loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
omidgh بازدید : 1178 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (16)


پیراهن اول فصل آینده ی منچستر یونایتد

اگر چه در چند وقت اخیر چند تصویر لو رفته ی ناصحیح از پیراهن فصل آینده ی منچستر یونایتد منتشر شده است، اما طبق منابع سایت "Footy Headlines" تصویر جدید نمایش دهنده ی پیراهن صحیح فصل 14/15 منچستریونایتد است.
منچستر یونایتد یک قرارداد تبلیغاتی پیراهن، با کمپانی شورولت در سال جاری به ارزش 53 میلیون یورو به امضا رسانده است که از سال آینده آغاز میشود. از این پیراهن به طور رسمی در ماه جولای پرده برداری خواهد شد.

پیراهن اول:

پیراهن اول منچستر یونایتد

 

این پیراهن که دارای یک طراحی کلاسیک است، از رنگ اصلی "قرمز دیابلو" بهره میبرد و بر خلاف پیراهن سال قبل از رنگ سفید نیز در کنار مشکی در آن استفاده شده است.
همچنین لوگوی کمپانی شورولت نیز برخلاف اسپانسر فصول قبل به صورت مونوکروماتیک طراحی نشده است.


پیراهن دوم:


پیراهن دوم منچستر یونایتد

 

این پیراهن همانند نمونه ی 2 سال قبل دارای رنگ اصلی سفید است و از یک یقه ی سیاه رنگ ساده نیز بهره میبرد. شرت ورزشی دوم نیز به رنگ های سیاه و قرمز خواهد بود.
این پیراهن به طور رسمی در آگوست 2014 در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

پیراهن سوم:
نایک در سپتامبر 2014 یک پیراهن سوم به رنگ آبی/نارنجی برای منچستر یونایتد عرضه خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن قهرمانی در تاریخ 1393/03/01 و 20:49 دقیقه ارسال شده است

شهاب جون خیلی مخلصیم :x
والا هر کاری کردم بدون اینکه عضو بشم نتونستم کامنت بدم :/
احتمالا مشکل از من بوده شکلک
نه حاجی تازه اکانت ساختم واسه میخوای پاک کنی :v
پاسخ : عجیبه آخه میشه بدون عضویت نظر داد فقط سختتره فیلدهایی که باید پر شه زیادن شکلک
فیس رو دی اکتیو کردی ولی هنوز دلت اونجاستا شکلک
اسمایلیهات هنوز بوی فیس رو می ده :v

این نظر توسط محسن قهرمانی در تاریخ 1393/03/01 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت داش شهاب گل و بقیه برو بکس قدیمی و جدید شکلک
از تبریکای خفنتون فوق العاده مچکرم شکلکشکلک
ایشالا که همیشه خوب و سلامت باشین
از بابت تاخیر نجومیم عذر خواهی میکنم :/
پست شهاب رو تازه دیدم
شرمنده من ف.س بوقمم دی اکتیو کردم اینجا هم زیاد وقت نمیکنم بیام متاسفانه
جوری که تازه الان فهمیدم باید عضو بشم تا بتونم نظر بدم شکلک
ولی خب اینجا رو هنوزم خونه خودم میدونم و قول میدم از این به بعد بیشتر بهتون سر بزنم شکلک
گلوری گلوری من یونایتد
پاسخ : جوری که تازه الان فهمیدم باید عضو بشم تا بتونم نظر بدم
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام داش محسن گل آره آقا فیسدوغ رو زیر و رو کردم پیدات نکردم شکلک
باز م تبریک می گم داداش شکلک
لازم نیست عضو شی که شکلک
میخوای اکانتت رو پاک کنم شکلک
همینجوری خشک خشک هم به قول فانمیل دور می تونی نظر بدی شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/03/01 و 16:59 دقیقه ارسال شده است

ممی سو استفاده از قدرت ؟ شکلک اینجا همه با هم برابرن و ملاک برتری تقواست شکلک لقمان های آینده پیشکش شکلک
من که از خدامه بیاد ولی واقعا زخم خورده ایم شکلک

حمید این سایته خیلی کارش درسته، لباسا رو از یه سال قبل لو میدن خیلی شیک و دقیق! تازه منچستر خیلی امنیت داره که تازه لو رفته پیرهن بارسلونا رو پارسال گذاشته بودن! یا مثلا بایرنو. 90 درصد همینه لباسمون شاید یکم خوشگل تر شکلک
پاسخ : حالا ما اون (شاید یکم خوشگل تر) رو در نظر میگیریمشکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/03/01 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

