loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 721 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (20)

 

  • امروز تولد دو دروازه بان با سابقۀ یونایتده که خدمات زیادی برای باشگاه انجام دادن. اولی جک کرومپتون Jack Crompton هست (عکس قبلی). این اسطوره گزینۀ اول سرمت بازبی برای دروازه بانی تیم در سالهای پس از جنگ جهانی دوم محسوب می شد. او تنها عضو بازمانده از تیمی هست که مقام قهرمانی اف ای کاپ سال 1948 را کسب کردند و به 37 سال بدون جام ماندن باشگاه پایان دادند. او که بدنسازی را حرفه ای دنبال می کرد، بعدها تمرین دهندۀ تیم مشهور یونایتد در سالهای 1960 شد و حتی در مقطعی در تور انتهای فصل سال 1982 سرمربی موقت تیم هم شد. او که به تولد 91 سالگیش نزدیک می شود، هنوز هم هوادار تیم محبوبش یونایتد است و در کنار همسرش شیلا Sheila یک پای ثابت بازیهای یونایتد در ورزشگاه محسوب می شوند.

جک کرومپتون متولد منچستر است و دو ماه پیش توسط کلیف باتلر، آمارنگار باشگاه یونایتد، در تیم منتخب یازده نفرۀ "منچستری های تاریخ باشگاه" جای گرفت.

کرومپتون از سال 1945 تا 1956 در 212 بازی در درون دروازۀ یونایتد ایستاد.

 


  • دومین دروازه بان هم Alfred «Alf» Steward آلفرد استوارد هست که متولد 1898 هست و ازسال 1920 تا سال 1932 در یونایتد بود و از سال 1923 هم تا سال 1932 به مدت 9 سال تمام دروازه بان اول باشگاه محسوب میشد. استوارد 326 بازی در دروازۀ یونایتد انجام داد! او فوت کرده است. روحش شاد.

 


  • Michael Carrickدیلی استار – این روزنامه امروز عنوان کرده که فرگوسن آرزو می کند که مایکل کریک، به دلیل مصدومیت همسترینگی که دچارش شده، دوران دشوار بازیهای کریسمس را از دست ندهد. پیش از این، اندرسون، نانی و اونز هم به دلیل مشابه همسترینگ شرایط بازی را از دست داده بودند. این روزنامه عنوان کرده که هنوز حضور کریک و سفرش به ولز برای بازی برابر سوانسی در روز شنبه قطعی نیست. (مترجم: کاش می شد این همسترینگ بازیکنای ما رو هم مثل دندون عقل کشید راحت شیم از دستش کلا!) :D

 

  • clubcall - دخیا با بیان اینکه بسیار در یونایتد جا افتاده، اعلام کرد که خیال ترک یونایتد را ندارد. او به سان می گوید: David De Gea celebration"من خیلی اینجا جا افتاده ام و احساس می کنم که یکی از لوازم و ملزومات باشگاه هستم."
    "من با همتیمیهایم کاملا در لیگ برتر احساس می کنم که در خانه خودم هستم. من از زندگی دراینجا لذت می برم و حس می کنم که به خوبی جا افتاده ام."
    "مهمترین مسئله در مورد من اینه که من از شرایط سختی عبور کردم و خودم رو اثبات کردم و این شرایط همیشه شما را قویتر خواهند کرد. این شرایط شما رو از نظر شخصیتی قویتر می کنه و به بازیکن بهتری تبدیل میشوید."

    "من فکر می کنم که در تمام جنبه های بازیم پیشرفت داشتم. من هنوز خیلی جوون هستم و حس می کنم که هر روز چیزهایی برای آموختن دارم."

    "انتظار من اینه که بخش زیادی از دوران ورزشیم باقی مونده باشه، برای همین در نظر دارم که تا جوان هستم، تا جای ممکن دانش و تجربه کسب کنم."
  • redmancunian - باز هم تقابل اسطوره های یونایتد و رئال: دوم ژون سال بعد، یعنی دوازدهم خرداد، مجددا اسطوره های یونایتد و رئال مادرید این بار در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. این رویداد به نام Red Heart United (یونایتد با قلب سرخ) نامگذاری شده و در چمن وقفی اولدترافورد برگزار می شود.

