loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 575 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

 

نشست خبری گیگز پیش از دیدار  برابر ساندرلند

 


در مورد اخبار مصدومین تیم: "بعضی از بچه ها مشکلاتی (مشکلات معده گویا) داشتن. مثل وین رونی، مثل آندرس لیندگارد. وین همچنین کشالۀ رانش کشیده شده بود. شما باید کمی مراقب این مشکلات باشید چون این مواقع سیستم دفاعی بدن انسان ضعیفه ولی به هر حال وین وینه، و همیشه می خواد بازی کنه! ما شرایطش رو ظرف 24 ساعت آتی بررسی خواهیم کرد. روبین این هفته به تمرین برگشته. خوب به نظر می آد. اینکه آیا فردا بازی کردن براش خیلی زوده یا نه رو امروز می بینیم و تشخیص می دیم. او این هفته خیلی خوب بوده."

در مورد ساندرلند: "دیدن دوبارۀ وز (وزلی براون) و شیسی (لقب جان اوشی در یونایتد) و همچنین فیل باردسلی (محصول اکادمی باشگاه) عالیه. خدمات این بازیکنان به باشگاه هیچ وقت فراموش نخواهد شد. اونا بازیکنایی عالی بودن." منبع

 

 

در مورد آینده: "هیچ چیز تغییری نکرده. من تا اخر فصل در این سمت هستم. تمرکزم هم روی چند بازی کم باقی مونده ست. من مسائل زیادی برای فکر کردن بهشون دارم. اینکه به دوران بازیکن بودن خودم ادامه بدم یا نه. تمرکزم روی چند بازی کم باقیمونده ست. بعدش خواهیم دید که در انتهای فصل چه اتفاقایی خواهد افتاد."

 

(اگر گیگز بازی کند، به اولین سرمربی بازیکن لیگ برتر بعد سال 2000 و بازیکن مربی بردفورد سیتی تبدیل می شود که خودش هم در تیم بازی کرده است) "من هنوز مشغول تمرین هستم لذا هنوز احتمال اینکه در بازیهای باقیمونده بازی کنم هست. من تلاشم اینه خودم رو اماده نگه دارم و سعی کنم هر بازی پیروز بشیم. شاید هم به ترکیب تیم برنگردم!"

(گیگز بازی قبل با کت و شلوار آمد ولی این بازی احتمال حضور با گرمکن را رد نکرد....) "اکثر فوتبالیستها تقریبا خرافاتی هستن لذا شاید (به خاطر خوش اقبالی بازی قبل) دوباره کت و شلوار بپوشم! مگه اینکه قصدم بازی در ترکیب تیم باشه!" منبع

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/12 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

روني فقط خورده خوابيده شده شبيه راگبي بازهاشکلکشکلکمفت خور
2ساله فوتبال يادش رفته دوتا چك ميخوادشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/02/12 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

آخ آخ داداش جوکرشکلک خعـــلی ضدحالهشکلک
----------------------
ای باباشکلک یکی خوب میشه،یکی مصدومشکلک باز تا کِی صبر کنیم یکی مصدومشه،تا رونی خوبشهشکلکشکلک
گمون نکنم بازی کنه گیگزشکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1393/02/12 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

اههههههههههههههههههههههههههههه
این همه نوشتم پاک شد شکلک دیگه نمینویسم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 544
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,094
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,124
  • بازدید ماه : 41,102
  • بازدید سال : 212,296
  • بازدید کلی : 3,837,461
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30