loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
پویا بازدید : 776 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (8)

 

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

-Kagawa’s Dortmund return looks unlikely after agent confirms he’s happy at UnitedThe Peoples Person (Weblog) 1
-با صحبت هایی که ایجنت کاگاوا مبنی بر خوشحال بودنش در یونایتد کرده ، بازگشتش به دورتموند غیر محتمل به نظر میرسه.  
-Van Persie vows Reds will be back Manchester Evening News  2

-رابین فن پرسی کاملا اطمینان داره که یونایتد به خوبی ریکاوری می  کنه و به دوران با شکوهش برمیگرده فصل آینده ، و خواسته که مصاحبه ی بعد بازیش با هال به عنوان مدرک در آرشیو ذخیره بشه.

"من مطمئنم که ما سال بعد دوباره برای قهرمانی خواهیم جنگید ، ما بر میگردیم مطمئن باشین ، این مصاحبه رو ذخیره کنید!برای ما مهم بود که به خوبی فصل رو تموم کنیم ، مشخصا ما قصد داشتیم که خیلی بهتر از اینا کار کنیم اما نشد.من فصل پر نوسانی رو داشتم ، من کاملا آماده نبودم و اینجا جاییه که همه چیز برای من شروع میشه ، تقریبا کل فصل رو از دست دادم ، شما میتونید یکی دو بازی رو از دست بدین ، اما نه به اندازه ای که من از دست دادم ، من خیلی بابت این ناراحتم ، برای سال آینده من میخام که آماده باشم ، به خوبی کار کنم و دوباره رقابت کنم. 

 
-Double delight for Macari at debutants Manchester Evening News 3
-لوماکاری بازیکن سابق و اسطوره ی یونایتدها اعتقاد داره که لارنس و ویلسون کیفیت بازیکنان جوان و مستعد انگلیسی رو به خوبی نشون دادن.  
-Manchester United transfer gossip: United face Chelsea competition for £36m German midfielder The Peoples Person (Weblog) 4

-شایعات نقل و انتقالات:یونایتد برای هافبک آلمانی با چلسی رقابت میکنه.

برای دومین بار در این فصل ویل کین با یووه لینک میشه (دیلی میل)---چلسی برای خرید سامی خدیرای 36 میلیونی از رئال تلاش میکنه ، بازیکنی که فصل پیش و در آخرین روز انتقالات یونایتد با 40 میلیون در خریدش شکست خورد(دیلی استار)---ایجنت کاگاوا با پافشاری بر اینکه اون در یونایتد خوشحاله شایعات انتقالش رو کمرنگ کرد(دیلی اکسپرس)---قبل از تمدید قرارداد عدنان رد کردن پیشنهاد دیوانه وار پی اس جی از جانب اون رو ایجنتش تایید میکنه(گاردین)---فن خال گیگز رو دستیار خودش انتخاب میکنه(دیلی استار)

 
-Manchester United should sign this brilliant goalscoring Bundesliga midfielder alongside Kroos The Peoples Person (Weblog) 5

-یونایتد باید در کنار قرارداد با کروس با هافبک گلزن بوندسلیگا هم قرارداد ببنده.

هاکان کالهان اوغلو بازیکن 20 ساله ی هامبورگ که در 31 بازی در این فصل برای تیمش 11 گل به ثمر رسونده و با قیمت ناچیزی در حدود 10-12 میلیون قابل دسترسیه.

 
-Five reasons for Manchester United fans to love Louis van GaalThe Peoples Person (Weblog) 6

-5 دلیل برای هواداران یونایتد که عاشق فن خال باشن (به همراه ویدیو)

مواردی از جمله قدرت سخنوری عالی ای که داره ، اهمیت زیاد به جوونها و حرکت منشوری ای که انجام داده تا نشون بده که مایه ی اخراج هر بازیکنی رو داره!!

