loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 513 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (2)

مویز در کنفرانس مطبوعاتی گفت :" من به سر الکس بخاطر اینکه این شغل را بمن داد یک متشکرم بزرگ بدهکارم. من این جام را یکی دیگر از افتخارات سر الکس میدانم . او بود که قهرمان لیگ شد و امروز هم تیم او بود که برنده شد من فقط هدایت ان ها را امروز بر عهده داشتم . اما افتخاراتی که از این به بعد بدست میاید به نام من ثبت میشود .

من چند بار در ومبلی بودم و هم بردم و هم باختم اما امروز به عنوان مربی منچستر یونایتد اینجا بودن چیز دیگری بود . خانوادم هم اینجا بودن و مطمئنم که ان ها هم از این اتفاق احساس افتخار کردند .

متاسفانه بازیهای ملی در این هفته است وگرنه دوست داشتم بیشتر با بازیکنها کار کنم .

فکر میکنم که قسمت هایی از بازی مون بهتر از چند بازی گذشته بود در قمست هایی هم باید بهتر شویم .

من مشتاق بهتر کردن وضعیت تیم و میخواهم ان ها را حتی از اینی که در چند فصل اخیر بودن بهتر کنم .

بعضی از شما شاید از این خوشتان نیاید اما رابطه من با رونی خراب نشده است . او با تیم ذخیره ها به خواست خودش تمرین کرد . او از ناحیه شانه احساس ناراحتی میکند برای همین زیاد بهش فشار نیاوردیم و اجازه دادیم با تیم ذخیره ها تمرین سبکی بکند . هر کسی که نوشته رابطهه من و رونی خراب شده به خوانندگانش اطلاعات غلط داده است .

ما نزدیک خرید چند بازیکن هستیم
اما اگر ما فصل را با گرفتن آنچه میخواهیم به دست آوریم آغاز کنیم، خوشحال خواهیم بود

نمیدونم چرا اینکه رونی در حالیکه مصدومیه و نمیتونه برا ما بازی کنه به اردو یتیم ملی دعوت دشه برات گیج کننده است . بهم بگو چرا برات گیج کننده است .

(خبرنگار : بازی مهم و بزرگی برای انگلیس است چرا باید بازیکنی که مصدوم است دعوت شود . )

بازی مهمی برای اسکاتلند هم است ! شما که فکر نمیکنید من یک بازیکن سالم را به اردوی انگلیس میفرستم مگه نه ؟!

من مشکلی با دعوت شدنم نداشتم . او امده نیست و احتمالا خودتان این را اگر بازی کند میبینید . شاید چند دقیقه ای بازی کند اما چند ماه است که فوتبال جدی بازی نکرده است .

او فقط 45 دقیقه جلوی بتیس بازی کرد و به غیر از ان مدت هاست که بازی نکرده است بنابراین برای بازی امروز اماده نبود .

بعضی از شماها راجع به قضیه رونی اشتباه میکنید . من فکر میکردم که شماها باهوش تر از این حرفا باشید اما بعضی هایتان الان زیاد اونجوری رفتار نمیکنید .

ایا نگرانم که رونی میخواهد برود ؟ همان چیزی که قبلا گفتم . او فروشی نیست . من نظرم عوض نشده پس جواب دیگری برای سوال شما ندارم . 

ما بدنبال فابرگاس رفتیم چون یونایتد همیشه بدنبال بهترین بازیکنان جهان است

زاها مشکلی از نظر مصدومیت ندارد و فکر نکنم به بازی انگلیس نرسد . اما رافائل از ناحیه همسترینگ مشکل پیدا کرده است


کار کردن با رابین اسان است . او بسیار خوش برخورد بوده و کمک حالم هم بوده است .
mufctalk


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/05/21 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

ايول مويس با معرفتشکلک

این نظر توسط Saeed Elec در تاریخ 1392/05/20 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

داداش قاسم علی واقعا خسته نباشی
اما یه کوچولو تو ترجمت اشتباه کردی شکلک که جسارت می کنم و میگم شکلک
این قسمت رو شکلک(اما اگر با همین بازیکن ها فصل را شروع کنیم بسیار خوشحال خواهم بود . ))
در صورتیکه درستش اینه : (( اما اگر ما فصل را با گرفتن آنچه میخواهیم به دست آوریم آغاز کنیم، خوشحال خواهیم بود))
اینم متن انگلیسیشه :I hope so, we move on every day and the transfer window gets closer and closer. But if we have to start the season with what we've got then I'll be happy."
منظورش اینه که اگه بتونیم قبل از بازی اول بازیکنامونو بخریم خیلی خوب میشه.یه جورایی مطمئنه از خریداش خدا رو شکر شکلک
بازم شرمندهشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 709
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 709
  • بازدید ماه : 42,184
  • بازدید سال : 213,378
  • بازدید کلی : 3,838,543
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30