loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 708 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (15)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/07/01 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

خلاصه ی بازیرو الآن دیدم تا دقیقه ی 60 عالی بودیم اما کلاتنبرگ سرمونو برید خدایی رافائل اصلا خطا نکرد بلکه قبلش روش هم خطا شد..دهنشون سرویس، فقط خدا میدونه پارسال هم چند بار داوری بازیمونو خراب کرد...اگه اون پنالتی رو نگرفته بود الآن ما با 8 امتیاز کنار سیتی بودیم تو جدول به این تیم هم افتخار میکنم و هرچی که فن خال بگه رو چشمم....درسته دفاعمون تو گلا مقصر بودن اما اینو در نظر بگیرید اشتباهات داوری تو بازی تاثیرات زیادی داره تازه بازیکنامون گل اولی رو هم که خوردیم قبول نداشتن و معتقد بودن که توپ رفته اوت بعدش سانتر شده ...کلا ذهنیت بازیکنا به بازی یدفعه عوض شد و گرنه راحت 5-6 تا گل هم میتونستیم بزنیم.شکلک
پاسخ : دقیقآ تا دق 60 خوب بودیم،اما اون تصمیم کلاتنبرگ کل جریان بازیو عوض کرد(لستر هم فرصت طلب)...قبل از پنالتی هم باید خطا روی رافا گرفته میشد...
اولین دلیل شکست،داوری بود...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/07/01 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

اسمه هررا خیلی طولانیه از پشت مثله اوسکولا می مونه.
خودمونیم ولی راجرز گفت لیگ برتر فن خال رو سوپرایز میکه من خودم حدس میزدم فن خال و تیمش اینجوری برن تو شوک اما نه به این زودیا..
اتفاقات خوب اینه که ما الان 5 امتیاز داریم بعد از 5هفته درسته خیلی کمه اما تیمای رقیبمون هم=لیورپول 6امتیاز...سیتی8 امتیاز ...ارسنال9 امتیاز...چلسی 13 امتیاز ...2 تا بازی پشت سر هم میزبانیم که باید جفتشو ببریم ...با چلسی فقط8 امتیاز اختلافمونه اما اگه چلسی رو فاکتور بگیریم با ارسنال فقط 4تا با سیتی فقط3تا و لیوپول هم فقط 1 امتیاز 33 هفته مونده پس غمی نیست تازه رقیبای اصلیمون هرچه جلوتر میریم بیشتر درگیر چمپیونزلیگ میشن.
اگه خوشبین باشیم به قهرمانی میتونیم امیدوار باشیم.
راستی به نظرتون فن خال به نظرات گیگزی توجه میکنه یا فقط گیگز رو به خاطر ارتباطش با باشگاه کرده کمکش .؟؟؟
پاسخ : واقعآ اسم هررا طولانیه...نمیدونم چه اجباری بوده...
دقیقآ،خوبیش اینه که فعلآ همزمان با امتیاز از دست دادنای ما،رقیباهم زیاد نتونستن ازمون فاصله بگیرن...اما واقعآ اگر ما این مدت خوب عمل میکردیم،الان بالاهای جدول بودیم...بازم میشه امیدوار بود...
قهرمانیو نمیدونم،اما فکر میکنم تا حدود نسبتآ زیادی، اولویت اول فنخال کسب سهمیه ست...حداقل سال اول.(بازم به امید قهرمانی...)
این فنخالی که ما دیدیم،مغرورتر ازین حرفاست...شکلک اما خب،بی توجه هم نیست گمون کنم...هرچی باشه،سابقه گیگزی تو لیگ زیاده،و احتمالآ تا حدودی از نظراتش بهره میبره...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/07/01 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