 
-PICTURE: Mata sends happy message to fans after scooping second awardThe Peoples Person (Weblog) 7
-عکس:خوان ماتا پیغام تبریکی برای هوادارا میفرسته به مناسبت برنده شدن دومین جایزه ی بهترین بازیکن ماه یونایتد.  
-Expert insight – How good is Bundesliga star who wants Manchester United...The Peoples Person (Weblog) 8
-مقاله ای در مورد توانایی های مدافع چپ شالکه ، سعد کلاسیناچ ، که با یونایت لینک شده.  
-Lallana hints at Southampton stay FourFourTwo 9
-آدام لالانا به موندن در ساوتمپتون اشاره میکنه بعد از بردن جایزه ی بهترین بازیکن فصل باشگاهش.  
-Manchester United have got a new superstar The Peoples Person (Weblog) 10
-سوپر استار جدید یونایتد : عدنان یانوزای.  
-Manchester United’s new starlet had shades of a fearless Giggs on debutThe Peoples Person (Weblog) 11
-تام لارنس سایه هایی از دوران جوانی رایان گیگز رو در بازیش مقابل هال نشون داد با تسلطی که روی توپ داشت و حرکاتی که انجام میداد.  
-Report: Italian clubs interested in signing Will Keane Sports Mole 12
-علاقه ی باشگاههای ایتالیایی به ول کین.  
-Moyes sacking was tough, says Neville FourFourTwo 13
-فیل نویل دستیار مویز معتقده که رفتن اون یکی از سخت ترین روزهای کاری اون رو رقم زده براش.  
-Marco Reus explains contract problem which justifies Manchester United interest  The Peoples Person (Weblog) 14
-رویس در مراسم انتخاب بهترین بازیکن بوندسلیگا ، توضیحاتی مبنی بر مشکلاتی در قراردادش میده که میتونه توجیح کننده ی علاقه ی یونایتد به این بازیکن باشه.  
-Creates More Than Messi: Van Gaal Wants Man Utd To Target This...  Squawka  15
-رویس ، شاو و کروس بزرگترین اهداف مد نظر فن خال برای آوردن به یونایتد هستن.  
-Exclusive - Van Gaal agrees deal to become new manager of Manchester...  talkSPORT  16
-تاکسپورت فهمیده که فن خال سرمربیگری یونایتد رو قبول کرده!  
-Borussia Dortmund agree personal terms with Manchester United target – report  The Peoples Person (Weblog) 17
-دورتموند بر سر گینتر با یونایتد به توافق رسیده!  
-Carrick eager for title challenge next season FourFourTwo 18
-کریک مشتاق قهرمانی در فصل بعد.  
-Manchester United defender Phil Jones facing World Cup heartbreak Daily Star 19
-گویا فیل نویل به خاطر مصدومیت از ناحیه ی کتف حضور در جام جهانی رو از دست خواهد داد.  
-David Meyler escapes Football Association ban Sports Mole 20
-دیوید میلر بازیکنا هال سیتی که حرکتی وحشیانه روی عدنان انجام داد از خطر محرومیت در رفت.  

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن در تاریخ 1393/02/19 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

پویا جون من خودمو میگم و بقیه رو نمی دونم ، من عاشق منچسترم چون به بازیکن وابسته نیست و این باشگاه که به بازیکنانش هویت میده ، این فقط در دوران فرگی هم نبوده و بلکه همیشه منچستر این حالت رو داشته
و مهم تر از این هویت این باشگاه به هوادارانش ، هوادارایی که جزو قشر کارگر انگلستان به حساب میان اما حقوق هفتگی شونو میدن و گرونترین بلیط فوتبالی دنیا رو میخرن و هر هفته 75 هزار کیپ تا کیپ در روز های تلخ وشیرین ،سرد وگرم تأتر رویاهارو پر میکنن
البته که خوبه اگه بمونه ،اما اگه رفت هم مهم نیس و با توجه به فاکیرهایی که داره از جمله بازی با توپ فوق العاده و چهره خوب به نظرم میاد چن سال دیگه تو تیم اون مادریدی های لعنتی باشه

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/19 و 10:57 دقیقه ارسال شده است

كريكشکلک
جان هركي دوست داري از يونايتد دست بكش برو بابا فلج كردي وسط زمين رو

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/02/19 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم پویا جان حسابی بابت اخبار این مدت شکلک
تیترهای انتخابی عالی هستن مرسی شکلک
....
دخیا هم بهترین بازیکن فصلمون شد شکلک
مبارکش باشه ولی من بودم بازیکنی رو که منجر به از دست رفتن یک جاممون شده رو بهترین انتخاب نمی کردم.... سوتیش جلو ساندرلند نیمه نهایی لیگ کاپ رو می گم... جامی که شاید اگه می گرفتیم الآن سرنوشت مویز چیز دیگه ای بود... قیافۀ مویز بعد سوتی دخیا دیدنی بود.... به هر حال مبارکت باشه داوید غیر اون سوتی فصلی فوق العاده رو داشت شکلک
پاسخ : و نکتۀ دیگه که این مدت فرصت نشد بگم انتخاب نشدن رافائل برای جام جهانی برزیل بود.... قطعا خیلی تو روحیه ش برای فصل بعد اثر میذاره...
پاسخ : خواهش میکنم شهاب جون لطف داری.
من گفتم اول فصل این کریس وودز از هاوارد همچین دروازه بانی ساخته قطعا به پیشرفت و بهتر شدن دخیا کمک میکنه که کرد ، به جز چند مورد سوتی که بزرگترینش همین بود و مشکل خروجهاش فصل خوبی رو داشت.
رافائل هم مثل همیشه بد شانسی آورد و مصدوم شد هر چند اسکولاری همیشه کارای عجیب میکنه مثل دعوت نکردن رامیرز تو جام کنفدراسیون ها یا دعوت نکردن حالا از مورا.

