loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 552 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (7)

سلام...دوستان عزیز همونطور که میدونید تولد روی کین هستش و همچنین کلیپی آماده دانلود...  

واقعآ این روی کین اعصاب نداره هااااااتعجبخداییش بد میزد بازیکنارو...مخصوصآ اون صحنه بازیکن من سیتیتشویق

و از جمله آلن شیرر

0

دانلود کلیپ از مدیافایر با حجم 30 مگ (5 دقیقه)

******************************

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/05/20 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

از شانس بد ويديچ هم مصدوم ميشه هميشه نيست و الان مثل روني آروم شدهشکلکشکلکشکلک
آقا كلا روني از وقتي مو كاشته يه جوري شده ديگه اينم قبول داري؟
پاسخ : رونی اصلآ به شکل عجیبی ازین رو به اون رو شدهشکلک

اتفاقآ راس میگی از اول فصل 2011/12 اینجوری شد...
فرگوسنه دیگه...فکر کنم اینم یکی دیگه از شاهکارای فرگی باشه؟

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/05/20 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

بابا منظور ياغي بودشکلک
الان يكي مثل كانتونا و كين يا روني سابق نداريم قبول دارين؟ بازي با سيتي چقدر توره تام و اسكولز رو زد كسي نبود بخوابونه دهنش بي شوخي ميگم واقعا يكي نبود!
پاسخ : این رو موافقم.شکلک
ولی الان اگه کسی درگیر بشه بیچاره ش میکنن.

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/05/20 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش حميد منچستريشکلکشکلک
الان بازيكني نداريم كه مدام درگير بشه يه روني بود كه اونم مست شده چند سالي درگير نميكنه خودشوشکلک
آخه تام درگير بشه يا كريك
من تكل و هد از كريك نديدم ديدين به منم بگينشکلک
پاسخ : کریک بیشتر بازی حریف رو میخونه تا درگیر بشه.روی جاگیری ها بهتره.ولی کلورلی درگیر میشه.شاید زیادی هم درگیر میشه و پرسینگ رو انجام میده.بازی 3-2 جلوی من سیتی نمیذاشت توره حرکت کنه.سر گل دوممون هم یه تکل خیلی شجاعانه زده بود.
من از کریک سر کرنر ها هد دیدم.شکلک
پاسخ : مخلصم سعید جان...شکلک
کاملآ با داش بابک موافقم...شکلک
کلورلی استعداد درگیری رو داره...شکلک
اما اون یکی کریک،کاملآ برعکس
لامصب از همون بازی من سیتی به بعد از کلورلی خوشم اومد...شکلک
خداییش سرش تو کار خودشه...اعصاب هم ندارهشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/05/20 و 9:29 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه داداش حمید.شکلک
این روی کین مثل سعید اعصاب نداشت.میخوابوند تو دهن همه.حالا توی دهنشون هم نمیخوابوند بقیه جاها میخوابوند که!شکلک
تونیکلیف اگه سطح بازیش رو ببره بالا شاید بتونه یه کم مثل روی کین بشه.از همه لحاظ آدم کله خریه!شکلک
پاسخ : مخلصم بابک جان...من از اعصاب داش سعید آگاهی ندارم...شکلک
روی کین کلآ یه چیز دیگه ستشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/05/20 و 9:16 دقیقه ارسال شده است

دستت طلا داش حمید شکلک
این کلیپشو دیده بودم عالیه یادم باشه بذارم لینکش رو تو صفحه کلیپا شکلک
پاسخ : ای وااااای...شرمنده کاش چندتا عکس ازش میذاشتم تا دوباره دان نکنی...حجمتم الکی کم شد هااااااااا؟؟؟

خواهش میشه داداش

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/05/20 و 8:51 دقیقه ارسال شده است

مرسی حمید جان! شکلک
این والپیپر خیلی با حاله شکلک
خدایی این روی کین خیلی با حال بود از هیچی نمی ترسید جفت پا میرفت تو دهن بازیکن ها شکلک
اون بازیکن سیتی رو جوری زد که من دلم واسش سوخت شکلک
به نظرم الان یکی مثل اونو داشتیم تو هافبک خیلی خوب می شد
ولی فک کنم نسلشون منقرض شده
رونی یه حرکت تو بازی های ملی زد 5 بازی محروم شد
حرکت های روی کین باعث می شه 5 سال محروم بشه شکلک
پاسخ : خواهش میشه حسین جان...شکلک
آره عکس جالبیه...
از من میشنوی دلت به حال من سیتی ای ها نسوزه...احمقا آبروی شهر منچسترو بردن...شکلک
اما به آلن شیرر رحمم اومد خداییششکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 448
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,024
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,024
  • بازدید ماه : 43,499
  • بازدید سال : 214,693
  • بازدید کلی : 3,839,858
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30