سیستم رو بکنن 4.2.3.1دیماریا و عدنان گوش وایسن از بین رونی و ماتا و فالکائو هم 2 نفرشون تو ترکیب باشن...هررا و بلایند هم بهترین گزینه ها برای هافبکن.
خط دفاعی هم باید شاو سریعا برگرده جونز هه هرچه زودتر خوب بشه دخیا هم دروازست و رافائل هم سمته راست برای خودشه فقط الان یدونه ذوج برای جونز یا بخریم یا از همین بازیکنای خودمون بزاریم کنارششکلک
کلا این تیم منگه ...یه شوک حسابی میخواد که تو تمرینات فن خال باید انجامش بده.شکلک
پاسخ : فعلآ یه شوکی لازم داریم تا خودِ فنخال رو در حین بازیها از رو نیمکت بلند کنه،بیاد کنار زمین یکم روحیه تزریق کنه به تیم...شکلکشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/06/31 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام سلام به همگی !!!!! حالتون خوبه خوشین ؟
بالاخره ون پرسی هم گل زد شکلک 49 گل در 80 بازی !!! یکی دیگه بزنه میشه 50 تا شکلک
آقا یعنی چییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟
این بلکت چی میخواهد از جون تیم ؟ البته خداییش من بازی رو ندیدم ولی گل های آخر لستر رو دیدم همش تقصیر بلکت بود !!!!
اصلا باورش خیلی سخته خداییشکلک
تو این مدت هم که نبودم به شهاب خیلی و به مهند هم یکم زحمت دادم دمشون گرم
شکلک
پاسخ : سلام امیرجانشکلک...شما خوبی؟
آره بلآخره طلسمش شکسته شدشکلکاما هنوز به اون رابینی که باید،برنگشته کاملآ...
بگو فنخال از جونِ بلکت چی میخوادشکلک
راستش فکر میکنم کمتر کسی تصور چنین نتیجه ای رو میکرد...اما...
دستت درد نکنه امیرجانشکلک
پاسخ : سلام امیر کنکوری. تو خوبی؟! شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/31 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

داداش شهاب===داداش حمید ...شکلک
پاسخ : الان یعنی چی؟شکلکبازم جایی اشتباه شد؟شکلکشکلک
پاسخ : fekr konam mikhastan began: nazarat aqa shahab ro b@de 2-3 mah bedo0nan!!
t0o comenet qabli jabeja neweshtan esme sho roشکلک
پاسخ : bebakhshid... baz man farsi nadaram!!!!!!!!!!
پاسخ : مرسی زینب خانم...
پس من الکی یکی از پیشنهادهام به بااااااااااد رفتشکلکشکلک
پاسخ : اشکال نداره،مهم اینه که بفهمیم چی نوشتین...حالا درسته یکم زمانبره...
اما برا ما انگلیسیها کاری ندارهشکلک
پاسخ : haaaaaaaaaaaaaشکلک
javab dade bo0din???شکلک eshkal nadare halaشکلک
پاسخ : خیلی سخت نیست برید از توی کنترل پنل زبان رو درست کنیدا! وقت ندارید؟! شکلک
پاسخ : na waqt nadaram!!
wase shoma daram aqa babak! be z0odi ashketo0n ro dar miyaramشکلک
پاسخ : man faghat in matno minvisam,ta bdoonin khoondan englisi,cheghadr zamanbareشکلک
پاسخ : ajabaaaaaaaaaaaشکلک ... aqa hamiiiid ! mikhayn shoma ro ham warede hashiye konam???شکلکشکلک
پاسخ : من دیگه عادت کردم داداش حمید! شکلک ولی برای زینب خانم خوبه چشم هاشون ورزش میکنه! شکلک
-------------
موفق باشید زینب خانم! شکلک
پاسخ : Zeinab KhanomشکلکMan Daram Bahatoon Ebraze Hamdardi Mikonam MasalanشکلکBeshkane In Dast Ke Inghadr Vaght Mizare...
داش بابکشکلکمواظب باش،زینب خانم باز برمیگرده هاااااااااااشکلک
پاسخ : آخه داداش حمید از چه کسی انتظار داری خوبی ها و همدردی هات رو ببینه؟! شکلک
میدونم! ولی من بچه آستانه ام! شکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلکشکلک
cheshmam rowshan ... cheshmam roshan aqa hamiiiiiiiiiiiiiiiiiiidشکلک y@ni mikhayn bar nagardam????
baaashe??!! bashe!! daram wase joftet0on!!
---------
taaaze!!! namordim o m@niye hamdardi ro fahamidaiشکلک wallaaa شکلک..شکلک yess
پاسخ : بیا داداش حمید. هی بهت میگم حواست باشه با کی همدردی میکنی, هی تو بنداز پشت گوشت! شکلک
پاسخ : زینب خانم اصن دنبال سوژه میگردنشکلککی خواست که شما برنگردین؟شکلک
من بارها گفتم:هروقت از زینب خانم حمایت کردم،با این شکلکشون(شکلک)مواجه شدم...
بازم تآکید میکنم:بشکنه این دس که نمک ندااااااااااره...
شکلک
پاسخ : هـــعــــی داش بابکشکلک
دلم گرفت از آسمون...هم از زمین هم از زمون
تو زندگی چقدر غمه...دلم گرفته از همهشکلک
اینو هم قبلآ گفته بودمشکلک
پاسخ : اون شکلک لبخند چی میگه؟اینو خواسم بذارم(شکلک)
پاسخ : اشکالی نداره داداش حمید. میگن "خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است" همینه!