 

 

  • Robin van Persie celebrates scoring the winner in the Manchester derbyThebusbyway – سرالکس فرگوسن پیش از دیدار با ساندرلند، در پاسخ به سؤال یاهو اسپورت که آیا ون پرسی می تواند آن تأثیر اریک کانتونا را در یونایتد بگذارد می گوید: "من فکر می کنم که این اتفاق دارد می افتد. جنبۀ هجومی بازی ما به مقدار قابل توجهی ارتقا پیدا کرده و البته که او با 14 گل تا به اینجا یک وزنه در این خط حمله بوده."

"چیچاریتو 9 گل زده، رونی 7 گل و فکر میکنم که کل تیم تا حالا حدود 43 گل به ثمر رسونده، که برای این موقع سال مقدار قابل ملاحظه ای محسوب میشه."

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/09/30 و 13:14 دقیقه ارسال شده است

والا من از این شانسلونا ده برابر این سیتیو لیورپول بدم میاد لیورپول که کاری نکرده 26 سال درجا زده و به ما کمک کرده ولی این شانسلون صداسیما رو ازمون گرفته یه عده تازه به دوران رسیده رو انداخته به جونمون هر بازیکنیم که می خوایم بخریم میرن قبل ما میخرن ادعاشونم میشه که بهترین تیم تاریخ بودن بعد میان که کلکل کنن میگن تاریخو ولش کن امروزو بچسب تاریخ ما از الان شروع میشهشکلک عوضی ها رونالدینیو رو که ازمون دزدیدن بعد خرابش کردن اگه رونالدینیو یونایتد بود الان ازش مثل یک اسطوره یاد میشد ولی تو اونجا چی همه یادشون رفته هم چنین توپ طلا رو که سال 2009 که حق رونی بود دادن به اون کوتوله پارسالم بخاطره اینکه ضایع نشن حق کریس رو خوردن دادن به اون اینیستای کچل کلا به نظرم دوتا لیگ با تیماش باید حذف شن اول لیگ اسپانیا دوم لیگ ایران حالا استقلالو میفرستیم لیگ انگلیس که شاکی نشیشکلک
پاسخ : نفرت از بارسا و سیتی دو بحثه به موازات همه شکلک
دلیل نداره چون بارسا منفوره سیتی محبوب بشه یا از منفوریتش کم بشه!

این نظر توسط Morteza در تاریخ 1391/09/30 و 1:48 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم شاید هم اینطور باشه کلا بی خیال من اعصابم خورد بود بد متوجه شدم.
هرکی ام باشه از ساعت 9 صبح بشینیه قضیه هندسه بخونه یه چشمشم تو نت باشه هنگ میکنه شرمنده!
در مورد نفرت از سیتی هم به نظرم بجای نفرت باید دلمون براشون بسوزه همونجور که فرگی به هوادارا میگه ما دیگه با لیورپول جنگی نداریم بلکه با اونا همدردی میکنیم.
بعدم من چند بار با همین صاحب وب سیتی علی زیرایی بحثم شده که اخرش یا کم اورده افلاین شده یا تیمشو تغییر داده رعالی شده یاام که گفته سرمو درد اوردی تو راست میگیشکلک ولی کلا کل کل داریم ولی رفیقم هستیم.
پاسخ : اون ما آتوهایی ازش داریم که بخوایم بنویسیم یک کتاب میشه! راستی فرگی نگفته الآن با این وضعیت لیورپول ابراز همدردی می کنیم! اون با اون حادثه ورزشگاهشون که کشته دادن ابراز همدردی کرد و از قدیم هم کرده حتی وقتی قهرمانیهای لیورپول از ما خیلی بیشتر بود! سر این بازی اخیر هم که مشخص شد بیست سال پیش پلیس مقصر بوده، فرگی از هوادارا خواست دشمنی ها رو کنار بذارن و به این تراژدیهای همدیگه توهین نکنن! وگرنه تو زمین فوتبال لیورپول و سیتی همیشه برای من منفورن شکلک
ولی به قول فرگی هیچ وقت نباید به تراژدیهای تاریخ یک باشگاه بی احترامی کرد... کاری که هودارای لجن سیتی و لیورپول و لیدز همیشه نسبت به مونیخ کردن... لجن تر از این من سیتی ها پیدا نمی شه رو کرۀ زمین