داش حمید شما که صاحب اختیاری شکلک این ممی ولی باید ادب شه شکلک
منم امیدوارم انقدری که به نظر میاد بزرگ نباشه. اگه سایزش رو درست انتخاب کنن یه جوری که توی چشم نزنه فکر کنم بشه با لوگوی شورولت کنار اومد شکلک
پاسخ : مرسی داش امیدشکلکشکلک
به هرحال نمیشه به طور قطع گفت همینان،یعنی به این زودی لو میدن؟شکلک
حالا اگرم اینا نبود،خدا کنه بیان کامنتای این پست رو بخونن،بدونن کجاهاش مشکل داره،رفع کننشکلکشکلک
پاسخ : من ادب دارم ولی با این کار هام میخوام لقمان های اینده ی مملکت رو تربیت کنم شکلک
پاسخ : راستی من 16666 کامنت سایت رو دادم شکلک
پاسخ : باید همش 6 باشهشکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/03/01 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

ممرضا خجالت نمیکشی کامنت پرت و پلا میدی زیر پست من؟شکلک
در این که از بایرن میره شکی نیست, مشکل ما اینجاست که هدفامون آخر از یه باشگاه دیگه سر در میارن شکلک
پاسخ : ببخشید که منم پاسخ میدمشکلک
پاسخ : اینجا قدرت من از تو بیشتره هرکاری دوست داشته باشم میکنم شکلک
اخه اسکولزم تاییدش کرده و گفته باید بخریمش من که تموم شده میدونمش شکلک:

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/03/01 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

اقا مثل این که کروس رو باید تموم شده بدونیم بایرن اعلام کرد که قراردادش رو تمدید نمیکنع و دیلی میل هم زده با 20 میلیون خریدیمششکلک
پاسخ : خداکنه صحت داشته باشه...

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/03/01 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

خیلی جالب نیست شکلک

این نظر توسط Arsam در تاریخ 1393/03/01 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

ببخشید ولی خیلی زشته مخصوصاً آرم شورولت

این نظر توسط masi در تاریخ 1393/03/01 و 8:34 دقیقه ارسال شده است

لباش قشنگیه شکلک ولی فقط شارپ
با اینکه من اون موقع فوتبال حالیم نبوده ولی بعد ها که عکس و فیلم هاش رو دیدم پی به این موضوع بردم
شکلک
ولی تو لباس های چند فصل گذشته من لباس AIG رو از همش بیشتر دوست دارم (فینال 2008 ... آخ آخ چه شبی بود )شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/03/01 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

چارخونه هم که بود تو مهمونی هم میتونستی بپوشی شکلک حالا امسالیو علی رغم میل باطنیت بخر شکلک

خواهش میکنم داش حمید شکلک
اونی که شما لینکشو گذاشتی آرمش رو پیراهن برای ما طرفدارا قشنگ تره ولی شورولت که سالی 53 میلیون پول میده دلش میخواد یه آرمی بچسبونه که از یه کیلومتری هم شفاف دیده بشه شکلک البته این عکسا از فاصله ی نزدیکه و لباس هم تا شده باسه همین بزرگتر هم به نظر میرسه مثل آرم باشگاه. فکر نمیکنم تو تن بازیکنا انقد تو ذوق بزنه.
فونتش هم با یک بار شستن آب میره درست میشه شکلک

داش پویا بزار رونمایی رسمی بشه انقدرا هم زشت نیست. هر چیزی نیاز به تبلیغات قشنگ داره شکلک
فکر میکنم آبی تیره باشه تو مایه های اورتون مثلا. با طرح های نارنجی. شایدم منظورش آبی یا نارنجی بوده مطمئن نیستم.


من زیاد وودافونو دوست نداشتم ولی !دلم هنوز پیش شارپ مونده بود شکلک

آخ آخ چه خاطراتی داشت ... گل و گشاد رو خوب اومدی شکلک

ایشالا که قشنگ خواهد بود شکلک
پاسخ : راستمشکلک اونا که پول میدن چی؟؟؟
اما باید یکمم به فکر قشنگی لباس باشن که آدم دلش بخواد اون آرمو پیراهنو ببینهشکلک
اما دور یقه ش انصافآ خیلی قشنگه...نمیدونم قطعآ همینان یا نهشکلک
امیدوارم نایک یه جوری طراحی کنه که قشنگ ازآب دربیاد...
پاسخ : از اون نظر که آره ، وقتی بره تو تن بازیکنا قطعا قشنگتر میشه ، اما مشکل منم مثل داش حمید با لوگوی شورلته ، اگه اونطوری بود که حمید عکس گذاشت خیلی بهتر بود ، فقط خطوط خارجی لوگو اونم با رنگ سفید.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 818
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 818
  • بازدید ماه : 42,293
  • بازدید سال : 213,487
  • بازدید کلی : 3,838,652
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30