بارتونشکلکشکلک
پاسخ : چققد واضحه ناراحتینشکلک
پاسخ : سلام
پاسخ : سلام...
پاسخ : سلام. خواهش میکنم.
اونجوری که طرفدارها سرویسش میکردن! شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/07/07 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

الان دیدم شکلک
در چ مورد رونی یا غلط املایی ؟؟؟ شکلک
پاسخ : اون پاسخ الان دیگه نیس...شکلک
(هیچکدام...)شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/07/07 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

من الان رفتم دیدم شکلک اون یکی جواب رو ندیدم الان دیدم شکلک
یه کلاس دیگه بزارم شکلک از سال 89 تا 91 تو 80% کنسرت های ایران بودم تازه با رضا صادقی هم عکس دارم شکلک
پاسخ : اینروزها همه کلاس میذارن...شما هم بذار...شکلک
پاسخ منم دیدی؟شکلکعــــــایـــــا؟
پاسخ : هه.. کاش یکی دیگه رو می گفتینشکلک.. رضا صاادقی؟؟؟
من ازش سمبوسه نخریدم و رد شدمشکلک
پاسخ : مرسی زینب خانم! شکلک
پاسخ : خواهش می کنمشکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/07/07 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

http://8pic.ir/images/t5ni5lye57zanbojlhhk.png
این آقا معلم سوم راهنمایی من در درس جغرافی بوده اسمش فرزاد حاتمیان هست شکلک
بعضی از شایعه سازان به اصطلاح نویسنده من رو متهم به خالی بندی کردن شکلک
این عکس مشت محکمی بود بر دهان کره های میزبان که با نا داوری سر کشتی گیرمون رو بریدن شکلک شکلک
پاسخ : خب منم همین عکسو گذاشتم دیگه!شکلک
پس چرا همون موقع چیزی نگفتین؟
بعدشم ما ایشونو می شناسیم.. حق داشتین کلاس بذارین اگه خالی بندی نبودشکلکشکلک
پاسخ : اوه اوه اوهشکلک
پاسخ : آخــــــــــِ ی ش...شکلکظاهرآ مشکلی نیست...شکلک
پاسخ : من شاهدم که زینب خانم این عکس رو گذاشت و ازت پرسید, ولی تو گفتی کدوم؟! بعدشم جواب ندادی اصلا! شکلک
پاسخ : آفررریــــن آقا بابک... خدا پدر این اطرافیان رو بیامرزه که خوب اثری روتون گذاشتنشکلک
دارین میشین مث اولااشکلک
پاسخ : نخیر من همیشه واقعیت رو میگم. شکلک حتی اگه تلخ باشه. شکلک
پاسخ : باز شما جوگیر شدین؟؟شکلک.. حداقل حواستون به دماغتون باشه ...شکلک
پاسخ : من اگه دروغگو بودم الان وضعم این نبود! شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/07/07 و 19:20 دقیقه ارسال شده است

رونی فعلا با این قضیه کاپیتانی درگیره،یه جورایی استرس داره
ولی یه مدت بگذره میتونه برسه به بهترین فرمش

_____________________

عرق سگی با آلوجنگلی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

خدایا با کیا شدیم 75 میلیون شکلک
پاسخ :
حالا دوست داره دیگه, بچه ها داشتن علایقشون رو میگفتن, پرهام هم گفت. شکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/07/07 و 17:54 دقیقه ارسال شده است

ببخشید
تو جملهی سومم کلمه‌ی خطا بین "رو" و "کوچیک"جا افتاد اصلاح میکنم
پاسخ : مسئول اشتباهات زینب خانم هستن که از شانستون چیزی نگفتن. شکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/07/07 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

ممنوت آقا بابک
فک میکنم اون لحظه رونی تمام عصبانیتش از شاو رو سر اون بدبخت خالی کرد
شاو هم که تو اون فضا به این بازی یه پاس سالم نتونست بده
نکته‌ی جالبش این که بزرگ تیم با کاری که کرد یه سرپوش بزرگی گذاشت رو کوچیک تیم
امیدوارم همینطور که میگه بشه

پاسخ : خواهش میکنم.
خب بد نیست کاپیتان باعث بشه اشتباه بقیه دیده نشه! شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/07/07 و 17:38 دقیقه ارسال شده است

سلام...
تو صحنه خطا،رونی وقتی فهمید پاش به توپ نمیرسه،کفری شد...اما میتونست با ملاحظه تر برخورد کنه...حااااااالااااااااااا...
به هرحال اتفاقیه که افتاده...
اگر تو این فصل حدود 10 تا 15 گل دیگه بزنه،فصل بعدی احتمال شکستن رکورد سر بابی زیاده...(خودت نه هاااااا داش بابکشکلک)چارلتونو میگم...
مرسی داش بابک...شکلک
پاسخ : سلام علیکم! شکلک
رکورد من رو که اصلا کسی نمیتونه بشکنه! شکلک
خواهش میکنم. شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 608
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,606
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,606
  • بازدید ماه : 44,081
  • بازدید سال : 215,275
  • بازدید کلی : 3,840,440
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30