این نظر توسط Morteza در تاریخ 1391/09/29 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

باشه تیکه بنداز اینم جوابه ما بعدم اون اگه بچه پولدار بود الان هاست گرفته بود اون اپلود سنترم که میبینی خودش بهم گفت هاست رایگان گیر اورده بعدم سیتی عددی نیست که من حساسیت نشون بدم من قبلا تو 8pic.ir اپلود میکردم ولی انقدر الان تبلیغ رو سایتشه که با هر کلیک یه سایت وا میشه پیکو فایل هم که ثبت نام می خواد حسش نیست یعنی هرجا بخوای سریع قالب رو درست کنی اذیت میکنه ولی اینجا تبلیغ نداشت منم به ذهنم جایه دیگه نرسید بعدم upcity.tk چه ربطی به منچسترسیتی داره حالا گیرم دوتا بنر سیتی هم روش باشه بعدم حتما ما سر افکنده میشیم با این کار شما سرافراز زشته واقعا این تعصب هایه الکی
پاسخ : نه داش مرتضی اون بحث کامل جدا بود شکلک
اینکه من نمی خوام قالب اینجا رو خیلی جینگولی کنم یه بحثه... اگه بخوام جایی بنویسم که قالبش ترکونده باشه، در جا برمیگردم سایت امیر که بهترین قالب یونایتدی حال حاضر نت هست.
و اینکه من پیشنهاد دادم عکساتو جای دیگه آپلود کنی یه بحث دیگه ست! و خوب درسته هر کی سلیقه خودش رو داره، ولی به نظر من 99 درصد یونایتدی ها از سیتی متنفر هستن. منم همچنین! برای همین این پیشنهاد رو دادم دلیل دیگه ای هم نداشت داداش مرتضای گل شکلک

این نظر توسط Morteza در تاریخ 1391/09/29 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

شهاب املا نوشتی؟ غلط کردم خودم همه اینارو میدونم اقا من تسلیمم ولی کلا کارت درسته یعنی به ده تا وبلاگ دارم میگفتی ازین قالب یه چیز دربیار نمیتونستن کلا کارت خیلی درسته شرمنده وقتتو گرفتم من قصدم کمک بود الان خیلی چیزا یاد گرفتم ازت دمت گرم من فقط می خواستم عکساشو واست عوض کنم اگه سرتو درد اوردم شرمنده
پاسخ : عکساشم همینجوری خوبه شکلک
از من میشنوی شما هم عکساتون رو جای دیگه غیر هاست اون پسره مدیر منچستر سیتی آپلود کنید! برای یک بلاگ یونایتدی خیلی وجهه خوبی نداره عکساش رو رو هاست یه بچه پولدار سیتی آپلود کنیم به نظرم. به هر حال من این سادگی و سرفرازی رو ترجیح میدم داداش. شرمنده ها شکلک