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/31 و 19:03 دقیقه ارسال شده است

داداش حمید من رفتم برنامه ی بازیا رو گیر بیارم تو بخش نظرات به این کامنت رسیدم و گفتم نظرات داداش حمید تو یه 2 -3 ماه پیش رو جویا بشیم.شکلک
پاسخ : آهاشکلکمرسی زانیارجان...شکلک
راستش یه حساسیت ویژه ایکه لیگ انگلیس داره،همین غیر قابل پیش بینی بودنشه...
بازیهای سختمونم که از ماه دیگه شروع میشهشکلکبا این نتایجی هم که تا اینجا گرفتیم،نمیدونم اون تجربه لازمه رو فنخال کسب کرده یا نه...
تو دوماه آینده 4 تا بازی سخت داریم:اورتون،چلسی،من سیتی،آرسنال...
من فقط میتونم برا موفقیت تیم دعا کنم،نظر خاصی ندارم...
اما اگر بتونیم امتیازای لازمه رو بگیریم،عالی میشه...دوتا از سخت تریناشم خارج خونه ست...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/31 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

برنامه ی بازیهامون که خیلی خوبه به نظر من... اگه تا آخر آوریل تو کورس مونده باشیم بازیهای ماه می می شه گفت خیلی آسونه و احتمال قهرمانی خیلی بالاست.... ایشالا که فان خال بیتجربگیش تو لیگ برتر کار دستمون نده... مخصوصا بازی روز حراجی و بازیهای ژانویه من حدس می زنم فان خال گند بزنه آخر ژانویه هشتم نهم باشیم
{شهاب،2-3 ماه پیش}
فعلا که گند زده خدا به داد ژانویمون برسهشکلک
پاسخ : الان این همش نقل قول بود دیگه...؟شکلک

این نظر توسط rasool utd در تاریخ 1393/06/31 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

ممنون با بت عکسها شکلک
با این کیفیت و با توجه به کیفیت تیمهایی دیگه امید به چهارم شدن هست و دیگر هیچ مگر اینکه تو ژانویه دفاع بخریم که اونم خیلی بعیده
فالکائو خیلی از فن پرسی بهتره واقعا کاش اون ضربش بتیرک نمیخورد وگل می شد
پاسخ : خواهش میکنم داش رسولشکلک
خدارو شکر تو این دو هفته،تیمای مدعی هم تقریبآ امتیاز از دست دادن...
متآسفانه رابین آماده نیست. و نمیدونم میشه به بازگشتش امیدوار بود یا نه...
واقعآ کاش تیرکش گل میشد،بدشانسی آورد...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/06/31 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

ممنون..شکلک
داغوووووووووون.
افتضااااااااااح.
من تاحال به یاد نداشتم منچستر با دو گل از حریفش پیش باشه آخر سر ببازه.احتمالا فن خال یه رکورد دیگرو شکونده باشه.شکلک
به امید پیشرفت در حاله حاضر شانس آوردیم به تیمای رده بالا نخوردیم و گرنه آبرومون میرفت.
من بازیو ندیدم اما میگن فن پرسی با وجود اینکه گل زده اما بد بازی کرده و تعویض هم نشده ..!!!فن خالشکلک
پاسخ : خواهش میکنم زانیار جان...شکلک
دقیقآ همینطوره،رکوردی که به دست فنخال شکسته شد...
قرعه ی امسال،بهترین بازیهای ممکن بهمون خورد،اما چه فایده که ما نتونستیم استفاده کنیم...البته هنوزم دیر نیست.میشه امیدوار بود...
در مورد فنپرسی هم درسته...اون سانتر زیبای فالکائو رو،نمیتونست گلش نکنه...قبلشم یکی دوتا موقعیت خوبو هدر داد...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/06/31 و 8:35 دقیقه ارسال شده است

آخ اخ من به شدت ناراحت شدم خداييشکلک
ولي با تيم بردهاي ما در راه است
داور...
چي ميشد بلكت نبودشکلک
پاسخ : نبینم ناراحتیتو داش سعیدشکلک
بعد برد مقابل کیو پی آر،خیلی امیدوار شده بودیم،حیف...
بلکت=دردانه ی فنخالشکلک
اما فکر میکنم اوضاعش خطری شد یکم...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 541
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,029
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,059
  • بازدید ماه : 41,037
  • بازدید سال : 212,231
  • بازدید کلی : 3,837,396
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30