این نظر توسط محسن در تاریخ 1393/02/18 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

پویا جون سلام
و خسته نباشید من رو بپذیر امیدوارم خنده رو لبات باشه
شکلک
ببخشد اینو میگم ولی فکنم اون باید فیل جونز باشه نه نویل ...
شکلک
دم فان پرسی هم گرم واقعا امسال نبودش خیلی آزارمون داد ،امیدوارم فصل بعد رو پا باشه
من چندبار این آرزو رو گفتم بازم میگم " امیدوارم فصل بعد هرکسی مربی شد بتونه از یانوزای 7 بعدی رو بسازه "
پاسخ : سلام محسن جان ، خواهش میکنم لطف دارین شما.
بله درست میگی ، من به خاطر تیتر قبلترش که فیل نویل بود اشتباه کردم فیل جونز درسته.
امیدوارم یانوزای همین اتفاق براش بیفته اما مرام داشته باشه و باشگاه رو ترک نکنه.

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/02/18 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

ممنووونم آقا پویا!
این تیتری که واسه پست انتخاب کردین عالی بود.. خیلی انرژی داشت.. آدم دلش می خواد سریع بیاد بخونه ببینه چه خبر شده!شکلک
----
راستی اون 5 دلیل رو من نفهمیدم!(خجالت) شکلک
جمله ی اخرش رو همشکلکشکلک.... اما کلا 3 تا نوشته بودین دیگه! باقیش تو ویدیو هست؟؟
پاسخ : 5 دلیل رو یعنی 5 تا ندیدم!!!شکلک
که بعد که جمله رو بهتر خوندم متوجه شدم ایراد کار کجا بودشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم.
مصاحبه ها امیدوار کننده ست ایشالا که در عمل هم این اتفاق میفته.
اون مقاله ی 5 دلیل کمی لحن طنز آمیز داشت برای همین موارد 1 و 2 تقریبا یکی بودن ، و بله 4 تا ازاون 5 مورد ویدیو داره تو سورس خبر.

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/02/18 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
ممنون پویا جان...
الآن دیگه همه فهمیدن که فن خال مربی یونایتده...
فقط هرچه زودتر همه چی اعلام شه،بریم نقلو انتقالات دیگهشکلک
پاسخ : سلام.
خواهش میکنم حمید جون.
آره دیگه زودتر اعلام بشه حداقل خیال هوادارا راحت تر بشه.

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/02/18 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

ممنون آقا پویا
فنخال امیدوارم زودتر رسمی اعلام بشه نمیدونم چرا باشگاه اعلام نمیکنه ولی فک کنم به احترام گیگزی تا پایان فصل اعلام نمیکنن.
پاسخ : خواهش میکنم.
منم امیدوارم که زودتر تکلیف سرمربیمون مشخص شه.

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1393/02/18 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

پويا جان سلام
ممنون بخاطر ترجمه خبر ها

مهم نيست ونگال بخواد بياد يا نه مهم اينه كه منچستر ميخوادش
اين رو هم خودش تاييد كرده رسانه ها در مورد توافق بين ون گال و منچستر مينويسن اما خودش گفته من دوست دارم به منچستر برم اما مهم اينه كه منچستر من رو ميخواد يا نه
پاسخ : سلام ، خواهش میکنم.
امیدوارم که مسئولین خیلی قضیه رو کش دار نکنن و زودتر خبر سرمربی بعدی رو اعلام کنن اینطوری هوادارا خیالشون راحت تر میشه و میتونن از جام جهانی لذت ببرن.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 294
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,299
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,299
  • بازدید ماه : 42,774
  • بازدید سال : 213,968
  • بازدید کلی : 3,839,133
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30