این نظر توسط Morteza در تاریخ 1391/09/29 و 21:50 دقیقه ارسال شده است

خالی نبند اخه اون که خبراش وسطه بعدم منوهاش مستطیله بعدم ادرس از اون سر راست تر که بهت دادم قالبو بزاری؟ کاشونی بازیتو نشون دادیا شکلک اگه واقعا اون قالبو این شکلیش کردی به خودت امیدوارشو که یه قالب جدید خلق کردی که منم عمرا نتونم ولی عجب ادمی هستی به هیچکی جز خودت اطمینان نداری
پاسخ : خوب بشر جان دو ساعته دارم همینو بهت میگم دیگه شکلک
من فقط قالب اولیه رو برداشتم انگولک کردم، منوی راستش رو بردم سمت چپ اخبار که وسط بود خود به خود اومد راست! اینا تو همون تیکه که برات کپی پیست کردم مشخصه!
من هر تیکه که نسبت به رزبلاگ قدیمی انگول کرده بودم رو برات کپی کردم بقیه ش همون قبلیه. با یه سری ریزه کاریها مثل همون عکس فرگی که دیگه هر خری بلده بذاره وسط قالب!
------------------
در کل به خدا غیر اون چیزی که بهت دادم چیز دیگه نداره اضافه نداره قالب اینجا. جز منو که منو رو خودتونم دارید. قالب صفحات جداگانه هم که دیگه پشمکه همه چی رو پاک می کنی، فقط عرض قالب پستها رو میکنی 1000. به همین راحتی. منوهاش مستطیله رو میگی؟ اینکه گرد شده؟! خوب اونو که منوهای تو هم گرده! گرد رو هم با همون دستور border-radius گرد کردم. یکی از اون بخشا که برات کپی کردم داره این دستور رو. تو قالب خودم گرده منو ها گفتم حتما اینم خودت بلدی.... در کل چون خودت استادی، هیچ توجیهی نمی بینم در اینکه قالب رو برا چی میخوای جز اینکه بخوای انگولکش کنی برای من که از اول هم گفتم نمی خوام دستت درد نکنه شکلک
پاسخ : در مورد اطمینان هم از قضا کاملا برعکسه! من آدمی هستم که به صورت پیش فرض به عالم و آدم اطمینان دارم ولی آدما خودشون بعضیهاشون از دایرۀ اطمیننان من خارج می شن! در مورد شما هم شخصا اسکاتلندیارد ما هستی و رو تخم چشم ما جا داری شکلک شکلک

این نظر توسط Morteza در تاریخ 1391/09/29 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

نده اصلا تو از فرگی ام اسکاتلندی تری حداقل بگو صفه چندمه قالب هایه رزبلاگه؟ یعنی اول از کجا اوردیش بعد ادیتش کردی؟ بره خودم نمی خوام یعنی می خوام امتحانش کنم شاید خودت بعدش خوشت اومد برداشتیش اگرم نخواستی که پاکش میکنیم حالا اون حس کنجکاویت کم شد اگر کم نشد سوال بعدیشکلک
پاسخ : هان از اول هم می دونستم می خوای چنین کاری بکنی شکلک
چون تنها کار محتملی که به ذهنم میرسید این بود که بخوای برا خودم تغییرش بدی. برا همین پیله کردم بهت شکلک
نمــــی دم شکلک
چون همین قالب خوبه شکلک
قالب جدید هم نمی خوام! اصلا بچه سرتق تر از من دیده بودی؟!
----------------------
راستی قالبش همون قالب اولیه رزبلاگ بود که رو بلاگ نصبه دیگه. یعنی چی از کدوم صفحه ورش داشتم؟! شکلک

این نظر توسط امير بيطرف در تاریخ 1391/09/29 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

نه . من كريسمس هستم شکلک
پاسخ : پس کریسمس به من نیشان بده ببینم شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1391/09/29 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

نترس اسکاتلندی نمی خورمش همرو بده بیاد یه تیکه به چه دردی میخورهشکلک

پاسخ : ها بگو کجاش چشماتو گرفته خوب؟! همونایی که دادم به خدا فقط با رزبلاگ اولیه که خودش داشت فرق می کرد! و البته منو که منوی تو هم مثل مال منه شکلک
قالب صفحات جداگانه که هم که کلا با قالب صفحه اصلی فرق فوکوله... من دقیق نمی فهمم کجاش رو می خوای بقیه قالب همون قالب رزبلاگه شکلک شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/09/29 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

پاییز ثاینه ثانیه میگذرد،

یادت نرود اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام برگهای پاییز،

برایت آرزوهای خوب دارد..

دلت دریایی روزگارت بهاری

پیشاپیش یلدا مبارک
پاسخ : مرسی مرسی مرسی! یلدای شما هم مبارک هنگامه خانم.

این نظر توسط امير بيطرف در تاریخ 1391/09/29 و 5:16 دقیقه ارسال شده است

دوشواري ؟؟؟ دوشواري نداريم ما تو كريسمس !!! يكه يكه شکلک
پاسخ : شوما شهرداری هستی؟! شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,056
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,056
  • بازدید ماه : 42,531
  • بازدید سال : 213,725
  • بازدید کلی : 3,838,890
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30